Géén boekingskosten

BelgiëWest VlaanderenKoksijde
8.9FantastischScore uit 7 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 7 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Argos

• 10huber leijs15-02-2016

heel goed

hotel ligt in rustige wijk en men kan gratis parkeren voor het hotel en de kok is een tovenaar met de gerechten heerlijk hotelletje en vriendelijke eigenaars , wij hebben een heerlijk weekend gehad voor herhaling vatbaar

• 7theysmans lucien03-05-2010

kamers aan vernieuwing toe

vloerbekleding enz.op kamer dringend aan vernieuwing toe.wij werden wel opgehaald aan het station, maar na ons verblijf niet teruggebracht,zoals vermeld in de brochure .Het eten was wel prima verzorgd

• 9griet grillet23-04-2009

hemels genieten

De eigenaars van dit hotel leven 100% voor hun zaak en hun klanten! Je merkt dit aan hun vlotte aanpak en hun enthousiasme. Ook heel leuk is het salon waar boeken en tijdschriften ter beschikking staan voor de gasten. Zeer aan te bevelen voor een ongedwongen en lekker tussendoortje!

• 9Han van Zeijl04-08-2008

Prime hotel , vriendelijke uitbaters

Goed hotel met geweldige keuken. De moeite waard, wij gaan zeker terug.

• 8Desloovere23-07-2008

Redelijk

Goed hotel, enkel de douche was voor mij te klein en daar er niks van eten voorzien is voor de kinderen is dit wel een minpunt, zelfs al is dit een gastronomisch hotel!

• 9desloovere-Samyn23-07-2008

geslaagd weekend

het was een geslaagd weekendje samen met de kinderen en kleinkind,het weer was een beetje spelbrekker.

• 10Ronald Van Limbergen10-04-2006

Schitterend hotel, op 200 m van zee en toch tussen de bossen, in een villawijk, je hoort de vogeltjes fluiten als je 's morgens opstaat.6 kamers, met een persoonlijk cachet en lekker eten.Wij hebben een gastronomisch weekendje daar doorgebracht, met vrijdag een 4 gangen vismenu en op zaterdag een 5 gangenmenu,met verse produkten en democratische prijzen voor wijn. Conclusie : een aanrader !!!

Hotel Argos info

• Adresgegevens