Reviews over Koekelare

Rust in de Vlaamse polders

christophe_zutterman,
    1-3-2018

Mooie, rustige boerderij in de polders. De kamers zijn zoals ze getoond worden op de website. De gastheer is zeer vriendelijk en helpt je waar nodig.

geweldig, luxe kamer en zeer overvloedig ontbijt

Hennie en Josje,
    5-2-2016

Gastheer en familie zeer gastvrij en behulpzaam. Mooie kamer met veel ruimte.

Uitgebreid en overvloedig ontbijt.

We zijn hier geweest met twee motoren, op doorreis terug naar Nederland.

Omdat wij dan het grootste deel van onze bagage graag op de motor laten zitten, konden we de motoren binnen parkeren ( grote schuur).

Restaurants zijn er genoeg in de buurt echter op de dag van aankomst ( Dinsdag!) bleek dat deze allen gesloten zijn. De gastheer bood aan om met ons naar de supermarkt in de buurt te gaan. Echt top! Eten en biertjes gekocht en daarna relaxed in onze kamer de inwendige mens verzorgt. Zo goed bevallen dat we dit jaar weer een nachtje blijven slapen op doorreis naar de Eurotunnel.

Koekelare scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews