Camping De Lombarde

Plek 181 prima

Alles dicht begin September

Redelijk dicht bij strand

Kusttram handig

Vakantie woning voor dochter en kleinzoon bedroefdend slecht , oud veel dingen kapot, vieze voegen, stonk afschuwelijk naar de rook, ingericht met meubels uit de 70e jaren erg ongezellig.

Kosten voor een midweek niet veel 170 euro maar was eigenlijk nog geen 100 euro waard.

Dus voor vakantiewoning nr 34 een 1

Kampeerplek een 8

Sanitair een 3

Prima camping met Belgische kust op loopafstand

Maarten uit Gilze
22-8-2018

Prima camping met een geweldig mooi strand op loopafstand. Kindvriendelijk met leuke speeltuin en springkussen. Geen zwembad, maar zoals gezegd, de zee ligt om de hoek. Halte van kust-tram ook op loopafstand (~5 minuten). Koop 10-rittenkaart bij receptie en bezoek Middelkerke en Plopsaland voor 1,60 per rit. Broodjes af te halen in campingwinkel. Hygiene/sanitair van gebouw S1 is nieuw en zeer netjes maar sanitair van gebouw S2 (waar wij zaten) is bedroevend. Vandaar de '5' voor staat van het sanitair en hygiene. Ruime plaatsen. Geen schaduwplaatsen. Fijne receptie. Eetgelegenheid is een veredelde friettent, niets mis mee, maar verwacht geen ruime kaart. Al met al, wij vonden het leuk.

Goed gelegen camping.

Patsy
5-11-2017

Dicht bij de zee en de tramhalte. Bakker op fietsafstand. Ik zie bij de andere reviews dat het sanitair vernieuwd is. Dat was niet bij het sanitair gebouw in de buurt van onze plaats. Dat vonden we wel een minpuntje want de douches in het verouderde gebouw waren ronduit slecht. Voor het overige hebben we een fijne vakantie gehad en dat is toch het belangrijkste.

Wederom perfect

Christoph ricour
22-7-2017

Alles was terug perfect ,zie uitleg vorig jaar.

Een zwembadje of voetbalterrein zou de camping af maken.

Mooiste kustcamping

De hezerkes
5-11-2016

Mooie camping met ruime plaatsen en veel groen ,mooie nieuwe douches en toiletten ,prima prijs -kwaliteit,vriendelijk personeel ,we werden zelfs getrakteerd op een drankje door de baas (dit hebben we nog nooit meegemaakt aan de kust),

Mooie wandeling door natuurgebied naar zee ,wij hadden er een super verblijf en keren zeker nog eens terug,

Kortom voor een verblijf goed en fijn moet men op camping de lombarde zijn

Tot nu toe beste kustcamping

Christoph ricour
23-7-2016

Voor ons is alles tip top in lombarde.

Huisje gehuurd aan de waterkant waar ik s avonds kon vissen op karper.

Vriendelijke mensen onthaal/kantine/resto.

Altijd iets leuk te doen van animatie voor groot en klein.

Leuk winkeltje met schappelijke prijzen.

Tramkaartje beschikbaar aan 14 euro in receptie 10 ritten naar keuze per persoon.

Gratis WiFi rond de kantine en resto super snel.

Verse allerlei koeken en brood s morgens.

Autovrij enkel uitladen is ook pluspunt voor spelende kinderen.

Resto beperkt tot 7 gerechten maar heel lekker voor ons.alles aan 9,50 euro.

Juist spijtig dat alles met frietjes is en geen kans puree of rijst.

Gratis douches voor de camping gasten splinter nieuw en proper.(top)

Gratis tennissen juist achter ons huisje.

Top mensen op de vaste plaatsen.heel vriendelijk.

Onze kids hebben met spijt in het hart afscheid genomen van hun vriendjes.

Maar volgend jaar komen we met zekerheid terug.

11op10 voor ons!!!

zeker aan te raden

johan
16-2-2016

Wij zijn verleden jaar geweest en het was een toffe vakantie in de lombarde dicht bij zee en er is een tramhalte aan de camping .zeer vriendelijke mensen staan altijd paraat voor iedereen wij komen terug dit jaar

Naar volle tevredenheid!

C. Jansen
2-8-2015

Een fijne camping met aardige mensen. Dichtbij zee, leuke plaatsen in de buurt. Sanitair is vernieuwd en wordt door de camping goed schoongehouden (helaas door sommige gasten niet). We komen volgend jaar graag weer!

Toffe camping

Christoph
3-5-2015

De camping is zeer leuk rustig en overzichtelijk.

Leuke tijd gehad aan de visvijver.

Huisjes staan echt ideaal tegen het water.

Ruime camping

Marieke
19-9-2014

Lombarde is een ruime camping met elektriciteit, wel zijn er een behoorlijk aantal vaste standplaatsen.

Kwaliteit van het sanitair laat te wensen over, in augustus diverse malen 's avonds om 22.00u tanden in het donker gepoetst en op het toilet brandde slecht nog één tl-buis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lombarde in Lombardsijde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lombarde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.