Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

Meer bedandbreakfastinfo

72 reviews over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

• 10marina17-08-2012

VOORBEELD VAN SPONTANITEIT EN ECHTHEID

Na de vele tv programmas wisten we niet meer wat we mochten verwachten...Deze gastenkamer en logies zijn een voorbeeld van spontaniteit en echtheid! Hier is het om het genot van "de gasten" te doen en dat merk je direct bij het binnenkomen Geert doet er alles aan om je op weg te helpen wat er in KNOKKE en omgeving te zien en te doen is. De guestroom is een superkamer! De ligging is echt een TOP, voor wie overal dichtbij wil zijn en de auto even aan de kant wil laten! WIJ GEVEN EEN 10 OP 10

• 10frank,sam en barbara25-03-2012

"Een leuk adresje " ZEKER ONTDEKKEN.

Hadden een heerlijk verblijf met ons 3 in knokke-guestroom! Leuke betaalbare restaurantjes op aanraden van Geert bezocht, en lekker genoten van de zon en de vele srandmogelijkheden. De gastenkamer bevat alles om een velengd weekend of langere tijd door te maken! Ruim en netjes,ons zien jullie terug!EEN AANRADER IN KNOKKE ! De website van deze mensen is volledig en correct...! Houden zo!

• 10Alain en Ingrid Smets08-06-2011

een aanrader!!!

goede ligging in centrum van knokke, vlakbij winkels en restaurants, niet ver van zee.

supervriendelijke en zeer gedienstige mensen !!!!!!!!!!!

kamer zeer proper en alles naar wens, keren zeker nog terug

4 tips over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

• gerard , Leen, 19-01-2014

Ga erheen met de trein; maak gebruik van de fietsen om de omgeving te verkennen.

• frank,sam en barbara, 25-03-2012

Fietsen is heel leuk in Knokke en omgeving!We hadden ook een middagje Brugge met het openbaar vervoer gdaan , trein vlakbij.

• anabel, 15-12-2011

Wij als shoppingfreaks hebben er van genoten, alsook raden we zeker het gebruik van de fietsen aan op de omgeving van het mooie KNOKKE te ontdekken.

0 vragen over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

Bed and Breakfast info