Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

Meer bedandbreakfastinfo

72 reviews over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

• 2017
    9Mariska19-08-2017

Heel open ontvangen. Er werd ons veel verteld over de omgeving en met vragen konden we ook altijd terecht. De kamer was ook goed. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. We voelde ons gelijk thuis. Fijne plek om nog eens terug te komen.

Wij komen zeker nog eens terug!

• Oude reviews

10Koen & Anja19-08-2016

Een echte aanrader!

Logeren bij supervriendelijke mensen. De guestroomkamer was meer dan ruim genoeg met een ligging vlakbij de Lippenslaan en het station, doch 's nachts geen last van straatlawaai. Fietsen zijn gratis ter beschikking. Wij hebben genoten van ons verblijf en gaan zeker terug.

• 9van gils may22-05-2016

top locatie

vriendelijk , proper en heel lekker

• 10hans en lore15-02-2016

Prma verblijf!

Alles netjes en mooi ingericht. Prima ligging en gratis fietsengebruik.

• 10laura15-02-2016

Prima verblijf!

Alles is prima! Heel behulpzame eigenaars.

• 10viviane16-12-2015

Toppie!

Mooie kamer en zeer goede locatie in het centrum van Knokke. Leuke gastheer en gastvrouw . Ideaal om enkele dagen te verblijven, Ons zien ze terug.

• 10Fam. Deurne15-08-2015

"Heerlijk!"

Knokke-Guestroom stond garant voor een goed en romantisch verblijf in Knokke. De kamer en badkamer waren netjes, schoon en er was over alles nagedacht. Voldoende handdoeken en voorzieningen om het netjes te houden. Dit zorgde voor een aangenaam en prettig verblijf. Aangezien ze over 2 'kamers' beschikken voelt het speciaal om er te zijn. Het gebruik van de fietsen was fijn om de afstand naar zee makkelijk(er) te overbruggen. verder is het direct gelegen aan de winkelstraat. Ideaal!!

• 10carolien31-08-2014

Héél positieve ervaring!

Een héél positieve ervaring met prive overnachten! Alles was tot in de puntjes verzorgd, een gevoel van "welkom" zijn overviel ons onmiddelijk. Supper centrale ligging. Dank aan Geert en Aleksandra, wij komen terug!

• 10Gudrun25-08-2014

Perfect mini verblijfje in hartje Knokke

Wij spendeerden een paar nachten in de "logies" kamer van B&B Knokke-GuestRoom. Kamer gezellig (teddybeer inbegrepen) en piekfijn in orde met zeer nette badkamer, Super ligging, met de Lippenslaan om de hoek en fietsen om het zeer fietsvriendelijke Knokke te verkennen. Compleet met stadsplan en deskundige "uit in Knokke" tips van gastheer Geert. En dat voor 80 € per nacht!

Jammer dat het weer ons een beetje parten speelde, maar zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Claire McComish03-08-2014

Fantastische plek

Bij Geert en Aleksandra hebben we heerlijk 9 dagen mogen genieten. De accommodatie was een dikke tien. Het verblijf lag heel erg centraal je kon zo de winkelstraat in, je fiets pakken naar het strand wat 800 m verder op ligt. Alles was in hand bereik. Geert en Aleksandra waren zeer klantvriendelijk, gaven goed uitleg over alles wat in handbereik was. Mijn vriend en ik komen zeker snel terug.

4 tips over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

• gerard , Leen, 19-01-2014

Ga erheen met de trein; maak gebruik van de fietsen om de omgeving te verkennen.

• frank,sam en barbara, 25-03-2012

Fietsen is heel leuk in Knokke en omgeving!We hadden ook een middagje Brugge met het openbaar vervoer gdaan , trein vlakbij.

• anabel, 15-12-2011

Wij als shoppingfreaks hebben er van genoten, alsook raden we zeker het gebruik van de fietsen aan op de omgeving van het mooie KNOKKE te ontdekken.

0 vragen over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

Bed and Breakfast info