Bed and Breakfast

64 reviews over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom in het Nederlands

VOORBEELD VAN SPONTANITEIT EN ECHTHEID

marina
17-8-2012

Na de vele tv programmas wisten we niet meer wat we mochten verwachten...Deze gastenkamer en logies zijn een voorbeeld van spontaniteit en echtheid! Hier is het om het genot van "de gasten" te doen en dat merk je direct bij het binnenkomen Geert doet er alles aan om je op weg te helpen wat er in KNOKKE en omgeving te zien en te doen is. De guestroom is een superkamer! De ligging is echt een TOP, voor wie overal dichtbij wil zijn en de auto even aan de kant wil laten! WIJ GEVEN EEN 10 OP 10

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Deze gastenkamer voldoet aan alle wensen!

marc
3-6-2012

Vriendelijk onthaal, mooie kamer ruime kamer, zéér cenrale ligging,alles netjes! Bij dit koppel voel je de warmte stralen , niks is teveel gevraagd, ze hebben ook fietsen ter beschikking.In KNOKKE vervelen we ons nooit, wij komen terug , bedankt!

Gereisd Met partner in mei 2012

"Een leuk adresje " ZEKER ONTDEKKEN.

frank,sam en barbara
25-3-2012

Hadden een heerlijk verblijf met ons 3 in knokke-guestroom! Leuke betaalbare restaurantjes op aanraden van Geert bezocht, en lekker genoten van de zon en de vele srandmogelijkheden. De gastenkamer bevat alles om een velengd weekend of langere tijd door te maken! Ruim en netjes,ons zien jullie terug!EEN AANRADER IN KNOKKE ! De website van deze mensen is volledig en correct...! Houden zo!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2012

Zeker het ontdekken waard!

anabel
15-12-2011

Wij hebben echt genoten in jullie guestroom! We lieten ons verleiden door de zeer informatieve website , en we waren zeker op en top tevreden. Bedankt voor alle hulp en de vele tips Geert. We zeggen het verder en raden het zeker ook aan iedereen aan!

Gereisd Met partner in december 2011

Het ontdekken waard!

anabel
15-12-2011

Wij waren voor enkele nachten in deze uitstekende guestroom, voor ons perfeckt gelegen , pal in het centrum.We hadden ons laten verleiden door de website en de vele positieve beoordelingen. Absolut een AANRADER!Een mooie grote kamer en dito badkamer, het straalt sfeer en gezelligheid uit. Geert is echt een topgastheer waar je alles kan aan vragen (dank hiervoor).Wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een stukje romantiek en gezelligheid !

Beeckman Lily - Vets Marina
3-12-2011

In guestroom Knokke is het heerlijk slapen, rusten, lezen, eten, tv.kijken...het kan allemaal in deze functionele kamer. Met ruime badkamer en goed gekozen materialen. Uitgebreide info van Geert, de gastheer. Een vriendelijk woord van gastvrouw Alexandra, likjes van Harpy, hun hondje, die m'n hart toch wel wat liet smelten. We gingen naar huis met een voldaan gevoel.

Gereisd Met partner in november 2011

Voltreffer

Zusjes De Wilde
2-10-2011

Super B&B aanrader Zeer goed ontvangen en zeker de nodige informatie gekregen om mee op stap te gaan De eigenaars zullen er zeker op toezien dat het de gasten aan niets ontbreekt Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Alleenreizend in september 2011

Prima ontdekking voor zachte prijs

Carolien ,Frank en Hilde
25-9-2011

Wij waren voor enkele nachten in deze gastenkamer; Mooi en Alles voorhanden! Wij konden ontbijten op de kamer; en terwijl onze dochter 's avonds sliep hebben we daar ook ons dinner genomen! Geert en Aleksandra deden er dan ook alles aan om wegwijs te maken in het mooie Knokke. Wij kunnen dit adres zeker aanraden! Wij komen graag bij jullie terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Ideaal

Maurice
7-8-2011

Deze guestroom is TOP. Het (slaap)kamer gedeelte is groot genoeg en nog plaats zat voor babybed. Fijn uitgerust met een TV, tafel en stoelen en een klein keukentje. De badkamer is gedateerd, maar proper. De gastheer en gastvrouw zijn supervriendelijk en behulpzaam. Parkeren kun je 1 straat verder voor 3 euro per dag. Bakker ligt op 25 meter van het appartement. Al met al een goede keus om een paar daagjes knokke te ontdekken.

Prijs-Kwaliteit is DIK in orde!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Heerlijk weekend dankzij Guestroom Knokke

CF
11-7-2011

Wij komen graag volgend jaar weer terug!!!! Perfecte service, zeer nette kamer met alle faciliteiten.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Knokke-Guestroom in Knokke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.