Hotel Damiersterstersterster

Tonen op kaart

13 reviews over Hotel Damier

• 7Peter Embregts28-09-2015

Heel goed, maar.......

Mooi, stijlvol hotel. Mooie kamer. Prima, vriendelijk personeel. Goede ligging in centrum aan de markt. Is een 4-sterren hotel. Echter, minibar op kamer had alleen maar 4 flesjes bronwater. Bij navraag werd dit niet veranderd. Ook was er geen roomservice. Dus als je wat anders wilde, kon je dat beneden ophalen in de taverne (bar) en meenemen naar de kamer. Jammer. In badkamer alleen ligbad waarin je je ook moest douchen. Voor minder validen en oudere mensen is dit dus probleem. Voor 4 sterren verwacht je ligbad + aparte douche.

Beste,

Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. Onze minibar beschikt enkel over enkele flesjes water die gratis zijn. Andere dranken zijn te verkrijgen in de bar. We hebben room service van 7h00 tot 21h00 ter beschikking. Ons nieuw kamertype heeft inloopdouches en is toegankelijk voor mindervaliden. Met vriendelijke groeten, Catherine Debal General Manager

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8annemarije26-09-2011

goed hotel

Prima hotel, direct aan de Grote Markt. Wel wat lawaaierig aan de voorkant. Een mooi ouderwets hotel. Prima ontbijt. Als broodjes op zijn, worden ze weer aangevuld. Vriendelijk personeel.

Beste,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden over hotel Damier.

Met virendelijke groeten, Catherine Debal General Manager

Gereisd met vrienden in september 2011

• 7vanhooydonck30-01-2011

30 januari 2011

Heel goede ligging, centraal aan de grote markt. De kamers zijn wel passee. Mensen met een allergie tegen huisstofmeit hebben een groot probleem. Ook komt de sigarettenrook vanuit de gang op je kamer terecht. Dit terwijl er wel een rookverbod is. Aan het ontbijt geld op is op, wanneer je rond 9.30 u gaat eten, zijn er geen croissant of koffiekoeken meer. Er word niets meer bijgevuld. Jammer.

Beste,

Hartelijk dank om een beoordeling neer te pennen. Onze oprechte excuses voor de ongemakken die u heeft ondervonden.

Gereisd met partner in januari 2011

• 7kelly25-09-2010

goed hotel.

dit is een goed hotel, recht in het centrum gelegen. kamers zijn netjes en groot ontbijtbuffet is ook prima

Beste,

Hartelijk dank om een beoordeling te schrijven.

Alleen gereisd in maart 2009

• 7Claessens Paul07-02-2010

Degelijk charmehotel

Degelijk hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers en gangen hebben wel een beetje last van loskomend behang. Dus even opfrissen mag. Ontbijtbuffet was ronduit héél goed en héél uitgebreid. Prima ligging op de Grote Markt.

Beste,

Hartelijk dank voor het schrijven van een beoordeling.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8Paul Deprins13-09-2009

Een zeker allure

(kamer 45 - cadeaubox arrangement) Klassevol hotel zij het misschien wat gedateerd. Voor wie van klassiek houdt. Kamer niet erg groot en eerder ouderwets ingericht maar alles wel fris en net. Badkamer ruim en in marmer, recent gerenoveerd. Top- ontbijt tot koffiekoeken toe (al ontbreken wel verse groentjes). Op een halve dag heb je Kortrijk wel bekeken.

Beste,

Graag willen we u bedanken om een review te schrijven.

Gereisd met partner in september 2009

• 9Sylvia16-09-2007

Een schitterend hotel met een uiterst geschikte ligging. Zeer goed ontbijt! Goede service en genieten van mooie kunstwerken in het hotel! Een echte aanrader!

Beste,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden.

Gereisd met partner in september 2007

• 8kim19-03-2007

mooi hotel,super gelegen,lekker ontbijt!bij cesar kan je heerlijk eten(aan de overkant)!begijnhof en museum aan te raden om te bezoeken.met de trein naar lille(Fr) is goed te doen!

Beste,

Bedankt voor uw review. We zijn blij te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf. Bij ons kan je ook super lekker eten. Misschien bij uw volgend verblijf.

Gereisd met partner in maart 2007

• 9Tony & Carola Souljé19-08-2006

Prachtig gerestaureerd momument, in perfecte staat van onderhoud, centraal gelegen op loopafstand van het station, midden op de grote markt, in het centrum. Nette kamers, mooi klassiek ingericht, goed ontbijt, prima service. Minpuntje: Het hotel heeft de restaurant-service afgestoten. Dat is jammer, want daar dineren moet een feest zijn geweest. Verder doet het personeel er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Zeer persoonlijke service; ook voor niet zakelijke gasten. Zeker aan te bevelen om een keer naar toe te gaan. Winkelen is een belevenis in Kortrijk. Alle grote merken zijn vertegenwoordigd.

Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. Pluspuntje het restaurant is terug open, dus zeker een bezoekje waard.

Gereisd in augustus 2006

• 10kathleen bos25-05-2006

Klassevol boutiekhotel (met private parking) op de historische Grote Markt van Gulden Sporen stad Kortrijk. Mooie website www.hoteldamier.be

Beste,

Graag willen wij u bedanken om deze mooie, uitstekende beoordeling neer te pennen.

Gereisd met partner in mei 2006

0 tips over Hotel Damier

0 vragen over Hotel Damier

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen