Géén boekingskosten

Hotel Messeyne

BelgiëWest VlaanderenKortrijk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Messeyne voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 8 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 8 reviews

• Sportfaciliteiten

8 Reviews over Messeyne

• 9roxypox197606-07-2013

Top hotel

Dit hotel is gewoon super, meerdere keren voor het werk in dit hotel overnacht en elke keer weer een nette kamer. Geen een kamer is hetzelfde. Goed ontbijt, roereitje, spiegeleitje of omelet word vers voor je gebakken. 'S avonds kan je er een heerlijk wijntje drinken met kwakende kikkers op de achtergrond.

• 10D.Standaert20-08-2011

Een aanrader!

Hartelijk dank voor de heerlijke driedaagse. Wij boekten een luxekamer omdat we onze welopgevoede golden retriever meenamen en kregen kamer nummer 1 toegewezen. Een ideale keuze : een ruime kamer op het gelijkvloers met openslaande deuren zodat je via de tuin heerlijk kon wandelen langs de Leie. We werden hartelijk ontvangen en met de nodige uitleg naar onze kamer begeleid. We aten het heerlijke Messeynemenu in het restaurant,ook hier was er een uiterst vriendelijke bediening. Onze golden kreeg onmiddellijk een pot vers water en mocht gewoon naast ons liggen op haar matje. Elke morgen konden we aanschuiven aan een vers ontbijt. Geen enkele moeite was de juffrouw teveel om het ons naar de zin te maken. Kortrijk en Rijsel zijn leuke steden om te kuieren. Dit tripje was voor ons meer dan geslaagd,we komen hier zeker terug. Ook een welgemeende dank aan de mevrouw in het restaurant die de champagnecapsules voor mijn man spaarde!

• 10D.Standaert20-08-2011

Een aanrader!

• 9Charles 15-07-2011

Gunstig gelegen net buiten het centrum.

Wij hadden een mooie grote kamer op de begane grond met daarbij een grote tuin met een vijver vol kikkers. Vriendelijk personeel. Ontbijt uitstekend. Hotel ligt 15 minuten lopen van het station.

• 9Fam_Mulder19-09-2010

Design Hotel met mooie ligging

Dit hotel heeft mooi ingerichte kamers met een chique uitstraling. De kamers zijn niet enorm groot maar wel van alle gemakken voorzien. De medewerkers bij de receptie waren behulpzaam en vriendelijk. Ook qua ligging een echte aanrader voor een weekendje weg. In de directe omgeving zijn voldoende horeca gelegenheden te vinden.

• 8Marja Dennink10-09-2008

Bijv. "Wat een topper" of "Dit nooit meer"

ik ben met mijn dochter het weekend van 5-6-7 september geweest,en het was in een woord fantastisch,de bedden waren uitstekend,badjas aanwezig,zelfs badspullen aanwezig,de kamer was ruim van opzet en het enigste minpunt vonden wij,dat het ontbijt te duur is.daarom ontbeten in het dorp zelf.verder een prima hotel.personeel ook heel vriendelijk. met vriendelijke groet Marlies en Marja.dochter en moeder

• 10Sofie03-09-2008

meer dan klasse !!!

prachtig gerenoveerd herenhuis met tuin, fantastische ruime kamers met dito marmeren badkamer, badjassen, badprodukten, gewoon alles is aanwezig.Heerlijk bed.Ontbijt is superdeluxe, vers fruitsap, zalm, een eitje zoals je het wil. Het resautant is een echte aanrader, heel gezellig, vriendelijke bediening door mevr. Marie - Paule zelf en overheerlijk eten, een dikke pluim voor de kok.Het zou zonde zijn hier niet te dineren !!

• 9Kora07-08-2007

aanrader om kortrijk te bezoeken! centrale ligging. Het restaurant heeft een excellente keuken met als pluspunt: bij goed weer kan je buiten eten.

Hotel Messeyne info

• LiftenBeschikbaar (1)