Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

13 Reviews over Casino

• 8Patsy02-09-2018

ideale ligging, maar slechte prijs/kwaliteit

Modern, goed gelegen hotel. Nette kamer. Ontbijt voldoende, maar keuze niet voor een 4 sterrenhotel. Personeelsleden spraken geen Nederlands. Ontbijttafel werd reeds afgeruimd terwijl ik nog aan het eten was? Hoge prijs voor een single kamer (maar dat is spijtig meestal zo).

• 9claire27-07-2017

Casino hotel een aanrader aan de belgische kust

• mooi modern hotel personeel vriendelijk en gedienstig aangenaam,proper,ligging,ontbijt buffet

- ontbijt geen tomaten en geen plattekaas

• 8cathyco3010-08-2014

Mooi hotel aan zee

mooi nieuw hotel met prachtige kamers

• 7hein26-07-2014

Goed voor kort verblijf; ontbijt kan veel beter

Verbleven in de penthouse suite (504) in juli 2014. Grote kamer, zetelmeubilair aan vernieuwing toe. Piepende kleerkast. Matrassen mogen vernieuwd worden want die zakken door. Terras is niet echt een troef aangezien de zon even in de voormiddag komt piepen en even 's avonds. Veel wind op het terras. Ontbijt is geen 4 sterren hotel waardig. De in de oven geplaatste diepgevroren koffiekoeken vinden we wel overal, de gebakken eieren uit een brikkarton smaakten naar niets en was waterig; geen extra's zoals zalm, speciaal beleg, geen eitjeskok, het zelf te persen sinaasappelsap was ook al een grap: niemand die eens die machine uitkuist, wat een boel! De koffie komt uit een grote machine en smaakt naar oploskoffie. Ondermaats. Waarom geen Nespresso of thermoskoffie van kwaliteit? Wat je hoort in de ontbijtplaats is enkel het gepiep van de koffiemachine. Zeer irritant. DIT KAN ECHT BETER VOOR EEN 4 STERREN HOTEL. De kamer is goed, TV toestel is met de afstandsbediening technisch beperkt.

• 8Erdinc30-05-2012

Lekker dicht bij het strand

We hebben maar een nacht in het hotel geslapen. Het is op loopafstand van het strand. Er is een betaald parkeerplaats indien je dat veiliger vindt. Er is ook ruim aanbod van gratis parkeerplaatsen. Kamers zijn zeer ruim en de badkamer ook. Inloopdouche. Er is een kluis, koelkast (leeg) aanwezig. Service is prima; we hadden een vraag over de televisie en receptioniste stond binnen 3 minuten in onze kamer. Een kinder ledikant werd meteen klaargezet voor onze zoon van 2.5. Enige nadeel was het ontbreken van een airco. Maar als je balkondeur op een kier zet komt er genoeg frisse lucht naar binnen. We hadden schuin gekeken zelfs zeezicht. Ontbijt was simpel maar genoeg voor iedereen. Veel verse fruit. Prima, nette hotel! Het is ook erg dichtbij de Panne (Plopsaland!)

• 10koen goessens04-04-2012

schitterend!!!

super mooi hotel,alles was daar perfect.kamers super,eten was zeer lekker!!!!zeker nog eens terug gaan daar!!!

• 9Robert11-07-2011

Mooi hotel aan zee

Een paar dagen geweest in dit hotel. Op loopafstand van de boulevard. Eigen parkeergarage tegen betaling.
    Kamer zag er zeer mooi uit. Voor de badkamer geldt hetzelfde. Alles proper. Een hotel om zeker naar terug te keren als je budget het toelaat.

• 9Niek28-06-2011

een heerlijk hotel. zeker een aanrader

Wij hebben 2 overnachtingen gehad in Casino Hotel Koksijde. Wij zijn zeer te spreken over de ontvangst, de kamer, het personeel en zeker het ontbijt. Fantastisch!

• 9Roal06-05-2011

Supergoed !

Zeer goed hotel en ruime (comfort) kamer. Gewoon alles netjes, schoon en modern. Zoals het hoort. Zeer mooie badkamer en wederom schoon alsmede het toilet. Grote tv op de kamer. Kinderbedje geregeld en de oudste op een eigen bed. Bediening hotel goed, bij vragen werd alles direct geregeld. Dit is hoe een hotel hoort te zijn. Helemaal top. Bijbehorende restaurant Mozart, vonden wij minder. Chagrijnig personeel (frans ingesteld natuurlijk), zeevruchtenschotel besteld, die heb ik wel eens beter op. Op spelende kinderen zijn ze in het restaurant niet dool. Beetje raar als je plopsa arrangementen verkoopt.

• 8Alain van Laeken06-06-2010

Heel mooi hotel, ideale ligging, slechte service

Casinohotel,ideaal gelegen,is een heel mooi,modern hotel met prachtige kamers en een lekker ontbijt doch helaas hebben wij moeten vaststellen dat de service zéér amateuristisch bleek! Van niet uitgekuiste badkamers tot een zeer slechte service in brasserie Mozart (verkeerde wijn, stuk zilverpapier van een 8-tal cm in ons eten...we zitten nog steeds op een uitleg laat staan excuses te wachten). Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker doch ook hier peperkoek die zijn houdbaarheidsdatum al drie maanden achter zich had. Spijtig!

Hotel Casino info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar