Hotel Golf Zoute

Hotel Golf Zoute

8.4Fantastisch

België, West Vlaanderen, Knokke

Op vakantie geweest naar Golf Zoute?

8.4Fantastisch

14 reviews over Hotel Golf Zoute

• 10lieve keurens13-07-2012

Absolute aanrader

Wij willen dit hotel echt aanraden aan iedereen. Het is een klein familiehotel, net buiten het drukke centrum, waar je echt tot rust kan komen. Onze kamer was prachtig, ik denk net gerenoveerd en het ontbijtbuffet was heel uitgebreId en supervriendelijke bediening. Wij hebben zelfs buiten op het terras ontbeten in de lounge banken met uitzicht op de weiden. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2012

• 1Richard04-05-2012

Dit nooit meer

Golf hotel Knokke is een voorbeeld van wat je niet wil; geen douche, geen restaurant, prijzen anders ( hoger! ) dan in de bevestigingsmail en om het af te toppen zeer ongeinteresseerde, arrogante bediening.

No een korte discussie met mijn vrouw wilde de man achter de kassa niet meer praten en belde meteen de politie, die vervolgens niet kwam omdat ze al vaker klachten krijgen over dit hotel......

Meerdere gasten overigens dezelfde klachten die dag.

Dit nooit weer.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9cindy Stojowski18-02-2012

weekend knokke

We hebben een super weekend achter de rug ! We hadden een hele ruime kamer. Super schoon en fris, geen stofje te bekennen.Het hotel ligt wel een beetje van het centrum maar s'nachts is het er heel rustig om te slapen. S'morgens hebben we genoten van een lekker ontbijt in een gezellige ontbijtruimte . Personeel was heel vriendelijk We komen hier zeker nog eens naar toe.

Gereisd met partner in februari 2012

• 8Caroline27-07-2011

Goed hotel !

Goed hotel voor enkele overnachtingen. 15 minuten wandelen via de padjes tot het strand, lippenslaan toch wel 30 minuutjes. Maar het is er mooi wandelen, afstand is dan geen enkel probleem. Kamers ok, jammer van de lelijke oude kast en tafeltjes op deze toch wel mooi gerenoveerde kamer. Bij het binnenkomen in het hotel hangt er een vieze geur ook in de gang, restaurant. Echt stankluchtje, geluk dat deze geur niet op de kamers doordrong. Ontbijt was SUPER, alles wat je wil was aanwezig. Jammer dat je niet gezellig iets kan drinken 's avonds in het hotel. Leuk verblijf voor enkele dagen Knokke, komen zeker nog terug.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8Caroline27-07-2011

Goed hotel !

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 10Orlando14-03-2011

En fantastisch gelegen Hotel

Het is een hele mooie plaats met een leuke boulevard om te winkelen. maar je kunt veel meer Golfen naar het strand. De omgeving is fantastisch om naar te kijken. Het hotel is mooi met een mooie ruime kamer, het personeel is heel vriendelijk en het eten is voorstreffelijk ik het kreeft gegeten zekre een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2011

• 9Fam Verschampt18-02-2011

Gezellig Charme Hotel

Wij verbleven hier 2 nachtjes met valentijn en hebben er heerlijk gedineerd en genoten. Je kan er mooi wandelen maar het licht wel iets uit het centrum om er heen te wandelen, maar met de fiets ben je er zo. Lekker ontbijt en heel vriendelijke bediening! Voor ons een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2011

• 10Stef Puyt07-02-2011

Klasse Hotel

Heerlijk familie hotelletje in het Zoute ( lekker rustig ). We hebben genoten tijdens het ontbijt met een glaasje cava. Doe we nog eens over!! zeker weten

Gereisd met partner in januari 2011

• 9stephane kolijn01-02-2011

Volledig vernieuwd hotel in hartje Zoute

Het Golfhotel Zoute is in eind 2010 volledig vernieuwd in 'Flamant' stijl. De nieuw uitgeruste kamers verzekeren je een heerlijke nachtrust met als afsluiter een lekker uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Geert Vermaste24-01-2011

Voortreffelijk hotel: Kortom we hebben genoten

Echt een leuk hotelletje in het Zoute. Lekker ontbijt geservereerd door een bijzonder vriendelijke ober én uitzicht op enkele paardenweiden vlak voor de deur. ( Vond ik echt leuk, aangezien je dit nergens anders vindt in knokke ). Ik kom hier zeker terug, daar dit in het voorjaar als het nog rustig is in Knokke, een ideaal hotel moet zijn om even te komen uitrusten.

Gereisd met partner in december 2010

Hotel Golf Zoute info