Géén boekingskosten

Hotel Memlinc Palace

BelgiëWest VlaanderenKnokke

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Memlinc Palace voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 14 reviews

4.5MatigScore uit 14 reviews

• Rolstoel toegankelijk

14 Reviews over Memlinc Palace

• 4Mira24-08-2021

Wat jammer...

Het hotel ligt op een centrale plek in Knokke. Beter kun je niet zitten. Maar in de nacht is er veel lawaai. De ramen van de kamer moet je open houden want het is er erg benauwd en warm.De kamers zijn muffig. Oude vloerbedekking. Deze ruikt niet fris.Het bed is heel slecht. De gehele nacht vrijwel niet geslapen.Het ontbijt is rumoerig, iedereen loopt door elkaar. De kwaliteit van het eten kan veel beter.Ze werken er heel zuinig, zo vroegen wij om jus d’orange, werd ons door de bediening het (aangebroken)kannetje van de tafel naast ons aangeboden ;)

• 5Non02-08-2020

Voor ons niet meer...

Ligging top Kamers slecht; vies tapijt, muffe kamer, “plastic” bedden/zweten, warm; geen airco. Badkamer en toilet niet goed schoon Ontbijt zeer summier en slecht helemaal nu in Corona periode. Alles in zakjes, elke dag hetzelfde. Service restaurant/bar laat ook te wensen over. Soms kan je wel zeker 10-15 min wachten tot je een drankje kan bestellen..😟 Wij gaan in het vervolg slapen in Brugge; veel meer waar voor je geld (duke’s; 60 euro meer per nacht voor 2 kamers maar echt helemaal top!) rijden dan wel een keertje haar Knokke en overige stranden.

• 2Laurens16-08-2018

Super slecht en vies hotel!

Verschrikkelijk!!! schande!! Dat dit hotel nog open mag zijn is een raadsel!!

• 2alias02-11-2012

OUBOLLIG HOTEL VERGANE GLORIE!

we zaten in een familieappartement op de eerste verdieping; dit was juist boven de keuken gelegen , dus enorme reukhinder in de kamer waardoor het niet mogelijk was om de ramen de open om te verluchten; in de kamer ligt overal tapijt, dit is een stofwolk en de kamer ruikt hierdoor ook erg muf; onze dochter kreeg 's nachts een hoestaanval door al dit stof; in de zogezegde living staat niet eens een comfortabele zetel enkel wat stoelen, niet echt aangenaaam om 's avonds tv te kijken; de verlichting laat ook de wensen over, niet eens een aangename staanlamp ofzo enkel felle spots; gelukkig was het bij ons maar voor 1 nacht zou het zeker niet langer hebben volgehouden; het is echt oubollig en muf; tijd voor verandering ; we gaan zeker nooit meer terug!

• 9rtinus20-10-2011

Volgend jaar zeker weer !

Ideaal gelegen hotel, vlakbij het strand van Knokke. Kamer of Suite met zeezicht is zeker aan te bevelen,

Bij aankomst werden we keurig en snel geholpen. Kamer was netjes schoongemaakt en zag er fris uit. Badkamer was compleet en fris... Ontbijt was keurig en voldoende... gratis parkeren bij het hotel is echt super!! Leuke bar.. zeker een aanrader !!

Prijs kwaliteit vinden wij erg goed...

• 5W. De leeuw04-09-2011

klantonvriendelijk,onpersoonlijk adres

geen (extra telefonisch, met toelichting) juist geboekte kamer.

Welk gerenomeerd hotel laat gasten op een waterbed slapen, zonder hen hierover niet eerst te informeren!

Bij check out geen enkel begrip voor ontevreden gasten.

• 8Bas25-07-2010

Een comfortabel hotel

Wij zijn hier al 2x geweest, in een nieuwe kamer, en daar is niet veel op aan te merken. Grote pluspunten voor ons: de ligging (aan de boulevard en het strand), en het restaurant in het hotel (ons zoontje kon al gaan slapen, de babyfoon had bereik tot in het resto. En het eten was goed). Blijkbaar is het wel best duur, maar wij waren uitgenodigd door onze ouders. ;-)

• 9Erwin17-02-2010

zeer aangename plek

Uitstekende keuken, vriendelijk personeel, mooi ingerichte ruime kamer, netjes onderhouden. Minpuntje: onze kamer was op het eerste verdiep gelegen net boven de keuken, hierdoor konden we 's nachts moeilijk slapen door het lawaai van draaiende motoren vermoedelijk van de frigo?

• 5Moniek18-05-2009

wat een afknapper

Een gedeelte van het hotel is maar gerenoveerd. Hier wordt op de website met geen woord over gerepd. Je raad het al we hadden dus een kamer in de NIET gerenoveerde vleugel! Wat een ouwe mug!! Onze zoon vroeg of we in een spookhuis beland waren. Dat niet alles in een keer gerenoveerd kan worden daar heb ik alle begrip voor. Ik zou het echter niet meer dan billik vinden als dit op hun website vermeld zou worden. We hebben geboekt met de foto's van de gerenoveerde kamers in ons hoofd en kregen dus iets heel anders!! Wat een desillusie voor wat voor ons een feestelijk iets had moeten zijn!! PURE MISLEIDING!!

• 5Hans01-12-2008

twijfelachtig

Nadrukkelijk om een gerenoveerde kamer gevraagd: Resultaat was een kamer op de 2e verdieping aan de voorkant.Wat er gerenoveerd geen idee: enorm oubollige kamer, vreselijk warm ondanks dat de verwarming uit(hele avond met de balkondeur opengeslapen aan drukke weg).Bedden waren lekker maar waren opgemaakt met een laken en een stoffige bruine deken. Bedlampjes: 1 boven het rechterbed, de ander echter een halve meter buiten het linkerbed:Lastig lezen. Badkamer echt uit het jaar nul: wel schoon maar roestige spiegel,bad zonder douchegordijn en ophangknop, oude rafelige handdoeken, verlichting en fohn waarvan je niet wist dat het nog bestaat.Kamers zo gehorig dat we elke stap van onze bovenburen konden horen.Ligging en brasserie prima, maar de rest van het hotel is inderdaad een aanfluiting. Of we zijn geflest en was dit een oude kamer, of ze weten niet zo goed wat renovatie is...

Hotel Memlinc Palace info

Het complex