Géén boekingskosten

Villa Monique

Bed & Breakfast
BelgiëWest VlaanderenKoksijde

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Villa Monique voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 11 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 11 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Villa Monique

• 8Alfons Verheijden08-09-2015

Een Aanrader

Prachtig verblijf, goed en rustig gelegen, geweldig goed verzorgd ontbijt. Duidelijk te merken dat de eigenaaresse een bakkerij uitbaat Alfons Verheijden en Partner

• 10Kurt05-08-2012

Fantastische b&b!!!

Heb hier behoorlijk last-minute geboekt, maar de gastvrouw heeft me hartelijk ontvangen. Ook een zeer lieve zoon. Hebben hier eerst een standaard-kamer geboekt en zijn deze zomer teruggekeerd om van de "comfort+" kamer te proeven, zeer ruime en nette kamer, ook een shiny badkamer. Ook gelegen vlak buiten het centrum, enja, alles prima gewoon! :)

• 10Kurt05-08-2012

Heerlijke b&b!!

Heb hier een comfort+ kamer geboekt, behoorlijk last-minute maar de gastvrouw heeft me hartelijk ontvangen, ook een zeer lieve zoon. We hebben eerst een standaard kamer geboekt, en zijn nu deze zomer teruggekomen voor een "comfort+" kamer. Zeer ruime kamer, proper onderhouden. Ligging is net buiten het centrum, enja, prima gewoon!

• 10Sarah20-01-2012

Heerlijk weekendje!

Mooie onderhouden kamers, mooi furnituur, zeker voor die prijs (standaardkamer). Queen-size badkamer, ookal was deze gedeeld bij de standaardkamer. Zeer gezellig ontbijt gehad, zelf de eitjes waren "a point" gekookt. Ik heb zeker genoten, ook internet was ter beschikking, wat je niet vaak vind bij andere B&B's.......!!

• 10Joeri20-01-2012

Ik kom zeker nogmaals terug! :-)

Kamers waren nieuw gerenoveerd, dit was te zien aan de 5-tal verfpotjes die op de koer lagen (14-12-2011). Het waren ZEER mooie kamers, nieuw meubilair. Het ontbijt was ook super, boterkoeken en pistolets waren van de betere die ik ooit heb gegeten, enkel fruitsap was niet versgeperst maar uit brik van colruyt. De ligging leek op het eerste zicht op een ietwat drukkere baan, maar klaarblijkelijk passeert er weinig tot zelf geen auto's, dus parkingplaats was er genoeg, superpluspunt! :-) Verder heb ik goed geslapen en ik kom ZEKER nogmaals terug op mijn volgende vakantie in de zomer!!

• 3Mavica19-07-2011

Nooit meer

De drank in de minibar was verlopen! Sommigen blikjes zelfs meer dan 8 maanden. Op de site staat dat bij de comfort kamer een privé badkamer is, maar nergens staat dat die op de gang is. Na bijbetalen kregen we een kamer met privebadkamer met zogezegde plasma tv. Het was een kleine lcd. Misleidende reclame. Allesbehalve een villa! Ontbijt was ook zwakjes. Een grote chocopot voor alle tafels en dan hesp en kaas. Voor 100 euro, was ik beter op hotel gegaan!

• 6Fie15-09-2010

Tegenvaller

Eerste maal in B&B, geen verwelkoming, sleutel gaan op halen in bakkerij. Kamer niet zoals op de website, véél te smal en klein bed en een versleten matras, 3 nachten slecht geslapen! Kamer en badkamer waren wel proper. Stop in wasbak was stuk, water liep in de kast. Onbijt enkel ALDI. Spijtig, hopelijk volgende keer betere B&B aan zee.

• 6Katrien20-07-2010

Niet volgens de verwachtingen

Wij hadden de comfort + kamer gehuurd. Deze kamer leek helemaal niet zoals op de foto. Het was een antieke kamer. Op internet stond vermeld dat er een plasma-tv aanwezig was, maar in onze kamer was daar helemaal geen sprake van. Na telefonisch contact, kreeg ik als antwoord dat zoiets slechts details zijn. Het zijn inderdaad details, maar ik betaal er voldoende geld voor. Onze vrienden huurden de standaardkamer. Zij moesten gebruik maken van een gemeenschappelijke douche. Er was ook een bad aanwezig, maar dit kon niet gebruikt worden omdat de stop eruit getrokken was. Ook de sauna kon niet gebruikt worden.

De broodjes die 's morgens opgediend worden komen rechtstreeks uit de bakkerij van de eigenaar. Dus wij hadden toch wel een uitgebreid ontbijt verwacht, maar ook hierin werden wij teleurgesteld. Ook de bediening was niet wat het moest zijn.

Geen aanrader.

• 8Travassos27-08-2009

Très très sympa !

Adorable verrière et jardin zen, petit-déj extra ! Service très agréable ! Salle de bains superbe !

• 9bianca14-05-2008

mooie ruime kamers (zoals op foto's van de website), de standaardkamer die geen priva badkamer heeft, heeft wel zen eigen washoekje. een lekker ontbijt in de veranda met uitzicht op de mooie tuin, heel aangenaam. het is wel een kilometerje van de zee, maar terwijl passeer je ook de winkelstraat. savonds was er geen last van autoverkeer. je kunt er ook gemakkelijk parkeren. voor onze kinderen was er een speelhoekje in de gang waar ze nog even konden spelen. ik ben zeer tevreden en kom zeker nog eens terug. meer heb je niet nodig voor en gezellig wekendje aan de zee.

Bed & Breakfast Villa Monique info

Het complex