Pension Knokke-Logies

2 reviews over Pension Knokke-Logies in het Nederlands

Fijne overnachtings kamer

karel
16-8-2015

Wij verbleven er 3 nachten , de kamer is volledig nieuw en mooi gemaakt. Deze plaats is rustig perfect, niks op aan te merken! Ook koffie of the aanwezig.Bugget vriendelijk!

Prachtige kamer met badkamer en wc!

Herbert en Tine
5-6-2015

Mooie accommodatie! Zeer centraal en vriendelijke uitbaters.

Zeer proper en uiterst betaalbaar. Makkelijk en goedkoop ontbijten vlakbij

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Knokke-Logies in Knokke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Knokke-Logies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.