Camping De Lombarde

9 reviews over Camping De Lombarde in het Nederlands

Zeer goed

Guido,
5-1-2019

Wij stonden bij sanitair gebouw 1 , splinternieuw dus verwarmd , alle dagen werd er gekuist , 1 min puntje je kan de afwas niet binnen doen . De camping lig zeergoed gelegen juist bij de tramhalte en voor te wandelen geen probleem . Een goede wintercamping dus . Het personeel is zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in december 2018

Plek 181 prima

Alles dicht begin September

Redelijk dicht bij strand

Kusttram handig

Vakantie woning voor dochter en kleinzoon bedroefdend slecht , oud veel dingen kapot, vieze voegen, stonk afschuwelijk naar de rook, ingericht met meubels uit de 70e jaren erg ongezellig.

Kosten voor een midweek niet veel 170 euro maar was eigenlijk nog geen 100 euro waard.

Dus voor vakantiewoning nr 34 een 1

Kampeerplek een 8

Sanitair een 3

Gereisd met partner in september 2018

Goed gelegen camping.

Patsy,
5-11-2017

Dicht bij de zee en de tramhalte. Bakker op fietsafstand. Ik zie bij de andere reviews dat het sanitair vernieuwd is. Dat was niet bij het sanitair gebouw in de buurt van onze plaats. Dat vonden we wel een minpuntje want de douches in het verouderde gebouw waren ronduit slecht. Voor het overige hebben we een fijne vakantie gehad en dat is toch het belangrijkste.

Gereisd met partner in november 2017

Mooiste kustcamping

De hezerkes
5-11-2016

Mooie camping met ruime plaatsen en veel groen ,mooie nieuwe douches en toiletten ,prima prijs -kwaliteit,vriendelijk personeel ,we werden zelfs getrakteerd op een drankje door de baas (dit hebben we nog nooit meegemaakt aan de kust),

Mooie wandeling door natuurgebied naar zee ,wij hadden er een super verblijf en keren zeker nog eens terug,

Kortom voor een verblijf goed en fijn moet men op camping de lombarde zijn

Gereisd met partner in september 2016

Ruime camping

Marieke
19-9-2014

Lombarde is een ruime camping met elektriciteit, wel zijn er een behoorlijk aantal vaste standplaatsen.

Kwaliteit van het sanitair laat te wensen over, in augustus diverse malen 's avonds om 22.00u tanden in het donker gepoetst en op het toilet brandde slecht nog één tl-buis.

Gereisd met partner in augustus 2013

te duur

heer van de veken
7-3-2013

er word weinig rekening gehouden voor kampeerders buiten het schoolverlof de kantoren zijn vroeg gesloten de cafetaria is toe waardoor je er s avonds niet terecht kunt voor een standplaats nietegenstaande de camping er prat opgaat het ganse jaar geopend te zijn

Gereisd met partner in januari 2012

Leuke camping

Frank Van Hoecke
14-9-2012

Propere verzorgde camping, neem al de kritieken over verouderd sanitair met een dikke kilo zout, ok het kan beter maar het is proper en het water is warm. In september is er geen winkel of frituur en het resto en café zijn alleen in het we open. Who cares ? bakker, slager en Okay binnen 1 km. In frankrijk deze zomer betaalden we het driedubbele en we moesten 16 km rijden voor de eerste winkel. Wij komen hier zeker terug in het laagseizoen want in het hoogseizoen zal het zeker te vol en te druk zijn.

Gereisd met partner in januari 2012

Het onthaal is niet open onder de middag, en 's avonds, ook niet in hoogseizoen. Telefonisch niet bereikbaar op die tijdstippen.Ons om 19 uur bij nachtwaker aangeboden, vroeg "Wat kom je doen?" Wij hadden een andere "welkom" verwacht.

Camping heeft een redelijk proper sanitair, begrijp ook wel dat in hoogseizoen niet steeds iemand kan poesten. Leuke winkel op camping, met fair-trade producten. Mooi initiatief. Goed gelegen, niet ver van Nieuwpoort, Westende en op wandelafstand van zee. Was ok, maar toch geen 2e keer meer, vonden het niet gastvrij. Wij bezochten de camping met een tent. Wagen kan niet naast tent staan.

Gereisd met partner in juli 2010

prima vakantiewoning bij de vijver

Jack Vaes
23-7-2010

We verbleven in de periode juni in een vakantiewoning gelegen bij de vijver.

Deze vakantiewoningen zijn heel schoon en gezellig ingericht. Goede bedden.

Jammer dat men alleen erg gefocust is op de vakantieperiode van België zelf.

Hierdoor is b.v. de campingwinkel en de frituur alleen in het weekend open. De camping zelf is ook ontzettend rustig, wat ons overigens wel beviel. Deze beoordeling geldt dan ook uitsluitend de vakantiewoning. Over de camping zelf kunnen we geen beoordeling maken. Het zag er wel redelijk schoon en netjes uit. Men wordt ook prettig en vriendelijk ontvangen bij de receptie.

Al met al een positieve ervaring en best een reden om er (voor wat betreft deze vakantiewoningen) weer een keer terug te gaan.

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lombarde in Lombardsijde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lombarde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.