Bed and Breakfast

64 reviews over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom in het Nederlands

uitstekend

E. Martin
11-7-2011

Prima plek om een weekend te verblijven, schoon, prettig en gastvrij. fietsen verhuur aldaar, voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd Met partner in juni 2011

zeer gastvrij en goed gelegen b&b

M&A
11-7-2011

Wij hebben in juni 2011 een hele goede ervaring gehad in deze B&B. Zeer gastvrij, heel schoon en netjes. Keukentje was ook handig (met magnetron, geen kookplaatje). Internet was helaas niet wireless (met snoertje) maar wel goed te doen. Voor het babybedje is het wellicht goed een extra matrasje mee te nemen. De vrouw des huizes kwam tot onze grote verassing nog met een heerlijke versnapering. Hele fijne B&B, zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Voor herhaling vatbaar!!!

Barbara
11-7-2011

We hebben een super weekend gehad! Jammer dat tussen al die prachtige zomer dagen het weer wat minder was.... Heerlijke kamer en een zeer viendelijke gastheer/dame. Zoals ik al schrijf, voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

een aanrader!!!

Alain en Ingrid Smets
8-6-2011

goede ligging in centrum van knokke, vlakbij winkels en restaurants, niet ver van zee.

supervriendelijke en zeer gedienstige mensen !!!!!!!!!!!

kamer zeer proper en alles naar wens, keren zeker nog terug

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2011

SUPPER VERBLIJF EN BETAALBAAR

lonneke, bert, eva
5-6-2011

Hadden een heerlijk verblijf in knokke-guestroom!Leuke stek voor mensen met 1 kind!Centraal gelegen , en zéér lieve mensen! Leuke betaalbare restaurantjes op aanraden van Geert bezocht, en lekker genoten van de zon en de vele srandmogelijkheden.De gastenkamer bevat alles om een velengd weekend door te maken!Ruim en netjes,ons zien jullie terug!EEN AANRADER IN KNOKKE ! Ps : De website van deze mensen is volledig en correct!

Gereisd Met partner in mei 2011

Wij zijn in het weekend van 1 april geweest. We werden zeer hartelijk ontvangen, de guestroom heeft een heerlijke huiselijke sfeer en daarnaast ben je van de meeste gemakken voorzien. Je verblijft vlakbij de boulevard, gezellige pleintjes en op de rand van waar je betaalbaar kan parkeren. Perfecte locatie dus. Wij raden het iedereen aan die op een leuke én betaalbare manier in Knokke wil verblijven.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel hartelijke, lieve mensen, dierenliefhebbers. Leuke, gezellige kamers met al wat nodig is en een zeer goede ligging vlakbij de Lippenslaan. Jammer dat ze op dit moment aan het werken waren in het gebouw aan de overkant, maar kunnen zij uiteraard niets aan doen.

Gereisd Met partner in februari 2011

TOPPIE!!!!

jan en katy
13-3-2011

Net terug vanuit Knokke-Guestroom, een aanrader! Het begint al vanaf het bezoek aan de zeer complete site; wij hebben hierover geen enkel verbetering te melden! Alles is zoals je ziet en zoals het beschreven wordt!Geert is een duiveltje doe het al, en heeft ons (letterlijk) goed de weg getoond naar wat interessant is in Knokke-Heist.De guestroom zelf is ruim en netjes, en de ligging voor ons prima (echt het hartje van Knokke).De mogelijkheid om te ontbijten(lunchen in ons geval) is een extra troef!Wij kunnen het iedereen aanraden.Tijdig reserveren is er aangeraden!

Gereisd Met partner in maart 2011

EEN AANRADER VOOR IEDEREEN!

Lonnele en anton
7-3-2011

Wij waren dit weekend naar Knokke gekomen om eens uit te waaien aan zee....Ons oog viel direckt op de mooie site van Knokke-Guestroom; iedereen die de site leest is zeker niet bedrogen aan de fotos en de info! Echt een goedkope plaats pal in het centrum, de keukenhoek maakt het mogelijk zelf iets op te warmen , of je partner te verrassen met een zelf gemaakt ontbijt!Carnaval in Heist was een meevaller.Wij kunnen dit adressje zeker aanbevelen,aan jong en oud, de gastheer is een man van zijn woord en daad!Ook zeker aan te raden voor fietsers!Groetjes en nogmaals dank.

Gereisd Met partner in maart 2011

Top verblijf!

Robin en Susanne
14-2-2011

Wij waren op zoek naar een verblijf in Knokke icm een bezoek aan Brugge. Wij zijn op vrijdag naar Brugge gegaan en eind van de middag zijn we gearriveerd bij deze guestroom om de rest van het weekend in Knokke te beleven. Super netjes ontvangen en veel uitleg gehad van Knokke en omgeving. Mooie ruime kamer en aparte ruime badkamer. Bakker voor vers brood op de hoek en ook op zondag open. Winkelen prima te doen en ook voor lekker eten zijn er voldoende gelegenheden. Kortom een aanrader voor ieder die Knokke en omgeving wil zien!

Gereisd Met partner in februari 2011

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Knokke-Guestroom in Knokke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.