Géén boekingskosten

7.8GoedScore uit 4 reviews

• Sportfaciliteiten

4 Reviews over Hostellerie Hof Ter Doest

• 6Jenny29-07-2017

Eten was goed ,verblijf viel tegen

Wij overnachten op 16\07\17 in het hotel. Ruime kamer,alles voorzien behalve prijslijst vd minibar en deze was zeer duur. Ontbijt was redelijk maar vriendelijkheid ver te bespeuren. We mochten de welness gebruiken wat al helemaal tegenviel. Was zeer vies en onhygiënisch. Dode vliegen op.de vensterbank, sauna had keiveel spinnenwebben en stond niet aan. Dompelbad leeg. Dood gemepte spin plakte nog aan de muur , om te.zwijgen van.de mot die id stoomkabine zat. Spinnenwebben aan de stoel..ongelooflijk. gemeld bij het uitchecken en mail verzonden nooit antwoord op gekregen.

• 8Lotte07-05-2016

Heerlijk verblijf

Mooie en schone kamers. Erg vriendelijk en attent personeel. Het ontbijt is heerlijk, met vers fruit, koffiekoeken en vers geperste jus. Savonds gegeten in het restaurant, heerlijk. De porties zijn wel erg groot, alleen een hoofdgerecht zou voldoende zijn. 3 gangen menu kregen wij bij lange na niet op. Prijs is wel wat aan de hogere kant. Hotel en restaurant voor iedereen een aanrader, wij zullen er zeker nog eens terug naartoe gaan.

Als ik een minpunt moet noemen dan het afvoerputje in bad die klemt en daardoor stroomt het water niet goed weg. Maar vind ik eigenlijk niet het benoemen waardig.

• 9Aldegonda05-11-2011

Prachtig hotel en prima restaurant.

Familiebedrijf. Landelijke omgeving. Oorspronkelijk was dit een restaurant. Maar de nieuwe generatie heeft in 2007 de hoeve uitgebreid met kamers. Sinds de zomer 2011 liggen er op circa 1500 meter ook 3 loften (appartementen). Loft C ligt op de tweede verdieping en is zeer ruim van opzet. In de basis is het een hele grote ruimte met daarin gesitueerd: grote keuken, grote woonkamer, ruime badkamer (bad is niet zo handig geplaatst voor lange personen) en ruim slaapverblijf. Minder geschikt voor jonge kinderen <3jr vanwege hoogteverschillen. Het restaurant heeft 's zomers een groot terras met buitenbar. Binnen is er een gezellige loungebar met een groot aquarium voor kreeften en oesters. Aan de andere zijde van dit aquarium ligt het grote restaurant met houtoven. Alle gerechten zijn GROOT. Een gemiddeld mens heeft genoeg aan het hoofdgerecht. Op de verdieping bij de loungebar wordt het uitgebreide ontbijt in buffetvorm geserveerd. Deze ruimte is overigens ook geschikt voor prive feestjes.

• 8Hans Stevens - Jacobs Marijke23-02-2011

DIT MOET JE ZEKER EENS DOEN

we zijn net terug van een verblijf in hotel ter doest wat we fantastisch hebben ervaren voor er eens uit te zijn in een zéér rustige omgeving. Het eten is er overheerlijk en super lekkere steaks die supergroot zijn. De kamers zijn nog mooier dan op de website van het hotel. Dit moet je zekers eens doen als je tot rust wil komen

Hotel Hostellerie Hof Ter Doest info

• AirconditioningNiet beschikbaar