Géén boekingskosten

• 9Waardering

3 Reviews over Rose de Chopin

• 9Marc24-02-2014

Zeer aangenaam

Dit hotel ligt wat verder van zee af, maar garandeert een zeer aangenaam verblijf. Winkels, zeedijk, restaurants liggen allemaal op wandelafstand. Wij hadden een zeer ruime kamer met alles erop en eraan, zeer netjes. Superlekker ontbijt, heel rustig. Vriendelijke ontvangst. Kortom het hotel staat garant voor een zeer aangenaam verblijf. Er is privé-parking, maar bij volledige bezetting hotel zou die misschien wel eens vlug vol kunnen zijn....Voor herhaling vatbaar. Niet goedkoop misschien, maar in Knokke is alles misschien wel een tikkeltje duurder dan in andere badplaatsen!? ;-)

• 9Peter21-10-2010

Geweldige service, ontbijt en ligging

Hier komen we zeker terug, 'n prachtige oude villa verbouwt tot hotel met mooie grote kamers met 'n klein keukentje en 'n tuin of balkon. Geweldig ontbijt, gratis parkeren voor de deur en vriendelijke bediening, 'n aanrader dus.

• 9Peter Magné21-10-2010

Prachtige villa

Hier komen we zeker terug, prachtige kamer, heerlijk ontbijt, vlak bij het centrum, gratis parkeren, fietsverhuur, ijskast en klein keukentje op de kamer. Wat wil men nog meer.

Hotel Rose de Chopin info