Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

Meer bedandbreakfastinfo

72 reviews over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

• 10karel15-08-2015

Erg leuk verblijf!

Deze plaats voldeed aan al onze verwachtingen! We verbleven er 4 dagen met onze kleine spruit. Zeer attente gastheer en gastvrouw, elk detail is aanwezig op de kamer, de buggy konden we zo in de gang beneden achterlaten. We kregen fietsen met een kinderzitje gratis ter beschikking. Zeer persoonlijke tips ivm inkopen en eetgelegenheden gekregen.Zij verdienen deze goede aanbeveling!! Ons zien ze terug.

• 10jo en fleur11-07-2014

Centraal in Knokke.

Als jong koppel met een baby hebben we genoten van ons verlof in Knokke-Guestroom. Een gastheer en gastvrouw die altijd helpen waar het kan.Daar onze zoon net 2 jaar is verbleven we s'avonds op de kamer. Terwijl hij sliep hadden we de (eindelijk) tijd om rustig samen te eten op de kamer.Uitgerust keukentje aanwezig.Alles proper en gezellig. Op wandelafstand van de zeedijk. Wij komen terug!

• 10kelly27-01-2014

Parel van een guestroom

Afgelopen zomer brachten we ons 1ste bezoek aan de koningin der badsteden. Op de boeking v/d guestroom na, geen verwachtingen. We kregen een hartelijke verwelkoming door een vriendelijke gastheer, genaamd Geert. Een gezellige, comfortabele, ruime, eersteklaskamer kregen we voor ogen. Verzorgd tot in de puntjes en als extra troef een grote, kraaknette badkamer. Een ongeziene prijs/kwaliteitsverhouding. Topklasse! De ligging v/d guestroom was uitstekend. We hebben gebruik gemaakt van fietsen ter plekke aanwezig. Voor onze zoon werd een kinderstoel geregeld. We hebben heel Knokke doorkruist. Onze gastheer maakte ons niet alleen wegwijs in onze kamer, maar ook doorheen Knokke. De aanwezige info-map op de kamer hadden we niet nodig. Perfecte info werd gegeven door Geert: over leuke restaurantjes, evenementen en bezienswaardigheden. Samenvattend: Een parel van een guestroom. De recencies liegen er niet om. Je krijgt wat je ziet. In onze ogen zelfs nog meer. Bedankt voor het superverblijf!

• 9nicole van dael 08-07-2013

Super centraal gelegen

Genoten van een top weekend met heel veel zon ideale ligging en met de fiets ben je zo overal! Ook zeer goed te doen met onze kleine meid van 7!

• 10Carolien ,Frank en Hilde25-09-2011

Prima ontdekking voor zachte prijs

Wij waren voor enkele nachten in deze gastenkamer; Mooi en Alles voorhanden! Wij konden ontbijten op de kamer; en terwijl onze dochter 's avonds sliep hebben we daar ook ons dinner genomen! Geert en Aleksandra deden er dan ook alles aan om wegwijs te maken in het mooie Knokke. Wij kunnen dit adres zeker aanraden! Wij komen graag bij jullie terug!

• 8Maurice07-08-2011

Ideaal

Deze guestroom is TOP. Het (slaap)kamer gedeelte is groot genoeg en nog plaats zat voor babybed. Fijn uitgerust met een TV, tafel en stoelen en een klein keukentje. De badkamer is gedateerd, maar proper. De gastheer en gastvrouw zijn supervriendelijk en behulpzaam. Parkeren kun je 1 straat verder voor 3 euro per dag. Bakker ligt op 25 meter van het appartement. Al met al een goede keus om een paar daagjes knokke te ontdekken.

Prijs-Kwaliteit is DIK in orde!!

• 9M&A11-07-2011

zeer gastvrij en goed gelegen b&b

Wij hebben in juni 2011 een hele goede ervaring gehad in deze B&B. Zeer gastvrij, heel schoon en netjes. Keukentje was ook handig (met magnetron, geen kookplaatje). Internet was helaas niet wireless (met snoertje) maar wel goed te doen. Voor het babybedje is het wellicht goed een extra matrasje mee te nemen. De vrouw des huizes kwam tot onze grote verassing nog met een heerlijke versnapering. Hele fijne B&B, zeker een aanrader!

• 9Barbara11-07-2011

Voor herhaling vatbaar!!!

We hebben een super weekend gehad! Jammer dat tussen al die prachtige zomer dagen het weer wat minder was.... Heerlijke kamer en een zeer viendelijke gastheer/dame. Zoals ik al schrijf, voor herhaling vatbaar!!!

• 8esther29-05-2010

Mooie uitvalsplek voor de Belgische kust!

Ligging van de B&B is midden in het centrum van Knokke. Strand is op loop afstand. Auto kan door de week gratis voor de deur geparkeerd worden. Eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam! Kortom wij hebben een heerlijk verblijf gehad!

• 10Bea ,Gilbert en Leonie11-02-2010

Raden wij zeker iedereen aan!

Wij voelden ons direct thuis vanaf het eerste moment toen we ontvangen werden.De gastheer is zijn naam waardig; geen uitleg tekort over alle mogelijkheden in de omgeving,van goedkopere restaurants tot de gratis bezienswaardigheden...De Kamer (jawel met grote K)is erg verzorgd, niks tekort!Zelfs een (gratis) babybedje voor onze kleine was voorzien.Voor ons is deze Kamer echt het van het,prijs kwaliteit 100 procent!Raden we ze iedereen aan die nog twijfelt!

4 tips over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

• gerard , Leen, 19-01-2014

Ga erheen met de trein; maak gebruik van de fietsen om de omgeving te verkennen.

• frank,sam en barbara, 25-03-2012

Fietsen is heel leuk in Knokke en omgeving!We hadden ook een middagje Brugge met het openbaar vervoer gdaan , trein vlakbij.

• anabel, 15-12-2011

Wij als shoppingfreaks hebben er van genoten, alsook raden we zeker het gebruik van de fietsen aan op de omgeving van het mooie KNOKKE te ontdekken.

0 vragen over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

Bed and Breakfast info