Bed and Breakfast Maison De La Mer

BedAndBreakfast
6,9

3 reviews over Bed and Breakfast Maison De La Mer in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastische Bed and Breakfast !!

Sofie Janssens
19-1-2013

Heel mooie kamers, uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijke gastvrouw, kortom niks op af te keuren! Een heel gezellig geslaagd weekend!

Zeker doen!

Leroy Albert
5-11-2010

Zeer goede bediening.Prachtig kader.Haast enig in zijn genre,wegens het beperkte aanbod visrestaurants in deze omgeving.

Eerste indruk van kamer "Le Soleil" was aardig, elektrische aansluiting van bedlampjes gaf geen lekker gevoel. Badkamer enigszins gedateerd en zonder douche, heeft opening tussen verlichting en plafond en dat is ook bij de wandcontactdoos bij wastafel. Niet echt lekker in een natte ruimte. Handdoeken, 2 stuks voor 3 personen, worden niet dagelijks vervangen.

Kamers zijn gehorig. Bistro gelegen aan zijstraat maakt nogal lawaai, vooral tijdens nachtelijke opruimwerkzaamheden. Dan gaat de volumeknop op 10 en dein je op de basgeluiden in je bed. Ontbijt is niet verkeerd. Jammer dat er voor onze 2 jarige zoon niet gedekt noch plaats gemaakt werd, terwijl er wel 7,50 per nacht in rekening wordt gebracht voor geen extra service. Restaurant is niet bijzonder. Bediening wordt gedaan door echtpaar-exploitant en zijn zeker niet gemotiveerd en vriendelijk zoals op de website wordt vermeld. Ligging is perfect voor Plopsaland. Tram stopt op 150m afstand.

Tijd voor een nieuwe exploitant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison De La Mer in Koksijde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison De La Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.