Géén boekingskosten
3,8 miljoen reviews
  • ANVR
  • Calamiteitenfonds
  • SGR
  • iDeal Logo
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Hotel Damier

BelgiëWest VlaanderenKortrijk
/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-1
/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-2

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Damier voor je op een rij gezet:


4.6MatigScore uit 12 reviews
/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-3
/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-4
+27/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

Beoordeling

4.6MatigScore uit 12 reviews
  • 6.3Kamers
  • 4.7Eten
  • 3Service
  • 8.2Ligging
  • 8Hygiëne
  • 3.7Prijs/kwaliteit
  • 8.2Waardering

Hotel info

  • Airconditioning
  • Restaurant
  • Draadloos internet
  • Huisdieren toegestaan
Meer hotel info

Reviews

12 Reviews over Damier

  • 4Domi09-11-2021

    Zeer weinig aandacht voor persoonlijke wensen

    Voor personen met een gluten-intolerantie is er geen glutenvrij brood (ook al was dit wel bevestigd). We kregen enkel een cracker... Er kon geen korting voor dit zielige ontbijt worden gegeven. In onze kamer rook het in de namiddag enorm naar wafels. 's Ochtends hing er een sterke geur van gebakken spek in de ingebouwde kleerkast. De bedden zijn ook zeer smal.

    • 6Kamers
    • 4Eten
    • 2Service
    • 8Ligging
    • 8Hygiëne
    • 3Prijs/kwaliteit
  • 7Peter Embregts28-09-2015

    Heel goed, maar.......

    Mooi, stijlvol hotel. Mooie kamer. Prima, vriendelijk personeel. Goede ligging in centrum aan de markt. Is een 4-sterren hotel. Echter, minibar op kamer had alleen maar 4 flesjes bronwater. Bij navraag werd dit niet veranderd. Ook was er geen roomservice. Dus als je wat anders wilde, kon je dat beneden ophalen in de taverne (bar) en meenemen naar de kamer. Jammer. In badkamer alleen ligbad waarin je je ook moest douchen. Voor minder validen en oudere mensen is dit dus probleem. Voor 4 sterren verwacht je ligbad + aparte douche.

    • 10Ligging
    • 8Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 8Kamers

    Catherine Debal, Manager, 03-05-2018

    Beste,

    Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. Onze minibar beschikt enkel over enkele flesjes water die gratis zijn. Andere dranken zijn te verkrijgen in de bar. We hebben room service van 7h00 tot 21h00 ter beschikking. Ons nieuw kamertype heeft inloopdouches en is toegankelijk voor mindervaliden. Met vriendelijke groeten, Catherine Debal General Manager

  • 8annemarije26-09-2011

    goed hotel

    Prima hotel, direct aan de Grote Markt. Wel wat lawaaierig aan de voorkant. Een mooi ouderwets hotel. Prima ontbijt. Als broodjes op zijn, worden ze weer aangevuld. Vriendelijk personeel.

    • 9Ligging
    • 8Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers

    Catherine Debal, Manager, 03-05-2018

    Beste,

    Hartelijk dank voor uw lovende woorden over hotel Damier.

    Met virendelijke groeten, Catherine Debal General Manager

  • 7vanhooydonck30-01-2011

    30 januari 2011

    Heel goede ligging, centraal aan de grote markt. De kamers zijn wel passee. Mensen met een allergie tegen huisstofmeit hebben een groot probleem. Ook komt de sigarettenrook vanuit de gang op je kamer terecht. Dit terwijl er wel een rookverbod is. Aan het ontbijt geld op is op, wanneer je rond 9.30 u gaat eten, zijn er geen croissant of koffiekoeken meer. Er word niets meer bijgevuld. Jammer.

    • 9Ligging
    • 6Service
    • 6Eten
    • 6Kamers

    Catherine Debal, Manager, 03-05-2018

    Beste,

    Hartelijk dank om een beoordeling neer te pennen. Onze oprechte excuses voor de ongemakken die u heeft ondervonden.

    Met vriendelijke groeten, Catherine Debal General Manager

  • 7kelly25-09-2010

    goed hotel.

    dit is een goed hotel, recht in het centrum gelegen. kamers zijn netjes en groot ontbijtbuffet is ook prima

    • 8Ligging
    • 7Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers

    Catherine Debal, Manager, 03-05-2018

    Beste,

    Hartelijk dank om een beoordeling te schrijven.

    Met vriendelijke groeten, Catherine Debal General Manager

  • 7Claessens Paul07-02-2010

    Degelijk charmehotel

    Degelijk hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers en gangen hebben wel een beetje last van loskomend behang. Dus even opfrissen mag. Ontbijtbuffet was ronduit héél goed en héél uitgebreid. Prima ligging op de Grote Markt.

    • 10Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 7Kamers

    Catherine Debal, Manager, 03-05-2018

    Beste,

    Hartelijk dank voor het schrijven van een beoordeling.

    Met vriendelijke groeten, Catherine Debal General Manager

  • 8Paul Deprins13-09-2009

    Een zeker allure

    (kamer 45 - cadeaubox arrangement) Klassevol hotel zij het misschien wat gedateerd. Voor wie van klassiek houdt. Kamer niet erg groot en eerder ouderwets ingericht maar alles wel fris en net. Badkamer ruim en in marmer, recent gerenoveerd. Top- ontbijt tot koffiekoeken toe (al ontbreken wel verse groentjes). Op een halve dag heb je Kortrijk wel bekeken.

    • 9Ligging
    • 8Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers

    Catherine Debal, Manager, 03-05-2018

    Beste,

    Graag willen we u bedanken om een review te schrijven.

    Met vriendelijke groeten, Catherine Debal General Manager

  • 9Sylvia16-09-2007

    Een schitterend hotel met een uiterst geschikte ligging. Zeer goed ontbijt! Goede service en genieten van mooie kunstwerken in het hotel! Een echte aanrader!

    • 9Ligging
    • 9Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 8Kamers

    Catherine Debal, Manager, 03-05-2018

    Beste,

    Hartelijk dank voor uw mooie woorden.

    Met vriendelijke groeten, Catherine Debal General Manager

  • 8kim19-03-2007

    mooi hotel,super gelegen,lekker ontbijt!bij cesar kan je heerlijk eten(aan de overkant)!begijnhof en museum aan te raden om te bezoeken.met de trein naar lille(Fr) is goed te doen!

    • 9Ligging
    • 8Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers

    Catherine Debal, Manager, 03-05-2018

    Beste,

    Bedankt voor uw review. We zijn blij te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf. Bij ons kan je ook super lekker eten. Misschien bij uw volgend verblijf.

    Met vriendelijke groeten, Catherine Debal General Manager

  • 9Tony & Carola Souljé19-08-2006

    Prachtig gerestaureerd momument, in perfecte staat van onderhoud, centraal gelegen op loopafstand van het station, midden op de grote markt, in het centrum. Nette kamers, mooi klassiek ingericht, goed ontbijt, prima service. Minpuntje: Het hotel heeft de restaurant-service afgestoten. Dat is jammer, want daar dineren moet een feest zijn geweest. Verder doet het personeel er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Zeer persoonlijke service; ook voor niet zakelijke gasten. Zeker aan te bevelen om een keer naar toe te gaan. Winkelen is een belevenis in Kortrijk. Alle grote merken zijn vertegenwoordigd.

    • 10Ligging
    • 9Service
    • 8Prijs/kwaliteit

    Catherine Debal, Manager, 03-05-2018

    Beste,

    Bedankt voor uw beoordeling. Pluspuntje het restaurant is terug open, dus zeker een bezoekje waard.

    Met vriendelijke groeten, Catherine Debal General Manager

Hotel Damier info

Faciliteiten

  • AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsNiet beschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • HuisdierenBeschikbaar

Kamerfaciliteiten

  • Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • TVBeschikbaar

Entertainment

  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar

Maaltijden

    Adresgegevens