Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Bloemenweelde

BelgiëWest VlaanderenKortrijk

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Bloemenweelde voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 7 reviews

8.3FantastischScore uit 7 reviews

Bed & Breakfast info

7 Reviews over Bloemenweelde

• 8Andy14-06-2018

Perfect

Prachtige kamer, goede matras, mooie ruime badkamer met goed werkende sauna. Zeer rustige stille omgeving. Uitgebreid ontbijt, vriendelijke uitbaters. Een aanrader.

• 7Nen06-06-2016

Goede prijs-kwaliteit verhouding, lekker ontbijt

De kamer en het ontbijt zijn prima. De basisvoorwaarden voor een goed verblijf zijn dus aanwezig. De eigenaar is aardig en de tuin is perfect. Maar er zijn ook wat mindere puntjes. -toiletpapier in de prullenbak ipv in het toilet -eigenaar druk in de weer en je zit in je kamer voor je het weet met een 'tot morgen' -bereikbaarheid (email) vooraf niet optimaal -prijs viel duurder uit dan verwacht (waarschijnlijk miscommunicatie) -weinig handdoeken -geen fruit en water op de kamer zoals beloofd op de website -überhaupt geen mogelijkheid om thee of koffie te maken

• 6Tierens W12-12-2013

Teleurstellig

Wij hadden een hartelijke B&B verwacht met mogelijkheid tot contact met uitbaters en gasten, maar wij werden kort en goed naar onze kamer geleid en 'tot morgen' gewenst. Daar zaten we op onze kleine zolderkamer, weliswaar met sauna, maar met meerdere gebreken: matras door en door versleten, geen lamp in de lampedaire, enkel wat overjaarse lectuur en toeristische informatie, geen uitleg over werking sauna zo dat we na één uur opwarmen nog maar aan 50° geraakten. Het ontbijt mochten we wel beneden nuttigen en dat was prima. Er werd ons niet gevraagd of we tevreden waren of goed geslapen hadden, dus vertel ik het maar hier...

• 9Familie J. Zuidema18-09-2012

Gastvrij, een aanrader!

Door eigenaar Koen heel vriendelijk ontvangen. Huis en kamers zijn zeer schoon. Ruime kamers, comfortabele bedden. Alleen badkamer in kamer 1 was wat ongelukkig ingedeeld. Ontbijt vers fruit, muesli, verse broodjes, jam en ander zoet beleg, diverse kaas- en vleeswarensoorten, ommelet of gekookt eitje, zoete broodjes, joghurt, fruitsap, koffie, thee. Heel uitgebreid en lekker. Op de overloop een koelkast met diverse dranken tegen redelijke prijs Het huis is wat lastig te vinden ivm de Belgische bewegwijzering. Naamborden vaak onduidelijk of op ongewone plaatsen.

• 10Chris kalkman14-02-2012

Top!

Dit is precies wat je van een Bed and Breakfast mag verwachten...Hartelijke ontvangst,persoonlijke behandeling,schone kamers en een super ontbijt!Hiet kan geen 4 sterren hotel aan tippen.In verband met beursbezoek helaas maar 1 nacht.Volgende keer zeker weer.

• 9Frank30-04-2011

B+B Toppertje

B+B Bloemenweelde ligt direct aan de rivier de Leie, vlakbij het gezellige centrum van Kortrijk aan de fietsroute met een prachtige tuin, waar wij ook gebruik van mochten maken. Onze fietsen mochten in de ruime garage. De ontvangst was hartelijk en cordaat. De ruime kamer tiptip in orde en super schoon/proper met een goede douche. Coen stelde zich voor en wees ons de kamer en vertelde ons in het kort hoe of wat in Kortrijk. Ontbijt helemaal compleet met een eitje, croissants, verse broodjes, fruit, yoghurt, muesli, allerlei kaas, vlees, zoet en hartig, jus, koffie en thee kortom helemaal kompleet.

• 9Minnaert Mike07-03-2010

Heel leuk

Toffe mensen, fijne ontvangst en je kan er heel rustig overnachten en alles is dichtbij. Ik kom er zeker nog eens terug.

Bed & Breakfast Bloemenweelde info

• Adresgegevens