Géén boekingskosten

Hotel Nelson

BelgiëWest VlaanderenKnokke

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Nelson voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 208 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 208 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

208 Reviews over Nelson

• 10Jos Huysmans02-11-2020

Een super aangenaam verwenweekend

Directie en personeel doen er alles aan om het verblijf zo veilig en aangenaam mogelijk te maken. Voeg hierbij dan nog de uitstekende service en de verfijnde, gastronomische maaltijden: alles wat je nodig hebt om in deze tijden er een fantastisch weekend van te maken!

John Verwee, Beheerder, manager, 08-12-2020

Beste Jos, Hartelijk dank voor deze uitstekende score.

Het doet ons veel plezier dat u een super aangenaam verwenweekend heeft gehad bij ons en dat u helemaal tevreden was met de vriendelijke service van directie en personeel. De tevredenheid en het comfort van onze gasten staan op nummer 1 voor ons. En als we dan zo'n mooie review krijgen, dan is dat heel erg lonend. Daar doen we het voor! Ons team staat bij een volgend bezoek opnieuw voor u klaar!

Warme groeten,

• 9Claudia27-10-2020

Verademing in Corona-tijd

Mooi hotel, super ligging. Vriendelijke ontvangst aan de receptie met duidelijke informatie. Wij verbleven in een kamer met terras. Nespresso-machine aanwezig. Heel netjes en goede bedden. Ruime badkamer met inloopdouche. Producten van Rituals overvloedig aanwezig. Wij verbleven in half-pension. Het ontbijt was meer dan in orde. Op voorhand opgeven wat we wensten (gezien de Corona-maatregelen), maar er kon gerust nog bijbesteld worden. In de namiddag was er mogelijkheid om pannekoeken te eten, hetgeen wel fijn was, aangezien voor de rest alles gesloten was. Het avondeten was iets minder onze smaak, maar dat is persoonlijk. Fijne wijnkaart met economische prijzen. Al bij al een super verblijf gehad in deze Corona-tijd. Een echte verademing. Wij komen terug. Ook nadat Corona, eindelijk, uit ons leven verdwenen is. :-)

John Verwee, Beheerder, manager, 01-01-2021

Beste Claudia, Bedankt voor de hoge score die u gaf aan ons hotel.

Wat is dit een mooie review om te lezen. We zijn zeer verheugd dat u uw verblijf bij ons beschrijft als 'verademing in Corona-tijd'. Fijn dat u tevreden was met uw kamer met terras en dat u heeft genoten van onze Rituals producten. Leuk ook dat het ontbijt en de pannenkoeken in de namiddag u hebben gesmaakt. Jammer dat het avondeten niet helemaal naar uw smaak was. We hopen dat de prijs van de wijn het wat heeft goedgemaakt en dat het heeft gesmaakt!

Met warme groeten en tot binnenkort,

• 8Henri25-10-2020

was 'ok'!

De kamer was perfect; enkel spijtig dat het culinaire diner niet goed was genoteerd waardoor er wat kunst- en vliegwerk aan te pas moest komen.

John Verwee, Beheerder, manager, 01-01-2021

Beste Henri, Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Fijn dat uw verblijf in orde was, ondanks het misverstand bij het diner. We hopen dat het u toch goed heeft gesmaakt en verwelkomen u heel graag nog eens opnieuw.

• 9Marie-Ghislene Boeykens20-10-2020

Fantastisch verblijf

Nelson is een uitstekend hotel met zeer bekwaam, behulpzaam en verzorgd personeel. De maaltijden verzorgd, uitgebreid en heel lekker

John Verwee, Beheerder, manager, 08-12-2020

Beste Marie-Ghislene, Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback.

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar. Het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was en dat u een fantastisch verblijf had bij ons. Ons team bedankt u voor de erg fijne complimenten!

Wij hopen u snel nog eens te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten,

• 8Jo19-10-2020

correcte prijs / kwaliteit

prima centrale locatie, vriendelijk personeel, proper, kamers kunnen verfrissing gebruiken

John Verwee, Beheerder, manager, 01-01-2021

Beste Jo, Hartelijk dank voor uw feedback.

Wij zijn verheugd dat u genoten heeft van onze locatie en dat u onze goede prijs-kwaliteitsverhouding aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw opmerking over de opfrissing van de kamer mee naar een volgende renovatieronde. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Knokke

• 8Stalpaert Simonne16-10-2020

Zeer goed hotel met een uitstekende ligging .

Het ontbijt was lekker en coronaproof. De kamers waren verzorgd en het personeel was ook vriendelijk.

John Verwee, Beheerder, manager, 08-12-2020

Beste Simonne, Bedankt dat u even de tijd nam om uw verblijf te beoordelen.

We zijn erg blij met deze mooie score en met de fijne complimenten over onze vriendelijke service, onze verzorgde kamers, en ons lekkere ontbijt! Fijn dat u tevreden was met de maatregelen omwille van Covid-19.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

• 8De Braekeleer Michael09-10-2020

We blijven komen .

Zoals altijd waren we tevreden met de vriendelijke bediening , soms was het nu in de bar even wachten voor het noteren van de consumptie. De kamers waren netjes zoals altijd .Als ik toch een opmerking mag geven het ontbijt , dat was wat minder mede door Corona maar zo een keuze maken de dag ervoor is moeilijk . Daarom zou ik opteren om toch wat meer beleg en dranken klaar op de tafel te plaatsen .wij hadden daar wel moeite mee om zo een plakje kaas en hesp of andere dingen die geteld op tafel kwamen .Soms durf je dan niets meer te nemen tegenover de andere tafelgenoten .Spijtig maar het ontbijt kon beter .

John Verwee, Beheerder, manager, 01-01-2021

Beste Michael, Bedankt voor deze mooie en uitgebreide beoordeling.

Het is altijd leuk om te horen dat onze klanten tevreden zijn over hun verblijf en daardoor steeds weer terugkomen. Het spijt ons dat u wat langer moest wachten voor de opname van uw consumptie in de bar en dat het ontbijt anders verliep dan u van ons gewend bent. Het ontbijt heeft inderdaad omwille van Covid-19 een andere vorm gekregen. Ook wij hopen dat de zaken snel terug normaal worden!

Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.

Met vriendelijke groet,

• 7Mertens Eugeen07-10-2020

al verschillende keren in jullie hotel verbleven.

Als je 2 appartementen huurt dan zou de rekening van de drank ook op 2 rekeningen moeten. ( wel gevraagd) De lunch inbegrepen maar daarna een dikke rekening gekregen van de lunch. Volgens de ober konden we kiezen in de luchtkaart ( niet gezegd dat we een meerprijs moesten betalen

John Verwee, Beheerder, manager, 03-12-2020

Beste Eugeen, Hartelijk bedankt voor uw nuttige feedback.

Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Dankzij uw opmerkingen hebben we het een en ander aangepast. We verwelkomen u met plezier opnieuw voor een gegarandeerd betere ervaring!

• 9Jo Bosmans04-10-2020

warm verblijf tijdens storm Odette

super vriendelijk personeel, zowel aan het onthaal als in het restaurant. alles verliep corona-proof. de enige opmerking die we kunnen maken is dat tijdens het culinair 6-gangen diner, de gangen té snel op elkaar volgden. we kregen hierdoor het gevoel dat we het restaurant snel moesten verlaten.

John Verwee, Beheerder, manager, 03-12-2020

Beste Jo, Hartelijk dank voor deze fijne score!

Het verheugt ons dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u tevreden was over onze veiligheidsmaatregelen. We noteren uw opmerking over het diner en zullen dit met ons restaurantteam bespreken. We hopen u tijdens een eventueel volgend bezoek aan Knokke opnieuw te mogen ontvangen!

• 7Marc Loddewijckx29-09-2020

Goed hotel

Ik weet dat Corana moeilijke tijden met zich meebrengt maar wil toch het volgende opmerken: - één van uw medewerkers draagt zijn mondmasker niet correct(neus is altijd vrij). - de afstandbediening van TV is niet proper - de maaltijden volgen elkaar te snel op

John Verwee, Beheerder, manager, 03-12-2020

Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.

Het verheugt ons dat u tevreden was over uw verblijf. We noteren uw opmerkingen en zullen dit zeker met ons team bespreken. De veiligheid van onze gasten komt op de eerste plaats. Dankzij uw feedback kunnen we onze service verbeteren.

We kijken er naar uit om u opnieuw te ontvangen.

Hotel Nelson info

Het complex