Géén boekingskosten

Hotel Focus

BelgiëWest VlaanderenKortrijk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Focus voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 19 reviews

7.5GoedScore uit 19 reviews

19 Reviews over Focus

• 3Roy30-05-2017

Letterlijk een warm welkom

In de zomer geen aanrader. Geen airco en er kunnen geen ramen open. In de douche geen haakje op plankje waar je spullen op kunnen.

• 5C.17-07-2016

basic

Wij verbleven 5 dagen in dit hotel. Bij aankomst leek onze kamer zeer net. Jammer genoeg is de kamer gedurende 5 dagen niet gepoetst. Ook het toiletpapier werd niet aangevuld. (bij aankomst stond er maar 1 rol en een halve). Het was ook wel lastig dat er niemand in het hotel aanwezig was voor eventuele problemen. (nieuwe handdoeken, toiletpapier, vuilnisbakken werden ook niet leeg gemaakt,...) Het hotel heeft een prima ligging. Het ontbijt is heel goed. Alles is aanwezig en wordt voldoende aangevuld... Mochten de kamers elke dag gepoetst worden zou dit hotel al veel beter scoren volgens ons.

• 9kris larock14-12-2014

Goed hotel

Focus is meer dan 2 sterren waard, mogen er gerust 3 zijn. Gemoedelijke sfeer.

• 9wil_piters08-10-2014

artistiek, de eigenaars zijn muzikaal.

in hotel Focus wordt je vriendelijk ontvangen/ er is een lift dus géén gesjouw met bagage. De bedden waren goed, lekker geslapen. Prima ontbijt!

• 7patrick18-09-2012

eerlijke prijs/kwaliteit

onthaal kan niet beter, ontbijt met alles erop en eraan ruime tweepersoonskamer, maar afzonderlijke bedden (staan wel tegen elkaar, maar voor koppeltjes???) badkamer: ruim, wel 'afvoer'-geurtjes in de badkamer en weinig ruimte om klein gerief te plaatsen in de badkamer, geen fohn aanwezig super-stille en handige lift bar aanwezig op gelijkvloers nuttige tips gegeven door uitbater parkeren geen probleem

toch positieve eindbalans!!!!!!

• 8Marjolein12-08-2012

Wat een ontdekking!

Door een onverwachte onderbreking ivm autopech kwamen we in dit hotel terecht. Wat een vondst! De eigenaar: Jan, ontving ons allerhartelijkst. We mochten zelf 2 kamers uitzoeken (er zijn dus geen familiekamers). Iedere kamer is anders, ontworpen door diverse Belgische kunstenaars. Dit heeft tot een heel uniek resultaat geleid. Waarbij de ene kamer uiteraard meer aanspreekt dan de ander. Hoewel wij, op kleine punten, de ontwerpers hadden aangevuld (een peertje als verlichting kan kunstzinnig zijn, gezellig is het niet....) Het zijn dus absoluut geen standaar kamers. Het ontbijt is uitgebreid. De bedden zijn goed. Kamers zijn redelijk ruim. Parkeren voor de deur (betaald) en een straat verderop (met blauwe parkeerkaart). Kamers waren schoon. Hotel ligt in een wijk net buiten het centrum, maar het centrum is aan te lopen. Vooral fijn is de niet aflatende klantvriendelijkheid. Dreigt er regen maar geen paraplu, neem er 1 van ons. Extra parkeerkaart nodig, alsjeblieft. etc.

• 9Hilde & Wim09-08-2012

Origineel!

Gezellig en heel origineel ,leuke kamers met zeer goede bedden. Alles is erg proper en netjes. De eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt uitgebreid. Het hotel ligt in een rustige buurt met voldoende parking, op wandelafstand van het centrum. Kortijk is een aangename stad, ideaal voor een weekendje weg.

• 2van den abeele21-09-2011

nooit meer !!!!!

Hotel Focus te Kortrijk was een onaangenaam verblijf , vuile stinkende kamer . muffe geur op de kamer en gang.geen kast aanwezig op de kamer , we vroegen een andere kamer omdat deze echt naar zweet ruikte maar alles was volzet zei de eigenaar , nogthans bij het ontbijt geen ander volk gezien in de ontbijtzaal. De eigenaar zei ; we hebben wel een poetsvrouw die een enorme zweetgeur heeft maar die was vandaag niet op jullie kamer !!!! wij gaan hier nooit meer terug !!!! We hebben al contact genomen met reisorganisatie om dit Hotel te verwijderen uit hun aanbod , dit is zeker geen aanrader !!!

• 9bert07-08-2011

mooi

verzorgd hotel, aangename sfeer, voldoende parking, dicht bij centrum. zalige bedden.

• 9Familie Peys04-08-2011

Gezellig hotel, fijne uitstraling!

Gezellig hotel, vlak bij het centrum van Kortrijk en toch in een rustige straat. Het hotel straalt een familiale sfeer uit en we werden zeer vriendelijk onthaalt. Ook kregen we handige tips voor bezienswaardigheden en restaurantjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hotel Focus info

• AirconditioningNiet beschikbaar