Bed and Breakfast Full House

24 reviews over Bed and Breakfast Full House

• 2019
    10Lisa15-08-2019

Top!!!

Ik schrik van de slechte recensies! Wij hebben dit hotel juist super ervaren. Grappige kamer (fruitella kamer) met fruitella kleuren en snoepjes . Fijn bad. Super lekker uitgebreid ontbijt. Mooie locatie en dichtbij snelweg (Wij waren op doorreis) maar ook verassend dichtbij leuk centrum.

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

3KDC01-10-2017

een gewaarschuwd man is er 2 waard!

slechte bedden, ontzettend platte hoofdkussens, een vieze douche, hygiëne 0, overal stof, veel lawaai, vanaf 5u00 komt het personeel toe en dat heb je geweten! Ontbijt viel iet wat mee en zat gelukkig in de prijs van de kamer! Wij komen hier nooit meer terug! Indien iemand een foto wil ik heb er hoor... :)

Gereisd met partner in september 2017

• 3Christel18-09-2017

Nooit meer!

La Reglisse was een hele stoffige kamer, stoffige zwarte overgordijnen, een douche met super vies doucheraam !!De voegen waren in jaren al niet meer proper gemaakt. De muur aan de lavabo en de kleine spiegel vertoonden de sporen nog van de vorige gasten!!! Bah! Warme, kleine kamer waarin men zich niet kon bewegen. Er was wel een kleine ruimte voorzien met een paar kapstokken. Deze was echter langs geen kanten te bereiken vermits er een nachtkastje voorstond. Het bed piepte. Het ontbijt was dik in orde maar zonder ook maar iets te vragen werd er een gebakken eitje voor je neus gezet. Heel afstandelijke eigenares/gerante? die dan ook nog eens ging roken met de tuindeur open, zodat de rook in de ontbijtruimte doordrong!! Voordeel: op wandelafstand van het centrum van Kortrijk.

Gereisd met partner in september 2017

• 4Soraya03-04-2017

Nooit meer

Vuile kamers ..onthaal vuil , Geen vriendelijk onthaal dame ...veel te kleine kamers ...douche en lavabo ...van lauw naar zeer heet water dan ineens ijs koud water .. wc bijna naast u bed ook niet gezellig ...hadden een kamer en onze vrienden ook ..die niet op site stond ..waren op zolder ..en stopcontacten hingen los ...en de lounge kon je niet in en de bar was ook dicht ..en nog iets ..altijd kleine kamer als je via ..B&B bon gaat of andere bon ...toen we er iets van zeiden .. zeiden ze is normaal ivm water ...alleen het ontbijt was super en de ligging .

Gereisd met vrienden in april 2017

• 3RSV14-08-2016

Nooit meer.

Vuile kamer,onder het bed in maanden niet gepoetst denk ik aan het vele stof te zien.Ook zeer warm op de kamer.Is dringend aan een poetsbeurt en renovatie toe. Wat een afknapper.Het onbijt was beter maar ook niet meer dan dat. De ligging was wel ok.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 4m-jeanne01-02-2016

nooit meer

zeer kleine kamer,open badkamer met wc.de wc staat dicht tegen een kastje dus je moet er schuin opzitten.er waren nog 6 kamers vrij en toch kamer cuberdon ,ik denk de kleniste kamer.bij vertrek hebben we dit allemaal gemeld aan de receptie,maar dat was niet naar de zin van de mevrouw,ze was heel onbeleefd.

Gereisd met partner in januari 2016

• 3Anoniem02-08-2015

Geen aanrader!

De ontvangst was heel vluchtig. Donkere trappen met oude e-mails met alleen positieve commentaar brachten ons naar onze kamer. Eerste indruk van onze kamer mooi, maar klein en heel warm. Uitzicht : een platform met buizen erop. We dachten we gaan het raampje op kantel zetten voor wat frisse lucht. Na ons etentje konden we enkel binnen via een code, heel onpersoonlijk, er was een bar maar die is gesloten want er is niemand aanwezig. Toen we terug op onze kamer kwamen, was het er snikheet, ondanks de frisse nacht en het open raam. We konden niets anders dan het tweede raam ook open te zetten, gevolg de muggen! De bedden klein, geen al te proper bedlinnen en niet fris ruikende handdoeken, houten krakende vloer met stof tussen de planken, doucheschuifdeur niet proper, veel stof in de kamer en de frisdrank in de koelkast was vervallen. 2014!! We hoopten op een goed ontbijt. Geen frisse ontbijtkamer, lauwe koffie, flauw ontbijt.Valiesje pakken en naar huis...Michellin gids???

Gereisd met partner in juli 2015

• 5Sander07-04-2015

Niet opnieuw

Heel veel goede ideeën in de kamers maar zeer onzorgvuldig afgewerkt. Duidelijk te zien welke haarlengte onze voorgangers hadden maw nauwelijks gepoetst. Donkere niet gezellige traphal. Slechte matras en bed. 2 aparte bedden waardoor je als koppel niet kan samenliggen, schuiven uit elkaar. Ontbijt : uitgedroogde boterhammen, uitgedroogde kaas, hesp waarvan de geur alleszeggend was, WEL lekkere smoothie en mooi gepresenteerd. Servies was niet proper.

Gereisd met partner in januari 2015

• 7folieske206-09-2014

Subliem ontbijt!

De kamer was groot genoeg (toch voor een weekend), piepklein badkamertje. Ter verwelkoming op de kamer een karafje Pinot de Charentes en nougat. Pluspunten: mooi gedecoreerd, subliem ontbijt (20/10), vriendelijke medewerkers. Gratis parking in de straat, 10 min wandelafstand van 't centrum), gratis plattegrond van 't centrum. Minpunten: onder 't bed al een half jaar niet gepoetst, vreselijk slechte matras (of bed was stuk) zodat ik op de vloer heb geslapen (vandaar dat ik de toestand onder 't bed in de gaten kreeg). Indien bed gerepareerd of andere kamer is dit hotel aan te raden.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Monique23-08-2014

goed hotel

we verbleven 1 nacht in het hotel en hadden de kamer La Souris, het is natuurlijk maar een 1 sterren hotel maar we waren heel tevreden, de kamer is redelijk qua grootte, badkamer met moderne douche, we vonden de inrichting ok met hier een daar een originele touch, ik zou wel aanraden om de kamers een wat vrolijker kleur te geven, de onze was donkergrijs maar ja we logeerden ook in La Souris, het ontbijt is echt heel verzorgd, alles staat op tafel, ook heel copieus met gebakken ei, broodjes, fruitsap, een smoothie, beleg, fruit, ontbijtgranen enz, het hotel is op wandelafstand van het centrum een goede 10 minuten en ook belangrijk, in de straat kan men gratis parkeren, voor 1 of zelfs 2 nachten een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2014

2 tips over Bed and Breakfast Full House

• Koen, 10-04-2014

fantastisch lekkere pizzeria op de markt van Kortrijk!

• Monique, 23-08-2014

wij hadden een bon van Vivabox en hetgeen er als supplement bijkwam, verschillende keuzemogelijkheden klopt in het echt niet altijd, bij ons was er een degustatiepas voor een gratis koffie ergens, een doosje pralines en een biertje op de markt maar blijkbaar heeft de stad Kortrijk dit onlangs afgeschaft, in ruil kregen we dan een bon voor koffie en gebak

0 vragen over Bed and Breakfast Full House

Bed and Breakfast Full House info