Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

Meer bedandbreakfastinfo

72 reviews over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

• 10marina17-08-2012

VOORBEELD VAN SPONTANITEIT EN ECHTHEID

Na de vele tv programmas wisten we niet meer wat we mochten verwachten...Deze gastenkamer en logies zijn een voorbeeld van spontaniteit en echtheid! Hier is het om het genot van "de gasten" te doen en dat merk je direct bij het binnenkomen Geert doet er alles aan om je op weg te helpen wat er in KNOKKE en omgeving te zien en te doen is. De guestroom is een superkamer! De ligging is echt een TOP, voor wie overal dichtbij wil zijn en de auto even aan de kant wil laten! WIJ GEVEN EEN 10 OP 10

Met oudere kinderen

• 10marc03-06-2012

Deze gastenkamer voldoet aan alle wensen!

Vriendelijk onthaal, mooie kamer ruime kamer, zéér cenrale ligging,alles netjes! Bij dit koppel voel je de warmte stralen , niks is teveel gevraagd, ze hebben ook fietsen ter beschikking.In KNOKKE vervelen we ons nooit, wij komen terug , bedankt!

• 10frank,sam en barbara25-03-2012

"Een leuk adresje " ZEKER ONTDEKKEN.

Hadden een heerlijk verblijf met ons 3 in knokke-guestroom! Leuke betaalbare restaurantjes op aanraden van Geert bezocht, en lekker genoten van de zon en de vele srandmogelijkheden. De gastenkamer bevat alles om een velengd weekend of langere tijd door te maken! Ruim en netjes,ons zien jullie terug!EEN AANRADER IN KNOKKE ! De website van deze mensen is volledig en correct...! Houden zo!

Met oudere kinderen

• 10anabel15-12-2011

Zeker het ontdekken waard!

Wij hebben echt genoten in jullie guestroom! We lieten ons verleiden door de zeer informatieve website , en we waren zeker op en top tevreden. Bedankt voor alle hulp en de vele tips Geert. We zeggen het verder en raden het zeker ook aan iedereen aan!

• 10anabel15-12-2011

Het ontdekken waard!

Wij waren voor enkele nachten in deze uitstekende guestroom, voor ons perfeckt gelegen , pal in het centrum.We hadden ons laten verleiden door de website en de vele positieve beoordelingen. Absolut een AANRADER!Een mooie grote kamer en dito badkamer, het straalt sfeer en gezelligheid uit. Geert is echt een topgastheer waar je alles kan aan vragen (dank hiervoor).Wij komen zeker terug.

• 9Beeckman Lily - Vets Marina03-12-2011

Een stukje romantiek en gezelligheid !

In guestroom Knokke is het heerlijk slapen, rusten, lezen, eten, tv.kijken...het kan allemaal in deze functionele kamer. Met ruime badkamer en goed gekozen materialen. Uitgebreide info van Geert, de gastheer. Een vriendelijk woord van gastvrouw Alexandra, likjes van Harpy, hun hondje, die m'n hart toch wel wat liet smelten. We gingen naar huis met een voldaan gevoel.

• 9Zusjes De Wilde02-10-2011

Voltreffer

Super B&B aanrader Zeer goed ontvangen en zeker de nodige informatie gekregen om mee op stap te gaan De eigenaars zullen er zeker op toezien dat het de gasten aan niets ontbreekt Zeker voor herhaling vatbaar

Alleenreizend

• 10Carolien ,Frank en Hilde25-09-2011

Prima ontdekking voor zachte prijs

Wij waren voor enkele nachten in deze gastenkamer; Mooi en Alles voorhanden! Wij konden ontbijten op de kamer; en terwijl onze dochter 's avonds sliep hebben we daar ook ons dinner genomen! Geert en Aleksandra deden er dan ook alles aan om wegwijs te maken in het mooie Knokke. Wij kunnen dit adres zeker aanraden! Wij komen graag bij jullie terug!

Met jonge kinderen

• 8Maurice07-08-2011

Ideaal

Deze guestroom is TOP. Het (slaap)kamer gedeelte is groot genoeg en nog plaats zat voor babybed. Fijn uitgerust met een TV, tafel en stoelen en een klein keukentje. De badkamer is gedateerd, maar proper. De gastheer en gastvrouw zijn supervriendelijk en behulpzaam. Parkeren kun je 1 straat verder voor 3 euro per dag. Bakker ligt op 25 meter van het appartement. Al met al een goede keus om een paar daagjes knokke te ontdekken.

Prijs-Kwaliteit is DIK in orde!!

Met jonge kinderen

• 10CF11-07-2011

Heerlijk weekend dankzij Guestroom Knokke

Wij komen graag volgend jaar weer terug!!!! Perfecte service, zeer nette kamer met alle faciliteiten.

Met vrienden

4 tips over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

• gerard , Leen, 19-01-2014

Ga erheen met de trein; maak gebruik van de fietsen om de omgeving te verkennen.

• frank,sam en barbara, 25-03-2012

Fietsen is heel leuk in Knokke en omgeving!We hadden ook een middagje Brugge met het openbaar vervoer gdaan , trein vlakbij.

• anabel, 15-12-2011

Wij als shoppingfreaks hebben er van genoten, alsook raden we zeker het gebruik van de fietsen aan op de omgeving van het mooie KNOKKE te ontdekken.

0 vragen over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom

Bed and Breakfast info