Chalet Tinel

Meer chaletinfo

5 reviews over Chalet Tinel

• 10sophie18-08-2009

Heerlijk ouderwets genieten

De eigenaar en zijn vrouw bieden meer dan uitstekende, vriendelijke en op zijn ouderwets persoonlijke service. Alles is mogelijk en ze staan altijd voor je klaar. Het ontbijt is inclusief de prijs en was smullen. Heel uitgebreid, vers, alle soorten vleeswaren, kazen, jams , maar ook lekkere gezonde dingen zoals verschillende soorten muesli's. Verder schone kamers met mooi uitzicht. Als je van modern en strak houdt, misschien niet ideaal, maar voor knus en gezellig een perfect hotel.

• 7els24-06-2007

Wij komen hier al jaren voor een weekendje.Zeer vriendelijke eigenaar goed ontbijt eenvoudige schone kamer. De ligging is prima, dichtbij de winkelstraat en zeedijk. Goed hotel voor een paar dagen Knokke. In de omgeving genoeg keus aan goede restaurants.

• 9asselman luc28-05-2007

Familiehotel met zeer vriendelijke patron,kleine maar nette kamers en een lekker ontbijt.Prijs-kwaliteit is dit voor een kort verblijf in Knokke een aanrader.

• 5Marina05-08-2005

In verhouding tot andere hotels in knokke is dit veel te duur voor wat je krijgt, de kamers zijn schoon maar verder voorzien van geen enkele luxe, handoeken enz minimaal, Ontbijt is goed maar bediening onvriendelijk op de kamer geen stopcontact dus haren fohnen bv is onmogelijk. Wij vinden t meer Fawlty Towers maar dan zonder te lachen

• 7Christel19-07-2005

Bij dit klein familiehotelletje staat vriendelijkheid en service op de eerste plaats.Knokke is zeer mondain en in ieder geval is dit een aanrader waar kwaliteit en prijs nog in orde is...Daar wordt het onmogelijke zelfs mogelijk gemaakt!

0 tips over Chalet Tinel

0 vragen over Chalet Tinel