Hotel Le Regent

Weer vandaag22°

Matig

2 reviews over Hotel Le Regent in het Nederlands

2006

deze beoordeling geldt vooral voor het volledig eten maar

De Seranno
2-5-2006

deze beoordeling geldt vooral voor het restaurant prijskwaliteit volledig ontoerijkend weinig eten maar bovendien was het eten ook geen getuige van frisheid, de accomodatie geeft een suffe(en is ook stoffig)indruk de kok loopt rondin een vuile schort,alhoewel er maar twee tafels te bedienen viel

Gereisd Anders in mei 2006
2004

Uitstekende Keuken

J.Rijpkema
25-2-2004

Uitstekende Keuken.

Gereisd Anders in februari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Regent in Koksijde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Regent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.