Hotel Duivels Paterke

25 reviews over Hotel Duivels Paterke

• 2018
    9Francien Schijlen13-10-2018

Prima!!

We hadden de romantische kamer Rochefort en die was top! Mooi groot bubbelbad met doucheschuim/shampoo er bij. Heerlijk!! Het halfronde bed met grote spiegel er boven maakte het af! 😉 Föhn aanwezig. Flesje water ook. Kamer is niet groot maar prima voor 1 nachtje. Wandelen naar het centrum in 10 minuutjes. Leuke stad. De motoren konden we op straat tegen het pand kwijt. Het ontbijt was fantastisch! De gastvrouw was behulpzaam en super aardig! Op dit moment was het restaurant niet in gebruik.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 2Karin Gefken13-03-2018

Veel te duur voor wat het is

Gevraagd om een kamer met 2 aparte bedden,, omdat we zakelijk hier verbleven. Aangekomen op de kamer bleek het een tweepersoonsbed met twee losse box springen. “Deze konden we toch zelf wel even aan de kant schuiven” Nadat we de bedden uit elkaar hadden geschoven kon je je kont niet keren. Verder zijn de kamers verouderd. Al met al geen prettigverblijf.

Zakelijk gereisd in maart 2018

• Oude reviews

6Angret van kampen17-03-2017

Super ontvangst. Gezellig mooi hotel Echt top

Alles perfect. Heerlijk ontbijt mooie kamers. Lekkerbubbelbad alles loopafstand centrum aardig personeel en een heel lieve gastvrouw Alles was toppie

Carmen, eigenares en uitbaatster , 12-07-2017

Hartelijke dank.Fijne gasten zijn ook makkelijk te bedienen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

• 10Nathalie28-08-2016

Fantastisch !

Fantastische kamer,hele vriendelijke bazin. We hebben heel lekker gegeten,de frietjes nog met de hand gesneden en zelfgemaakte mayonaise. Het ontbijt was super,we zijn verwend geweest. De kamer was heel net en ruim,modern ingericht met bubbelbad en douche.een echte aanrader

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Nancy28-04-2016

Mooie kamer

De kamer is splinternieuw, en piccobello in orde. Mooie badkamer, en goed bed. De ontvangst was heel koel en ronduit stroef, elke vraag was er één te veel. We voelden ons zeker niet welkom. Het ontbijt was heel lekker, een tweede kopje koffie werd wel aangeboden, maar zeker niet graag gegeven. Jammer.

Libeer Carmen, eigenares en uitbaatster , 29-04-2016

We zijn een 2 sterren hotel, dat is in Vlaanderen een hotel zonder bemande incheckbalie. Incheckuren zijn vanaf 18u tot 22u of op afspraak. Meestal worden de incheckuren niet gerespecteerd door de gasten en bellen ze aan, Daarvoor is er ook een parlofoon die door schakelt op mijn mobiel. Even geduld wordt gevraagd. Ik herinner me vaag dat deze gasten meteen een hoop commentaar hadden. Het zal niet geklikt hebben zeker. Een 2de en zelfs een derde kopje koffie geef ik met plezier maar ook ik ben graag vriendelijk aangesproken. groet

Gereisd met partner in april 2016

• 10Fam. De Schepper07-02-2016

Een echte aanrader!

Wie vers wil eten , is hier op de juiste plaats. Super vriendelijke bediening, mooie, propere, en ruime kamer (Orval-kamer). Op 5 minuten wandelen naar het centrum.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 10Peter De Hert24-02-2015

Een Aanrader

Prachtige locatie, om Kortrijk te bezoeken Kamer waarin we logeerde was pas vernieuwd, tip top in orde Het eten was goed verzorgd en zeer lekker Bieren assortiment zeer uitgebreid

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 9inge16-11-2014

Hotel met heerlijk ontbijt!

Prima en nette kamers. Op loopafstand van centrum. Ontbijt was echt super! Carmen, de gastvrouw, echt harde werker en super kokkin! Heerlijk hotel voor paar nachtjes weg

Gereisd met partner in november 2014

• 10Marijke Spiering en Guus de Boer03-11-2014

Uitstekende plek

Prima plek,goed te bereiken vanaf de snelweg en heel dichtbij het centrum. De accommodatie is prima.de verzorging is uitstekend,de kamer werd goed bijgehouden en de gastvrouw Carmen is heel vriendelijk.Kortom een adres om zeker terug te komen.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9Gertjan15-10-2014

Heerlijk gegeten, gedronken en geslapen

Met een groep van 11 man hier een avondje heerlijk gegeten, gedronken en overnacht. De eigenaresse is lekker no nonsense en runt de hele tent zowat in haar eentje. Het eten was prima, niet hoogstaand maar pretendeert dat ook niet te zijn. Ruime keuze aan Belgische bieren. We sliepen in 5 kamers boven de kroeg/restaurant. Lekker makkelijk. De kamers waren ruim, netjes en soms wat 'ondeugend' (spiegels aan plafond etc). De ligging is op loopafstand van de binnenstad maar daar was weinig te doen op dinsdagavond. Hoeft ook niet want je kunt prima in het Duivels Paterke zelf blijven. Uitstekend ontbijt ook. Een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2014

Hotel Duivels Paterke info