Bed and Breakfast

64 reviews over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom in het Nederlands

Fantastische plek

Claire McComish
3-8-2014

Bij Geert en Aleksandra hebben we heerlijk 9 dagen mogen genieten. De accommodatie was een dikke tien. Het verblijf lag heel erg centraal je kon zo de winkelstraat in, je fiets pakken naar het strand wat 800 m verder op ligt. Alles was in hand bereik. Geert en Aleksandra waren zeer klantvriendelijk, gaven goed uitleg over alles wat in handbereik was. Mijn vriend en ik komen zeker snel terug.

Gereisd Met partner in Thu Jul 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Centraal in Knokke.

jo en fleur
11-7-2014

Als jong koppel met een baby hebben we genoten van ons verlof in Knokke-Guestroom. Een gastheer en gastvrouw die altijd helpen waar het kan.Daar onze zoon net 2 jaar is verbleven we s'avonds op de kamer. Terwijl hij sliep hadden we de (eindelijk) tijd om rustig samen te eten op de kamer.Uitgerust keukentje aanwezig.Alles proper en gezellig. Op wandelafstand van de zeedijk. Wij komen terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

thuisgevoel

Beeckman Liliane
31-5-2014

Wilt u zich thuisvoelen? Logeer dan bij Geert en Alexandra. Het was ons 2e bezoek.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Parel van een guestroom

kelly
27-1-2014

Afgelopen zomer brachten we ons 1ste bezoek aan de koningin der badsteden. Op de boeking v/d guestroom na, geen verwachtingen. We kregen een hartelijke verwelkoming door een vriendelijke gastheer, genaamd Geert. Een gezellige, comfortabele, ruime, eersteklaskamer kregen we voor ogen. Verzorgd tot in de puntjes en als extra troef een grote, kraaknette badkamer. Een ongeziene prijs/kwaliteitsverhouding. Topklasse! De ligging v/d guestroom was uitstekend. We hebben gebruik gemaakt van fietsen ter plekke aanwezig. Voor onze zoon werd een kinderstoel geregeld. We hebben heel Knokke doorkruist. Onze gastheer maakte ons niet alleen wegwijs in onze kamer, maar ook doorheen Knokke. De aanwezige info-map op de kamer hadden we niet nodig. Perfecte info werd gegeven door Geert: over leuke restaurantjes, evenementen en bezienswaardigheden. Samenvattend: Een parel van een guestroom. De recencies liegen er niet om. Je krijgt wat je ziet. In onze ogen zelfs nog meer. Bedankt voor het superverblijf!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Absoluut een aanrader

gerard , Leen
19-1-2014

Dit verblijf is een echte aanrader voor wie een paar dagen Knokke en omgeving wil verkennen. Heel hartelijke ontvangst en deze gastvrijheid blijft ook tijdens de rest van het verblijf onberispelijk. Prijs/kwaliteitverhouding zéér goed: nette, ruime kamers, Kwaliteitsvolle fietsen werden gratis aangeboden. Goede tips gehad over de omgeving ( met plattegrond) Je voelt je er direct thuis.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super centraal gelegen

nicole van dael
8-7-2013

Genoten van een top weekend met heel veel zon ideale ligging en met de fiets ben je zo overal! Ook zeer goed te doen met onze kleine meid van 7!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Parel van een B&B, gelegen op toplocatie in Knokke

Lonneke van Dijk
1-10-2012

Samen met een vriendin een weekendje doorgebracht in de B&B van Geert begin september. Geert laat je helemaal thuis voelen, gaf leuke tips en de kamer was modern, brandschoon en netjes. De B&B is gelegen op een toplocatie, vijf minuten fietsen van het strand, om de hoek bij de populaire winkelstraat. Bij de B&B kun je ook fietsen huren om zo de omgeving te verkennen. Kortom: wij hebben genoten van ons verblijf en komen volgens jaar zeker terug!

Gereisd Met vrienden in september 2012

Prima kamer op goede locatie

H. Brouwers
25-9-2012

Wij hadden de kleine kamer. Netjes met een hele mooie badkamer. Hele vriendelijke ontvangst. Je kunt in de straat parkeren en de winkelstraat is om de hoek. Perfect voor een paar dagen Knokke.

Gereisd Met partner in Fri Sep 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

om de hoek van het centrum

Jolanda verhoef
24-9-2012

Zeer gastvrije mensen. Een avond van te voren gereserveerd, was geen enkel probleem. We kregen de fietsen er gratis bij! Kamer was wat aan de kleine kant maar wel met alle gemakken voorzien. Zeer nette en mooie badkamer. De volgende keer Knokke hebben wij ons plekje gevonden!

Gereisd Met partner in mei 2012

Om te herhalen

JACOBS
23-9-2012

Prima kamer, gezellig en zeer netjes. Het grote pluspunt waren de twee fietsen die we ter beschikking kregen.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Knokke-Guestroom in Knokke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.