Hotel Prins Boudewijn

Tonen op kaart

13 reviews over Hotel Prins Boudewijn

• 8Erwin14-02-2016

redelijk goed

Goed genoeg voor een weekendje,vriendelijk ontvangst,kamer was proper, goed bed,hoogst nodige was aanwezig, best zelf douchegel meebrengen.simpel ontbijt met een zeer goede bakker als leverancier. In het midden van het winkelcentrum gelegen. Een korte wandeling naar station en 15 min wandelen naar de zee. Tip : gratis parking aan station.

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Gerrit02-07-2014

Mooi hotel

Dit hotel ligt in de drukke winkelstraat van Knokke en lopend tot het strand is ongeveer zeven minuten. Het hotel ziet er zeer verzorgd uit en de kamer is keurig ingericht. Het ontbijt is rijkelijk voorzien en de bediening is perfect te noemen.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Robbert-Jan van Duin11-09-2012

fijn vertoeven in Knokke

Uitstekend verblijf gehad met goed ontbijt, goede prijs/kwaliteitverhouding (zeker in een dure stad als Knokke). Aanrader.

Gereisd met partner in september 2012

• 8jeroen28-08-2009

gewoon goed

goed hotel prima verbleven het is wl een stukje wandelen richting de boulevard maar wel door een leuke straat waar altijd wat te zien is al met al een prima verblijf gehad (midweek)

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Marleen30-01-2009

Goed voor een weekendje weg in B&B

Een eenvoudige accomodatie maar met zeer vriendelijk personeel. Prijs voor de overnachting viel heel goed mee al zit je in een dure kuststad.

Gereisd met partner in januari 2009

• 4Patenlieve24-11-2008

Never again

Verouderde kamer, zonder overmatige verlichting. Kauwgom aan de muur geplakt. Stof-en spinnewebben rondom de kamer. Rookvrije kamer gevraagd, maar stonk nog naar de rook. Ontbijt : karig maar voldoende

Gereisd met partner in november 2008

• 7M. Smits27-08-2007

Een net hotel, met een uitstekende ligging in het centrum en zee. De mensen bij de receptie van het hotel waren zeer vriendelijk. De kamers waren eenvoudig met een saai uitzicht. De bereikbaarheid is prima. De auto kon op ongeveer 200 meter gratis worden geparkeerd. Prima te lopen. Dit hotel is goed aan te raden, wanneer je geen extreme luxe hoeft.

Gereisd met partner in augustus 2006

• 7H.J. van den Berg26-07-2007

Het hotel ligt in een lange winkelstraat, maar het strand is nog wel een aardig eindje lopen. Onder het hotel bevindt zich een restaurant/bar met terras. De kamers waren prima inclusief een klein zitje, geen bad. Het ontbijt was pover. (geen engels ontbijt). Er was altijd iemand aanwezig bij de receptie. Je kunt gratis parkeren in de straten achter het hotel, maar het is zeer moeilijk een vrije plek te vinden. De eerste 2 dagen hebben wij de auto in een parkeergarage gezet a EUR 13,- per dag.

Gereisd met partner in juli 2007

• 7H.J. van den Berg22-07-2007

Ligt in een lange winkelstraat maar wel een eindje lopen naar het strand. Het hotel is verder prima met goede kamers en een klein zitje op je hotelkamer. Het ontbijt is niet bijzonder (geen engels ontbijt) Het hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid. Als je geluk hebt vindt je een plaats in de straten achter het hotel waar het gratis parkeren is. 1e 2 dagen hebben we de auto in een parkeergarage gezet a 13 EUR per dag.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Vander Haegen05-08-2006

wij verbleven er van 17/8 tot 19/8. Kamers zeer net,wel geen airco wel nodig die periode. Kindvriendelijk, uitgebreid ontbijt. Een 20 tal minuten stappen tot aan het strand. Zeer moeilijk parking te vinden. Wel een aanrader voor enkele dagen.

Gereisd met familie in augustus 2006

0 tips over Hotel Prins Boudewijn

1 vraag over Hotel Prins Boudewijn

• Joop Pegels, 25-01-2018

Parkeergelegenheid

Kan je verantwoord parkeren

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer