Géén boekingskosten

Hotel Manoir du Dragon

BelgiëWest VlaanderenKnokke

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Manoir du Dragon voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 7 reviews

Contact

7 Reviews over Manoir du Dragon

• 9Hans24-12-2012

Perfect romantisch

Een romantisch hotel waar we echt rust vonden.

• 10Danielle Bout19-11-2011

typisch romantische manor

het beste ontbijt "ever" personeel heel attent en professioneel 'niets is teveel gevraagd' mooie rustige ligging op 50 m van de lippenslaan en 200 m van het Zoute aan te rade: het gastronomisch arrangement alle kamers en suites hebben balkon en terras

• 10Bert De Keuster17-01-2010

Voor herhaling vatbaar !!!

We verbleven afgelopen weekend in deze parel van Knokke. Het hotel is zo weggelopen uit een sprookjesboek. Héél ruime kamers met een eiland van een badkamer en een terras waar je een party kan organiseren. De charmante gastvrouw Danielle deed haar uiterste best ( geen telefoontje was haar teveel ) om het ons naar onze zin te maken. En als toemaatje : op de weegschaal die in de badkamer staat, weeg je 30 kg. lichter ;-)

• 9isabelle16-07-2008

prima

Mooi hotel, met romantisch ingerichte kamers. De prijs is hoog, maar het loont de moeite.We hadden een heel grote kamer met 2 badkamers en grote salon, prachtig gewoon. Lekker ontbijt op de kamer. Je geniet er van de rust. We gaan er zeker nog terug. In mijn ogen het mooiste hotel van Knokke.

• 10ed07-08-2007

Een geweldig mooi hotel, dat zeker de moeite waard is,ondanks de wat hoge prijs. We hadden prachtige kamer, waar het aan niets ontbrak. Ontbijt is wel beste wat ik ooit meegemaakt heb. Jammer,dat ze geen kleine bar hebben, als je iets wil drinken in de verloren uurtjes.Aanbeveling voor mensen,die erg van rust houden. Het is wel iets ver van het echte centrum, maar goed te doen

• 5Sigrid17-03-2007

Misschien wel het duurste en meest potsierlijke hotel van Knokke. Je voelt je er zeker niet op je gemak alles overladen en snobistich. De eigenares van het hotel was er echt onbeleefd en behandelde ons als een hond. Voor hetzelfde geld ga ik voor dubbel zolang naar een ander hotel waar het toch wel gezelliger vertoeven is. Als gewone burger werden we gewoon in de nek aangekeken en was zelfs het minste dat we vroegen teveel. Uitstraling had het hotel wel maar dat was dan ook alles. Sory maar voor mij zeker geen tweede maal dit hotel.

• 10christel19-07-2005

Dit hotel is voor mij een van de mooiste en de beste in het mondaine knokke. Dit hotel ligt direkt aan het golfterrein.Heel rustig en misschien voor vele een beetje te ver van het winkelcentrum.Maar in ieder geval een aanrader... Ook Rose de chopin, dit kleinere hoteltje behoort tot dezelfde famillie Vanhollebeke. Klein maar fein...

Hotel Manoir du Dragon info

Het complex