Camping De Lombarde

6.3Voldoende

België, West Vlaanderen, Lombardsijde

Op vakantie geweest naar De Lombarde?

6.3Voldoende

• 4.2Eetgelegenheden
  • 6.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

57 reviews over Camping De Lombarde

• 8Suus05-08-2020

Prima camping

We verbleven in een trekkershut, simpel, maar schoon en op een prima lokatie. Mooi en schoon sanitair. Strand op loopafstand, wel een aardige wandeling (+/-20min) Minpunten: winkeltje maar tot 12u open. En alles dient cash betaald te worden (in de winkel maar ook in de frituur) niet handig, zeker nu niet gezien de corona!

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    5Cor27-08-2019

Gedateerd, daarom te duur

Camping zonder controle op wat campinggasten doen. Een blaffende hond de hele dag met tenten en caravans op de camperplaatsen. Ook maar 2 Sanitair blokken op zo een grote camping is echt te weinig

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Anoniem20-08-2019

Tegenvallende ervaring

Camping is oké, mensen/Belgen zijn erg nukkig , chagrijnig , weinig toegankelijk

• 2Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Guido05-01-2019

Zeer goed

Wij stonden bij sanitair gebouw 1 , splinternieuw dus verwarmd , alle dagen werd er gekuist , 1 min puntje je kan de afwas niet binnen doen . De camping lig zeergoed gelegen juist bij de tramhalte en voor te wandelen geen probleem . Een goede wintercamping dus . Het personeel is zeer vriendelijk.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    6Elizabeth04-09-2018

Redelijk

Douche matig Plek 181 prima Alles dicht begin September Redelijk dicht bij strand Kusttram handig Vakantie woning voor dochter en kleinzoon bedroefdend slecht , oud veel dingen kapot, vieze voegen, stonk afschuwelijk naar de rook, ingericht met meubels uit de 70e jaren erg ongezellig. Kosten voor een midweek niet veel 170 euro maar was eigenlijk nog geen 100 euro waard. Dus voor vakantiewoning nr 34 een 1 Kampeerplek een 8 Sanitair een 3

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 7Maarten uit Gilze22-08-2018

Prima camping met Belgische kust op loopafstand

Prima camping met een geweldig mooi strand op loopafstand. Kindvriendelijk met leuke speeltuin en springkussen. Geen zwembad, maar zoals gezegd, de zee ligt om de hoek. Halte van kust-tram ook op loopafstand (~5 minuten). Koop 10-rittenkaart bij receptie en bezoek Middelkerke en Plopsaland voor 1,60 per rit. Broodjes af te halen in campingwinkel. Hygiene/sanitair van gebouw S1 is nieuw en zeer netjes maar sanitair van gebouw S2 (waar wij zaten) is bedroevend. Vandaar de '5' voor staat van het sanitair en hygiene. Ruime plaatsen. Geen schaduwplaatsen. Fijne receptie. Eetgelegenheid is een veredelde friettent, niets mis mee, maar verwacht geen ruime kaart. Al met al, wij vonden het leuk.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7Patsy05-11-2017

Goed gelegen camping.

Dicht bij de zee en de tramhalte. Bakker op fietsafstand. Ik zie bij de andere reviews dat het sanitair vernieuwd is. Dat was niet bij het sanitair gebouw in de buurt van onze plaats. Dat vonden we wel een minpuntje want de douches in het verouderde gebouw waren ronduit slecht. Voor het overige hebben we een fijne vakantie gehad en dat is toch het belangrijkste.

• 7Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in november 2017

• 9Christoph ricour22-07-2017

Wederom perfect

Alles was terug perfect ,zie uitleg vorig jaar. Een zwembadje of voetbalterrein zou de camping af maken.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9De hezerkes05-11-2016

Mooiste kustcamping

Mooie camping met ruime plaatsen en veel groen ,mooie nieuwe douches en toiletten ,prima prijs -kwaliteit,vriendelijk personeel ,we werden zelfs getrakteerd op een drankje door de baas (dit hebben we nog nooit meegemaakt aan de kust), Mooie wandeling door natuurgebied naar zee ,wij hadden er een super verblijf en keren zeker nog eens terug, Kortom voor een verblijf goed en fijn moet men op camping de lombarde zijn

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2016

• 10Christoph ricour23-07-2016

Tot nu toe beste kustcamping

Voor ons is alles tip top in lombarde. Huisje gehuurd aan de waterkant waar ik s avonds kon vissen op karper. Vriendelijke mensen onthaal/kantine/resto. Altijd iets leuk te doen van animatie voor groot en klein. Leuk winkeltje met schappelijke prijzen. Tramkaartje beschikbaar aan 14 euro in receptie 10 ritten naar keuze per persoon. Gratis WiFi rond de kantine en resto super snel. Verse allerlei koeken en brood s morgens. Autovrij enkel uitladen is ook pluspunt voor spelende kinderen. Resto beperkt tot 7 gerechten maar heel lekker voor ons.alles aan 9,50 euro. Juist spijtig dat alles met frietjes is en geen kans puree of rijst. Gratis douches voor de camping gasten splinter nieuw en proper.(top) Gratis tennissen juist achter ons huisje. Top mensen op de vaste plaatsen.heel vriendelijk. Onze kids hebben met spijt in het hart afscheid genomen van hun vriendjes. Maar volgend jaar komen we met zekerheid terug. 11op10 voor ons!!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016