Hotel Wu Wei

Contact

26 reviews over Hotel Wu Wei

• 2018
    2De Bruyn M.10-10-2018

Een afgeleefd, slecht onderhouden hotel/wellness.

-Te weinig personeel om alles grondig te doen. - Buitenkant hotel slecht onderhouden, slordige indruk. - Overal zeer warm op de kamers, restaurant/ontbijtruimte,... - Kamers modern maar niet goed onderhouden. Vuile vlekken op het witte hoofdeinde. Slordige afwerking. Badjassen die een retouche nodig hadden. Vloer niet goed gekuist. Badkamer ook niet 100% proper,.... . -Wellness is afgeleefd. Niet al te nette indruk. Onkruid in de bamboe tuin. Algemeen slecht onderhouden. - Vorige reviews kloppen zeker en vast. - 4 sterren zeker niet waard!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 3De Deijne Ilse21-08-2018

Teleurstellend

Privesauna met groep: wij wilden de zwangere vrouw in ons groepje een verwendag geven met als extra een massage voor haar, maar 22u voor onze aankomst werd gemeld dat de persoon die de massage normaal gaf in verlof was, zo een domper op ons feestje, nuja we hadden nog de sauna, maar die viel ook echt tegen, niet proper, verouderd, losse planken, tafelpoot viel van de tafel, trap ik koud bad was gladdig door vies... rekken die er niet passen met planten in kapotte potten op, kortom zeker geen 45€/persoon waard, alleen sauna en hottub en relaxruimte met vieze dierenvellen, er waren geen handdoeken, slippers of badjassen in prijs inbegrepen en als je in publiek gedeelte wou dan moest je dit nog bij huren... kortom veel geld voor weinig te krijgen... enige positieve was het meisje aan de balie, zij was zeer vriendelijk! Wij waren met 7 personen en gaan zeker geen reclame maken!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 3miguel19-02-2018

niet voor herhaling vatbaar ..

ontvangst niet vlotjes, privé sauna niet gepoetst (dranken van vorige sessie stonden er nog, verlichting deed het niet overal, publiek gedeelte stoort het prive gedeelte (maw, niet goed afgeschermd) ... . Niet meer voor ons !

Gereisd met partner in februari 2018

• 1Griet20-01-2018

Teleurgesteld

Sauna, slecht onderhouden, ondermaatse service, afschuwelijke geur

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

1Inge05-05-2016

Hier komen we nooit meer terug

Uitstraling hotel: verwaarloosd Kamers: vuil, onverzorgd, roestvlekken in badkamer, vlekken op de grond en op de bedden. Service: klachten worden van tafel geveegd. Uitbater staat niet open voor klachten, laat staan om er iets aan te doen. Klantvriendelijkheid wordt hier niet hoog in het vaandel gedragen. Liever en slechte naam dan alsnog tevreden gasten. Restaurant dat geboekt werd was gesloten. Ontbijt: pover, weinig keuze, werd niet aangevuld. Prijs/kwaliteit: echt niet ok/ ondermaats

Gereisd met partner in mei 2016

• 1Laura05-05-2016

Nooit meer!

Zeer teleurstellend: - zeer vuile kamers - slechte service - onvriendelijk uitbater die schuld bij klant legt i.p.v. aan zelfevaluatie te doen - triestig ontbijt - veel te duur voor wat je krijgt De slogan 'klant is koning' was totaal niet van toepassing, want wij waren blijkbaar de enige met klachten... Geen ster waard!

Gereisd met partner in mei 2016

• 3Lieven02-05-2016

Zware tegenvaller

We hadden een weekend onder bevriende koppels geboekt.

We hadden dit hotel gekozen vanwege de welness en het restaurant. De welness was er maar het restaurant was gesloten. De kok had een communieffeest. De klanten verwittigen was blijkbaar teveel moeite? Toch zeker ls de mensen reserveren?

Komende van de parking valt het al op dat dit hotel zijn beste tijd heeft gehad. Zo zijn de betonnen loopvloeren hier en daar beschadigd, bladert de verf van de muren, ligt er vogelpoep en is het gewoon vuil.

Eens ingecheckt trokken we voor een kleine rustpauze naar de kamer. De kamer is ruim maar daar stopt het positieve. overal zijn strepen op de muren en het plafond, kieren tussen de gyproc, de bedrand heeft plekken, de wc heeft spatten op de muren die gewoon goor zijn, het kraanwerk in de badkamer is beroest, de douche heeft schimmel, de wasbak had nog tandpasta vlekken van de vorige gasten, de vloer staat vol met plekken. Kortom gewoon beschamend voor een viersterren hotel. Nooit eerder zagen wij zo een vuile kamer.

Nu waren de drie kamers in dezelfde vuile staat.

We hebben de eigenaar hierop attent gemaakt en die viel uit de lucht, Er was nooit eerder een opmerking over gemaakt. De eigenaar is onbeschoft en reageert totaal verkeerd op opmerkingen. Hij laat de situatie escaleren en begrijpt niet dat zijn hotel een ramp is qua hygiene en onderhoud. Hij gaat ronduit in de aanval. Hoe kan zo'n persoon hoteleigenaar zijn? Wij hebben wijselijk de welness niet bezocht want als de kamers al zo vuil zijn, hoe is een donkere sauna er dan aan toe. We hadden gehoopt op een compensatie voor het welness stuk gezien we hiervan toch geen gebruik wilden maken maar dat wilde de eigenaar niet doen. Hij gaat liever in discussie met zijn klanten die zich ronduit bedrogen voelen.

Het ontbijtbuffet is al een even grote ramp. Er is amper keuze en aanvullen gebeurt maar enkel vroeg in de morgen.

Zelfs indien een capabale hotelmanager dit hotel runt, dan nog is dit toe aan zeer grondige renovatie. Een welness hotel moet clean zijn. Gewoon schandelijk veel geld uitgegeven aan een vuil en afgedankt hotel met een onbekwame hotelmanager. Hopelijk lezen jullie deze reactie en gaan jullie niet dezelfde ontgoocheling tegemoet als wij.

Drie koppels van in de dertig.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 3Mieke24-01-2016

nooit meer

De kamers in het hotel zelf waren "redelijk". Ruim, maar niet echt netjes (cfr het wc, muren -roosters, het mag eens gewassen worden....) Het sauna complex is ok, maar zonder meer. Het eten daarentegen is in 1 woord: Verschrikkelijk; onze borden met microgolf eten gingen terug naar de keuken na: 1 hapje voorgerecht, 2 hapjes hoofdgerecht (1 stukje patat, en 1 stukje vlees), en een mini hapje dessert. En eigenlijk zijn we helemaal geen moeilijke mensen, maar dit was er echt over. een positief punt: "het personeel dat we te zien kregen" was vriendelijk, en gaf de gebreken toe.

Gereisd met partner in december 2015

• 5Jan Willems27-09-2015

Geld en sterren A.b.s.o.l.u.u.t. niet waard !

Bij aankomst is eerste indruk : rommelig. Overvolle vuilbak op parking. Ontvangst is even rommelig. Geen uitleg, alles uit receptionistje moet sleuren. Niettegenstaande volledig geboekt arrangement kregen we de vraag of we enkel voor het hotel kwamen ?!? Als welkomstdrink krijg je een fles kraantjeswater !! Klasse ! In de kamers waren lampen stuk en lagen tegels los. Er zijn geen kasten waarin je kleren kan ophangen. Je moet alles over een stoel draperen. Weerom : klasse ! Ontbijt was wel ok maar een vraag naar een tweede kop koffie werd met tegenzin ingewilligd. Verder schreeuwt alles en vooral buitengangen, zwembad en saunas naar dringend en noodzakelijk onderhoud. Ik kan dit hotel aan niemand aanbevelen en kom hier zeker nooit meer terug. Dit is z'n geld absoluut niet waard. Jammer van de hooggestelde verwachtingen 😕

Gereisd met partner in september 2015

• 5esterdv31-01-2015

Leuke tijd gehad, maar toch teleurstellend

Bij aankomst mooie ruime overdekte parking, prachtige architectuur en goede ligging (ah station). Onze kamer mocht wel opgefrist worden, kraken in plafonds en muren, 3 vd 5 spots in de badkamer waren kapot. De matrassen hadden duidelijk hun beste tijd gehad (diepe putten), en dus geen goede nachtrust gehad. De stilte van de omgeving deed ons dan wel weer ongelooflijk veel deugd, net als de avondwandeling naar het centrum die vlakbij is! De welness: in het begin wat wennen aan de indeling. De hamam is niet zo erg warm, maar wel leuk concept. Wat ik erg miste waren wat prodcten bij de douches, zoals shampoo, douchegel etc. De massage was uitstekend! Veel roest aanwezig aan kraanwerk algemeen. In het zwembad waren stukken uit de vloer. Algemeen miste ik wat meer gezelligheid en sfeer. Het ontbijt was zeker ok, maar een vreemde bediening (de dame in kwestie was ziek, en dat hebben we mogen merken). Jammer dat er geen verse jus werd geserveerd, voor een 4 sterren hotel.

Gereisd met partner in januari 2015

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages