Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

24 Reviews over Oxalis

• 5Inge05-05-2014

nooit meer!!!!!

de ontvangst kan zeker beter!!! mijnheer ignace is onvriendelijk!!! het is goed gelegen. onze kamer was vuil!! de kleerkast lag vol stof,stofnetten hingen overal. de vliegeraam hangt stuk te wapperen en de gordijnen zijn beschimmeld!!!

• 9Fam. Bouwmeester06-04-2014

Lief knus BB hotel

We hadden een leuke kamer en onze indruk is goed, we hebben genoten van ons leuke weekendje weg. Bedankt

Leo en Anne-Marie Bouwmeester

• 2j. langen03-01-2014

Veiling here we come!

Via veiling dit geboekt voor oud&nieuw (28 euro). Vervolgens anderhalve week voor oud&nieuw bericht dat het overboekt was. Voor 28 euro konden we daar niet verblijven op deze dagen. Geschoven met de dagen waardoor we voor oud&nieuw iets anders moesten zoeken. We zouden een goed verblijf krijgen vanwege dit ongemak en er zou goed voor ons gezorgd worden. Ik heb niets van dit alles gemerkt. Een zeer onvriendelijk ontvangst met een eigenaar en personeel dat ons vermeden heeft gedurende verblijf. De kamer was onhygiënisch, water deed het niet, maar het toilet bleef maar doorlopen.Dit gemeld, antwoord: 'maar ja, voor 28 euro kun je ook niet veel verwachten'. Schandalig. Doe dan niet mee met veiling! Met andere woorden boek allen via veiling en laat de prijs laag want meer is het niet waard. De omgeving is er prachtig en je bent zo in Brugge dus daar moet je het zeker niet voor laten.

• 4baukje jonker06-11-2013

nooit weer

er was 1 ding goed en dat waren de bedden.wie zet er een kastje half voor een schuifdeur naar de wc.s,morgens maar niet gedoucht,want soms kwam er bijna geen water uit de kraan.karig ontbijt.behoorlijk afgepast.koude koffie en thee.1peper en zoutstel voor 12 personen.bedden werden niet opgemaakt.s,avond geen gelegenheid om nog een drankje te nemen.kil koud en ongezellig

• 8w.clabbers27-10-2013

Rustige B&B

Enigszins gedateerd. Wel heel rustig en kleinschalig.Eigenaar is heel vriendelijk Goede buurt niet direct aan zee maar op loopafstand. Goede prijs/kwaliteit verhoouding. Geen restaurant maar door de eigenaar wordt bij tijd en wijle voor de gasten gekookt en dat was heel goed en niet duur. Kamers zijn redelijk schoon.

• 5Lonneke04-10-2013

Geen volgende keer

De kamer geboekt via veiling, omdat het op redelijke afstand van Brugge lag. Vreemde ontvangst door de eigenaar, die suggereerde dat wij voor een prikkie op de eerste rang wilden zitten. Moet hij zijn kamers maar niet via veiling aanbieden! Dat is het spel, natuurlijk. Beloofde welkomstdrankje niet gekregen. Waar we naartoe moesten voor de kamer, werd ons niet verteld. Kortom, we voelden ons niet erg welkom. Dat trok overigens later wel een beetje bij. De kamer was er eentje uit de jaren '70 met dito bed. Echt een keihard matras. De badkamer was redelijk, maar de wc-pot was los. Het ontbijt was wel prima verzorgd. Eenvoudig, maar met verse producten. Voor ons echter geen reden om er een tweede keer een kamer te boeken, zelfs niet als we 'm bijna voor niets krijgen.

• 5vandecasteele09-09-2013

Gelukkig was het mooi weer!

Kamer zeer verouderd. Lakens ongestreken en dekens van voor de oorlog. Het ontbijt werd aangeprezen als zeer uitgebreid maar dit is zeer overdreven. Het restaurant is prijs/kwaliteit erg duur. De ligging is ok. Vergane glorie.

• 1Dumont03-09-2013

Dit nooit meer

De kamer die we toegewezen kregen was er nog ééntje van de jaren stillekes. De gratis parking wat als service aangeboden werd bleek een ramp te zijn. Een douche waar met moeite water uitkomt en tot slot was de eigenaar nog eens alles behalve klantvriendelijk. Bij het ontvangst was hij er niet en liet het werk opknappen die bijna geen nederlands kennen met als gevolg dat communicatie een ramp was.

• 2Carolien27-07-2013

Veel te duur en niet vriendelijk

Ik ben met mijn 2 kinderen van 4 en 6 jaar een nachtje naar Oxalis geweest. Ik had op voorhand 145 euro moeten overschrijven voor een 3-persoonssuite. We kregen een 2-persoonskamertje met een extra mini-matras op de grond waar zelfs mijn dochter van 6 niet helemaal op kon. Verschrikkelijk. Eigenaar niet gezien bij uitchecken waardoor ik niet de kans had hier iets van te zeggen en met de dame die de sleutel weer aanpakte kon je niet communiceren. Ik heb acheraf een mailtje gestuurd naar de B&B want 145 euro is schandalig. Zelfs de prijs van de kamer met een extra matras voor een kind (had ik eigenlijk maar aangerekend mogen krijgen) is te duur voor wat het is. Voor de 3de persoon waren er zelfs geen handdoeken gelegd. Heb een zeer onvriendelijk antwoord teruggekregen.
    Ontbijt zeer pover en we moesten buiten ontbijten waar het eigenlijk echt te koud was want dat vonden alle gasten die er op dat moment zaten.

• 9Jan van Gorp02-04-2013

Zorgzaam, warm en gastvrij

De ontvangst was allerhartelijkst, het ontbijt en diner goed verzorgd. De kamer was klein, maar karaktervol en voorzien van alle gemakken. De omgeving is heerlijk om te fietsen.

Bed & Breakfast Oxalis info

Het complex