Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

Meer bedandbreakfastinfo

72 reviews over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

• 9E. Martin11-07-2011

uitstekend

Prima plek om een weekend te verblijven, schoon, prettig en gastvrij. fietsen verhuur aldaar, voor herhaling vatbaar!!!

• 9M&A11-07-2011

zeer gastvrij en goed gelegen b&b

Wij hebben in juni 2011 een hele goede ervaring gehad in deze B&B. Zeer gastvrij, heel schoon en netjes. Keukentje was ook handig (met magnetron, geen kookplaatje). Internet was helaas niet wireless (met snoertje) maar wel goed te doen. Voor het babybedje is het wellicht goed een extra matrasje mee te nemen. De vrouw des huizes kwam tot onze grote verassing nog met een heerlijke versnapering. Hele fijne B&B, zeker een aanrader!

Met jonge kinderen

• 9Barbara11-07-2011

Voor herhaling vatbaar!!!

We hebben een super weekend gehad! Jammer dat tussen al die prachtige zomer dagen het weer wat minder was.... Heerlijke kamer en een zeer viendelijke gastheer/dame. Zoals ik al schrijf, voor herhaling vatbaar!!!

Met jonge kinderen

• 10Alain en Ingrid Smets08-06-2011

een aanrader!!!

goede ligging in centrum van knokke, vlakbij winkels en restaurants, niet ver van zee.

supervriendelijke en zeer gedienstige mensen !!!!!!!!!!!

kamer zeer proper en alles naar wens, keren zeker nog terug

Met oudere kinderen

• 10lonneke, bert, eva05-06-2011

SUPPER VERBLIJF EN BETAALBAAR

Hadden een heerlijk verblijf in knokke-guestroom!Leuke stek voor mensen met 1 kind!Centraal gelegen , en zéér lieve mensen! Leuke betaalbare restaurantjes op aanraden van Geert bezocht, en lekker genoten van de zon en de vele srandmogelijkheden.De gastenkamer bevat alles om een velengd weekend door te maken!Ruim en netjes,ons zien jullie terug!EEN AANRADER IN KNOKKE ! Ps : De website van deze mensen is volledig en correct!

• 10Melanie11-04-2011

Super verblijftplaats voor een mooi weekend Knokke

Wij zijn in het weekend van 1 april geweest. We werden zeer hartelijk ontvangen, de guestroom heeft een heerlijke huiselijke sfeer en daarnaast ben je van de meeste gemakken voorzien. Je verblijft vlakbij de boulevard, gezellige pleintjes en op de rand van waar je betaalbaar kan parkeren. Perfecte locatie dus. Wij raden het iedereen aan die op een leuke én betaalbare manier in Knokke wil verblijven.

• 10Julie16-03-2011

Zeer gezellige B&B en lieve, leuke mensen!

Heel hartelijke, lieve mensen, dierenliefhebbers. Leuke, gezellige kamers met al wat nodig is en een zeer goede ligging vlakbij de Lippenslaan. Jammer dat ze op dit moment aan het werken waren in het gebouw aan de overkant, maar kunnen zij uiteraard niets aan doen.

• 10jan en katy13-03-2011

TOPPIE!!!!

Net terug vanuit Knokke-Guestroom, een aanrader! Het begint al vanaf het bezoek aan de zeer complete site; wij hebben hierover geen enkel verbetering te melden! Alles is zoals je ziet en zoals het beschreven wordt!Geert is een duiveltje doe het al, en heeft ons (letterlijk) goed de weg getoond naar wat interessant is in Knokke-Heist.De guestroom zelf is ruim en netjes, en de ligging voor ons prima (echt het hartje van Knokke).De mogelijkheid om te ontbijten(lunchen in ons geval) is een extra troef!Wij kunnen het iedereen aanraden.Tijdig reserveren is er aangeraden!

• 10Lonnele en anton07-03-2011

EEN AANRADER VOOR IEDEREEN!

Wij waren dit weekend naar Knokke gekomen om eens uit te waaien aan zee....Ons oog viel direckt op de mooie site van Knokke-Guestroom; iedereen die de site leest is zeker niet bedrogen aan de fotos en de info! Echt een goedkope plaats pal in het centrum, de keukenhoek maakt het mogelijk zelf iets op te warmen , of je partner te verrassen met een zelf gemaakt ontbijt!Carnaval in Heist was een meevaller.Wij kunnen dit adressje zeker aanbevelen,aan jong en oud, de gastheer is een man van zijn woord en daad!Ook zeker aan te raden voor fietsers!Groetjes en nogmaals dank.

• 10Robin en Susanne14-02-2011

Top verblijf!

Wij waren op zoek naar een verblijf in Knokke icm een bezoek aan Brugge. Wij zijn op vrijdag naar Brugge gegaan en eind van de middag zijn we gearriveerd bij deze guestroom om de rest van het weekend in Knokke te beleven. Super netjes ontvangen en veel uitleg gehad van Knokke en omgeving. Mooie ruime kamer en aparte ruime badkamer. Bakker voor vers brood op de hoek en ook op zondag open. Winkelen prima te doen en ook voor lekker eten zijn er voldoende gelegenheden. Kortom een aanrader voor ieder die Knokke en omgeving wil zien!

4 tips over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

• gerard , Leen, 19-01-2014

Ga erheen met de trein; maak gebruik van de fietsen om de omgeving te verkennen.

• frank,sam en barbara, 25-03-2012

Fietsen is heel leuk in Knokke en omgeving!We hadden ook een middagje Brugge met het openbaar vervoer gdaan , trein vlakbij.

• anabel, 15-12-2011

Wij als shoppingfreaks hebben er van genoten, alsook raden we zeker het gebruik van de fietsen aan op de omgeving van het mooie KNOKKE te ontdekken.

0 vragen over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

Bed and Breakfast info