Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

Meer bedandbreakfastinfo

72 reviews over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

• 10Lonneke van Dijk01-10-2012

Parel van een B&B, gelegen op toplocatie in Knokke

Samen met een vriendin een weekendje doorgebracht in de B&B van Geert begin september. Geert laat je helemaal thuis voelen, gaf leuke tips en de kamer was modern, brandschoon en netjes. De B&B is gelegen op een toplocatie, vijf minuten fietsen van het strand, om de hoek bij de populaire winkelstraat. Bij de B&B kun je ook fietsen huren om zo de omgeving te verkennen. Kortom: wij hebben genoten van ons verblijf en komen volgens jaar zeker terug!

Met vrienden

• 10CF11-07-2011

Heerlijk weekend dankzij Guestroom Knokke

Wij komen graag volgend jaar weer terug!!!! Perfecte service, zeer nette kamer met alle faciliteiten.

Met vrienden

4 tips over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

• gerard , Leen, 19-01-2014

Ga erheen met de trein; maak gebruik van de fietsen om de omgeving te verkennen.

• frank,sam en barbara, 25-03-2012

Fietsen is heel leuk in Knokke en omgeving!We hadden ook een middagje Brugge met het openbaar vervoer gdaan , trein vlakbij.

• anabel, 15-12-2011

Wij als shoppingfreaks hebben er van genoten, alsook raden we zeker het gebruik van de fietsen aan op de omgeving van het mooie KNOKKE te ontdekken.

0 vragen over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

Bed and Breakfast info