Vakantiehuis Hoevelandhuis

Vakantiehuis Hoevelandhuissterstersterster

8Fantastisch

België, West Vlaanderen, Knokke

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Hoevelandhuis?

8Fantastisch

• 9.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Hoevelandhuis

• 9Wilco & Sabine03-10-2008

Landelijke luxe

Een fantastische, sfeervolle woning. De eigenaresse is zeer vriendelijk en doet haar uiterste best om het u naar uw zin te maken. De ligging is rustig, met een mooi uitzicht over de polders. De woning is sfeervol ingericht; u zult zich er direct thuis voelen. Een aanrader!

Gereisd met familie in april 2007

• 7Daemen22-05-2007

Zeer vriendelijk onhaal, mooie omgeving, mooi huisje. We misten in dit huisje een salon om eens lekker languit te kunnen liggen. Het huisje was oppervlakkig schoon. Overal zaten er spinnewebben. De boerderij waarbij dit huisje hoort was ook niet prober. Je moest goed uitkijken waar je liep.

Gereisd met familie in januari 2007

0 tips over Vakantiehuis Hoevelandhuis