Géén boekingskosten
BelgiëWest VlaanderenKnokkeCampings KnokkeCamping Holiday Village Knokke

Holiday Village Knokke

BelgiëWest VlaanderenKnokke

We hebben de beste aanbieders voor Camping Holiday Village Knokke voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 16 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 16 reviews
  • 8.7Staat v/h sanitair
  • 8.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Holiday Village Knokke

• 9Geert22-02-2021

Een aanrader!

Nette bungalows. Vriendelijke eigenaars. Prima ontbijtservice. Op wandelafstand van Knokke centrum.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Bres16-08-2020

Fantastische mooie ruime Lodge!

Wij verbleven in een Lodge type L voor 5 personen. Deze heeft een ruim terras met mooie tuin . Alle comfort is aanwezig, micro , wasrekje, twee badkamers die allebei zijn uitgerust met wc. Ons verblijf is fantastisch meegevallen op de rustige camping. De camping ligt op 2 km van het strand dus een fiets is een gemakkelijk vervoermiddel ,deze kan gehuurd worden op het vakantiedomein. Het enigste min-puntje is dat er geen airco is en ook geen muggengaas! Voor de rest een top vakantie op een verzorgd domein.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Marijke29-07-2018

Prima!

Prima camping met goed en schoon sanitair. De prijs is buitengewoon redelijk, zeker gezien de ligging ten opzichte van het centrum van Knokke. Wij komen graag een keer terug.

• 7Eetgelegenheden
  • 4Karel27-08-2017

Slecht sanitair en zeer slecht onderhouden.

Goede ligging vlak bij het station van Knokke en de Lippenslaan, maar dat is dan ook het enige positieve. Campers worden als sardientjes naast elkaar gezet, je luifel kan niet open. Het sanitair is buiten gebruik, ter vervanging staat er een sanitair-container. Maar om hierin te geraken moet je door de modder over houten planken. Om af te wassen moet je op een pallet gaan staan. Loosplaats voor je chemisch toilet is verstopt, dus sluit de eigenaar de watertoevoer maar af. Geen bordje met buiten gebruik of een lint ter vesperring. Gevolg, mensen maker er hun chemisch toilet leeg en merken daarna dat er geen water is om te spoelen. Bovendien is deze lozingsplaats pal naast de vaatwasplaats. Ik begrijp niet hoe de inspectie dit kan goedkeuren. Verder algemeen slecht onderhouden, eind augustus is er nog steeds geen enkele haag geschoren. Door de regen zijn er diepe sleuven in de weg via een zeer smalle doorgang naar de velden achteraan. Deze ligt er nog steeds zo bij, alleen is door de droogte de modder nu uitgehard.

• 2Staat v/h sanitair

Parcifal Coeman, Zaakvoerder, 05-09-2017

Beste Karel,

Dank voor uw beoordeling, al doet deze uiteraard een beetje pijn. Ik neem graag toch de tijd om op al uw klachten te reageren, u nam tenslotte toch de tijd om ze neer te schrijven. De waarheid verdient immers ook z'n plaats!

Het sanitair: We hebben vorig jaar een state of the art sanitair gebouw geplaatst, het klopt dat we het aanleggen van klinkers er rond hebben uitgesteld tot het najaar. Jammer dat u niet beschrijft hoe nieuw en netjes het nieuwe gebouw binnen is. Het is ook verwarmd en wordt meerdere malen per dag kraaknet gepoetst.

Loosplaats: Met de loosplaats voor chemisch toilet is helemaal niets mis. Wel moet u steeds de kraan opendraaien bij gebruik. Vraag het ons, we helpen u graag!

Camperplaatsen: We hebben 2 soorten camperpaatsen, de gewone en de ruimere plusplaatsen. Het verschil tussen beide soorten plaatsen staat netjes uitgelegd op onze website, maar u kan uiteraard niet de goedkoopste plaats kiezen en het meeste ruimte verwachten... zo werkt het helaas niet.

Hagen: De hagen zijn allen gesnoeid, echter hebben we er dit jaar voor gekozen op overal de bovenzijde ongemoeid te laten zodat de hagen wat kunnen groeien.

Weide achteraan; En wat de weide achteraan betreft, het klopt dat daar modder lag aan de ingang doordat het pad helemaal ondergelopen was dankzij het prachtige weer van de zomer.... die zak grind die ernaast staat dient uiteraard om hier een mouw aan te passen.

Elke dag staan we klaar om u een antwoord te geven op al uw verzuchtingen, of u een kijk te geven op onze toekomstplannen. We blijven verder werken en veronderstellen binnen 6 maanden klaar te zijn met de werken rond het sanitair...

Wij streven naar kwaliteit, de meeste mensen zien de verbeteringen waar we investeren... er zijn ook andere :-) We blijven investeren, dit om onze vele vaste klanten jaar na jaar nog meer prijs/kwaliteit te kunnen bieden.

Met dank,

Parcifal Coeman Eigenaar

• 4Roel17-06-2017

Slechte sanitaire vooorzieningen. Slechte service.

Sanitaire voirzieningen slecht afgewerkt en zelfs gevaarlijk aangelegd. Open riolering. Je breekt je benen als je even niet oplet waar je loopt. Als je de eigenaar er op aanspreekt geeft hij niet thuis. Zeer ongeïnteresseerd

• 3Staat v/h sanitair

Parcifal Coeman, Zaakvoerder, 05-09-2017

Goeiedag,

Dank voor de review, zoals hierboven aangehaald klopt het inderdaad dat we pas eind oktober de afwerking van het sanitair plannen, dan komen er klinkers en aanplanting. Dit is echter een esthetische ingreep, het sanitair kan op heden prefect gebruikt worden. Steeds welkom vanaf Pasen voor enkele waauws :-) de plannen zien er super uit!

Met dank,

Parcifal Coeman Eigenaar

• 9Godfried dewulf04-12-2015

Geweldig

Kom ik regelmatig vriendelijk ontvangst proper
    Ja ik kom er graag

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Cindy Aneca04-10-2015

Top!

Dit is een perfecte camping voor een uitstapje aan zee! Je kan zo gaan shoppen in de Lippenslaan, kuieren langs de zee, heerlijk gaan eten.. wij hebben de fiets genomen en een uitstapje naar Sluis en Cadzand gedaan, de camping ligt direct aan het fietsknooppunt zodat je alle kanten uit kan! onderweg genoten van het mooie Zwin, heerlijk! De uitbaters zijn heel vriendelijk en behulpzaam, de plaatsen zijn mooi onderhouden. Het water in de douche is heerlijk warm, top! Wij konden ook genieten van een leuk bezoek van een ooievaar die gemoedelijk tussen de campers kwam wandelen! Een grote Carrefour ligt aan de overkant van de weg, makjemijk voor de boodschappen! Wij komen hier zeker terug! Een aanrader!

• 9Eetgelegenheden
  • 8Monique14-08-2015

Heerlijke camping

Keurige camping, mooie plaatsen en prima ligging voor uitstapjes te maken. Lopend naar het centrum is goed te doen. De afstand naar het strand is een aardige trippel, maar met een gehuurde fiets van de camping ben je er in 10 minuten. Zeer vriendelijke eigenaren die erg hun best doen om het de gasten naar hun zin te maken. Het sanitair is toe aan een opknapbeurt maar het is schoon. We hadden prachtig weer en konden dagelijks naar het strand zelfs na 2 weken verblijf nog bijgeboekt omdat we nog niet naar huis wilden. We gaan hier vast en zeker nog eens naar terug.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7S19-07-2015

Dichtbij het centrum van Knokke

2 nachtjes op een camperplek gestaan voor €18 per nacht. Dit is incl. douche en internet. Het ziet er erg netjes uit op het terrein. Barretje was gesloten eind juni. Vriendelijk ontvangen bij de receptie. Toiletten niet altijd schoon en zelf papier mee nemen. Veel kranen in de wasruimte waren stuk, totaal afgebroken. Beetje jammer want het ziet er dan gelijk zo onverzorgd uit. Elke dag komen er 2 ooievaars op visite. Bij het uitchecken een zakje zure beertjes mee gekregen, zeer attent. Wij voelden ons welkom op de camping en we zouden hier graag nogmaals overnachten.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Dirk M.13-10-2013

Verborgen parel, dicht bij het hartje Knokke.

Camping Holiday is een eerder kleine, gezellige familiecamping. Gelegen op 750m van Knokke station. Mooie plaatsen (gras), verzorgde toiletten en lekkere douches. Op wandelafstand van het hartje van Knokke, en met de fiets kan je alle kanten op, het strand, de Lippenslaan, Heist, Sluis, ... Knokke heeft heel wat te bieden. Er is geen campingwinkel, maar een grote Carrefour op amper 100m. De enige onbekende is het Belgische weer, hoewel het aan de kust sneller voorbij waait, zeker in Knokke ;-) Er zijn ook seizoenplaatsen.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Holiday Village Knokke info