Hotel Ibis Styles Kortrijk Expo

Hotel Ibis Styles Kortrijk Expostersterster

9.6Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Kortrijk

Op vakantie geweest naar Ibis Styles Kortrijk Expo?

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Kortrijk Expo voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

6 reviews over Hotel Ibis Styles Kortrijk Expo

• 2018
    10Danny Blommaers31-10-2018

Gewoon perfect

Nachtreceptionist een 10 !!!! Kurt een heel sociaal persoon !! Tof ontbijt .

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• Oude reviews

7C100008-02-2014

Geen hotel om je vakantie door te brengen.

Kamers zien er redelijk tot mooi uit. Ik had een twee persoonskamer met twee enkele bedden inplaats van een tweepersoonsbed. Redelijk grote badkamer met ligbad. Geen fijne douche. Gratis wifi die ook nog eens goed werkt. TV met NED1 en NED2 de Belgen en nog een aantal Duitse,franse en Italiaanse zenders. Het balkon is ongeveer 50 cm diep. Het hotel ligt bij de snelweg in de buurt maar niet bij het centrum van Kortrijk. In de directe omgeven van het hotel is alleen een bioscoop en een mc donalds. Verder is er helemaal niks. Helaas was mijn verwarming kapot waarvoor ik een straal kachel kreeg.

Zakelijk gereisd in februari 2014

• 10vos jacques21-11-2013

prima hotel

Alles is hier zeer verzorgd , de suite was zeer ruim en in perfecte staat. Vriendelijke receptie. Bediening en kwaliteit in restaurant optimaal. Dicht bij de snelweg maar het centrum is wat ver.

Gereisd met partner in november 2013

• 7Fam Wollie02-06-2011

Goed hotel voor een overnachting

Voor een overnachting is er niets mis met dit hotel, vond wel de kamerprijs aan de hoge kant voor het "kamertje" wat je er voor krijgt. Het ontbijt was helemaal goed en vergeet vooral niet de ligging, direct aan de snelweg maar wel rustig gelegen.

Zakelijk gereisd in februari 2011

• 6Pleun Paasei14-02-2008

Saai zakenhotel aan de rand van Kortrijk. Niet erg want in Kortrijk zelf is niets te beleven en hier zit je tenminste op 200 meter van de KINEPOLIS en een goede eettent; de ELPEE. Badkamer een drama; veel te klein. Tv kan niet op normaal volume maar is begrensd (dus te zacht). Parkeren voor de deur.

Alleen gereisd in februari 2008

• 9clary17-09-2003

uitstekend gelegen aan de uitrit van de snelweg! vernieuwd hotel met veel luxe!! de kamers n.m. de suite en de junior suite zijn van alle luxe voorzien.de service is voldoende het eten is van goede kwaliteit!!

Gereisd in september 2003

0 tips over Hotel Ibis Styles Kortrijk Expo

0 vragen over Hotel Ibis Styles Kortrijk Expo

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer