Camping De Zilvermeeuw

Camping De Zilvermeeuw

6.1Voldoende

België, West Vlaanderen, Knokke

Op vakantie geweest naar De Zilvermeeuw?

6.1Voldoende

• 7.3Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

5 reviews over Camping De Zilvermeeuw

• 8Vrinssen walter20-03-2019

Top camping

Voor mensen die van rust houden ideaal campingske en met Fiets alles dichtbij Delhaize, aldi beenhouwer renmans voor de bbq,. dorp krantenwinkel ,bakkers ,viswinkel en Damme, Brugge , blankenberghe cadzand ,breskens,winkelstraat knokke strând heist strandbars gezellig en de duinen .genoeg om te genieten ,achter de hoek het boerenhof !ook voor kids met speeltuin ,trampoline .....Top uitbaters en correct met gezag voor de camping ,spijtig dat er altijd muggezifters rondlopen die het nergens goe vinden maar ja .........

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 2018
    5Jansen12-06-2018

Saaie bedoeling

Vriendelijke ontvangst, we hebben hier 1 nacht gestaan ivm doorreis. Dmv bezit van onze fietsen konden we richting strand. Niks te beleven, goed sanitair. Ik zou hier geen week willen verblijven, al helemaal niet met kinderen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 2017
    2Werner Loos01-08-2017

zeker geen aanrader

Vooral de conciërge zeer onvriendelijke man.

wat zij als een camping winkel benoemen is zeer beperkt open (2u /dag in hoog seizoen),is zeer duur en zééér beperkt aanbod . broodjes moeten vooraf besteld worden, anders niet te krijgen.

1 sanitaire blok is volledig vernieuwd, de andere 2 zijn ouderwets.

speeltuin is vernieuwd en netjes, voor kinderen tot 12j; voor kinderen ouder als 12 is er nergens plaats op de camping

prijs gaat elk jaar omhoog, maar service en faciliteiten worden jaar na jaar minnder

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

7bianca_bezembinder30-10-2013

Vriendelijk personeel

We verbleven hier een midweek in een zelf meegebrachte tent. We dachten dat hier grote velden zouden zijn, zodat je gezellig bij elkaar stond met z'n allen maar helaas alleen tent-plaatsen aan het wandelpad. Sanitair schoon, receptie wil je overal mee helpen, eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam. Geen zwembad en 1 kleine speeltuin. 1 kleine campingwinkel wat erg duur was en niet aantrekkelijk eruit zag. ongeveer 700m van de zee en centrum. Kijk van tevoren wel even wat er in die periode te doen is, want receptie is niet op de hoogte en zo mis je van alles. Knokke is hele dure plaats maar daar meer over bij de plaats beoordeling. Eerste keer kamperen voor mij maar viel wel een beetje tegen, dit omdat we niet gezellig met andere kampeerders op 1 groot veld stonden. Je moet echt gaan wanneer het hoogzomer is want als je niet naar het strand wilt, is er weinig te doen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 1Schande27-08-2013

Laatste keer

We gingen sowieso 2 nachten verblijven maar aangezien 1 van ons de 2e dag naar huis zou vertrekken door verplichtingen zouden de 2 anderen waarschijnlijk nog één nacht bijboeken. Op voorhand geïnformeerd en dit zou geen probleem zijn.

Toen we voor de zekerheid nog eens gingen vragen of we nog een extra nacht konden bijboeken werd ons uiterst onvriendelijk en zonder enige aanleiding medegedeeld dat het zeker niet mogelijk was om nog een nacht te blijven en dat we zelfs onmiddelijk onze spullen bijeen konden pakken en de camping moesten verlaten.

We begrepen niet waarom we moesten vertrekken en wanneer we logischerwijze vroegen wat de reden was voor deze reactie bleek hij daar geen enkel redelijk antwoord op te kunnen formuleren en weigerde enig gesprek aan te gaan door gewoon weg te lopen.

Dit was zeker en vast de laatste keer dat we Camping Zilvermeeuw hebben gekozen en een sterk staaltje onbeschoftheid hunnentwege.

We raden iedereen ten sterkste af om voor deze camping te kiezen.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2013

1 tip over Camping De Zilvermeeuw

• bianca_bezembinder, 30-10-2013

Het suptropisch zwemparadijs "sportoase duinenwater". Entree ongeveer 10euro, wel duur maar veel bijzondere glijbanen.

0 vragen over Camping De Zilvermeeuw

• MobilehomesAanwezig
    • BBQToegestaan