Tijdelijk €25 aanbetaling

Blauwkasteelhof

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Blauwkasteelhof voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 5 reviews

6.2VoldoendeScore uit 5 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Blauwkasteelhof

• 1Anja14-08-2019

Nooit meer

De locatie is prima als startpunt om overal naartoe te gaan. De accommodatie is meer dan zeer slecht. Het is vies, je kamer wordt niet schoongemaakt, het is gedateerd en het meest erg is dat er kakkerlakken in de kamer lopen.

Zeker sit laatste zorgt voor een slechte beoordeling en dat ik hier nooit meer zal komen!!!!!

• 1jeweetwel09-04-2018

nooit meer

de kamer was zeer stoffig: op blote voeten lopen werd meteen afgestraft met zeer vuile voeten. De badkamer was niet (grondig) gereinigd; de radiator was te vuil om er een handdoek op te hangen, de lavabo en bijzetspiegel stonden vol plekken. Zelfs de badjassen die er hingen, roken onfris alsof ze reeds gebruikt waren . Ik vroeg beleefd de kamer te reinigen en verontschuldigde me toen ze zeiden dat we wat te vroeg waren, enkel de tijd hadden gehad om de lakens en de handdoeken te verversen en dat de poets nog diende te gebeuren. Na onze wandeling was er enkel even over het tafeltje met glazen blad geveegd (omdat ik met mijn vinger een streep over het stoffig blad had getrokken) en vluchtig over de vloer. Om mijn klacht kracht bij te zetten heb ik een kussensloop genomen en hier en daar wat stof afgedaan; de kussensloop was zwart! Hiermee ben opnieuw beleefd gaan vragen om onze kamer te reinigen als we uit eten waren . Bij onze terugkomst stond de gastheer ons op te wachten : " je mag ons tonen waar het te vuil is. " Als ik hem uitnodigde om mee te gaan naar de kamer, is hij uitgevlogen " ga dan maar elders logeren, want ik doe dat al 13 jaar..."(hij wees naar het gastenboek) Hij draaide zijn rug en vertrok, hij is zelfs niet komen kijken. Op zijn uitnodigende verwijzing naar het gastenboek, heb ik heb mijn bevindingen dus hierin geschreven. We zaten nog wat gezellig samen op de kamer toen er geklopt werd; de gastheer kwam (zeer boos) zijn klacht indienen dat ik het gastenboek "besmeurd" had door op verschillende pagina's mijn mening te geven. (hij had mij dus via de bewakingscamera in de hal bespied terwijl ik aan het schrijven was.... bescherming van mijn persoonlijke levenssfeer? Professionalisme van een handelaar? Klantvriendelijkheid? Aan het ontbijt is hij de hele tijd een afwasje aan het doen geweest aan de toog....ik voelde me gecontroleerd. Het was mijn eerste ervaring met een Bed-en-ontbijt-accommodatie en dit was jammer genoeg geen voorbeeld voor de sector!!! Voor 80 euro verwacht ik dat de kamer na elke gast grondig gereinigd wordt; ik heb al in hotels geslapen die minder duur en veel properder waren!

• 9christophe_zutterman01-03-2018

Rust in de Vlaamse polders

Mooie, rustige boerderij in de polders. De kamers zijn zoals ze getoond worden op de website. De gastheer is zeer vriendelijk en helpt je waar nodig.

• 10Hennie en Josje05-02-2016

geweldig, luxe kamer en zeer overvloedig ontbijt

Gastheer en familie zeer gastvrij en behulpzaam. Mooie kamer met veel ruimte. Uitgebreid en overvloedig ontbijt. We zijn hier geweest met twee motoren, op doorreis terug naar Nederland. Omdat wij dan het grootste deel van onze bagage graag op de motor laten zitten, konden we de motoren binnen parkeren ( grote schuur). Restaurants zijn er genoeg in de buurt echter op de dag van aankomst ( Dinsdag!) bleek dat deze allen gesloten zijn. De gastheer bood aan om met ons naar de supermarkt in de buurt te gaan. Echt top! Eten en biertjes gekocht en daarna relaxed in onze kamer de inwendige mens verzorgt. Zo goed bevallen dat we dit jaar weer een nachtje blijven slapen op doorreis naar de Eurotunnel.

• 10Andy10-07-2015

Great stopover in a rural setting

Engaging friendly hosts Lovely peaceful rural setting Well kitted out room with fridge, microwave, tea/coffee making facilities Secure free parking Child friendly - play area and plenty of farmyard animals

Bed & Breakfast Blauwkasteelhof info

• LiftenNiet beschikbaar