Bed and Breakfast De Tuinkamer

28 reviews over Bed and Breakfast De Tuinkamer

• 2019
    9Dhr. Winters11-04-2019

supercalifragilisticexpialidocious

We verbleven in de zeer mooie tuinkamer 2. Kraaknet en voldoende privacy, ook in de tuin...een oase van rust. Ontbijt was rijkelijk en meer dan voldoende, netjes op de afgesproken tijd gebracht. Eddy en Tine zijn zeer vriendelijk en voelen vlekkeloos aan wat we wilden.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Monique van Meurs14-09-2018

Fantastisch! Kan niet beter!

Kado voor mijn ouders; Hun ervaring; Heerlijke bedden, enorm goed ontbijt maar vooral ook enorm vriendelijk en gastvrij! Mooie tuin, alles dik in orde. Ontbreekt aan niets.

Gereisd met partner in september 2018

• 10E. Groenendijk12-03-2018

N.a.v. alle goede recenties naar B & B de Tuinkamer gegaan. Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaren met glaasje Cava. Werkelijk een prachtige kamer in rustige buurt. Eigenaren zijn zeer hulpvaardig en doen dit met een enorme passie. 's-Morgens werd een heerlijk ontbijt gebracht. Uitstekende locatie voor een bezoek aan Gent, Brugge of de kust. Alle verwachtingen die we van tevoren hadden werden overtroffen.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

10Willy & Marie-Louise09-09-2017

fantastisch

Prachtige kamer, alles aanwezig, geen lawaai,uitstekend ontbijt,vriendelijke gastheer. Geen negatieve punten gevonden.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Anita de Bakker02-09-2017

Een fantastische b&b

Er is niets wat er niet goed was. De onvangst geweldig met glaasje cava in de prachtige kamer. Deze inrichting is zo mooi en compleet. Een locatie die met liefde wordt gerund. De hele mooie prive tuin met ligbedden en tuinset. Het ontbijt is ruim voldoende met alleen verse producten. Er zijn fietsen die je mag gebruiken.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 10Van Willigen15-03-2017

Heerlijke plek om tot rust te komen

Als je voor de B&B staat heb je niet het idee dat het zo'n fijne rustige plek is. En als je in je " studio " bent, heb je het idee of zit je midden in de natuur. Tine en Eddy zijn zeer gast vrij en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het is een heerlijke schone studio. Met een heerlijk bed.
    Wij verbleven in de studio met openhaard. Wat is dat toch lekker. 's morgen een heerlijk ontbijt er is geen nee te verkrijgen. Wij hebben het hier heerlijk gehad. Bedankt Tine en Eddy voor jullie gastvrijheid.

Gereisd met partner in februari 2017

• 10Toon29-09-2016

Prachtige B & B en zeer prettige ontvangst

Eddy en Tine zijn heel lieve mensen die me erg goed geholpen hebben bij een noodgeval. Ze dachten mee en hielpen grandioos waar mogelijk. De B&B is prachtig: comfortabel, mooie materialen en accessoires, luxueus, van alle gemakken voorzien, prachtig afgewerkt en keurig schoon. Het ontbijt was een klein feestje. Het tuintje is smaakvol en biedt veel privacy.

Alleen gereisd in september 2016

• 10Hans en Cindy27-09-2016

fantastisch

Wij hebben onze huwelijksreis (weekend) gevierd bij Bed and Breakfast De Tuinkamer. Het was echt heerlijk. We hadden bij aankomst een fles champagne besteld met hapjes, de hapjes waren super lekker.

De kamer is ontzettend netjes, modern, ruim en comfortabel.

Elke ochtend een heerlijk ontbijtje in de kamer, we hebben zelfs even kunnen relaxen in de zon in de tuin. Met de fietsen die erbij zitten hebben we leuke tochtjes gemaakt, je zit ontzettend dichtbij restaurantjes en het strand.

De eigenaren zijn ontzettende leuke, gastvrije en vriendelijke mensen. Wij gaan zo weer terug, het is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Bert Smidt21-08-2016

Warm welkom.

Bij Tine en Eddy voel je je écht welkom. Ze verwennen je met een heerlijk ontbijt en warme belangstelling. De inrichting van de kamer en tuin past daar helemaal bij: ruim, comfortabel en warm. Echt een plek om vaker te komen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Tamara en Andy30-06-2016

Rust en toch kort bij centrum

Het is een zeer mooie en moderne kamer met al de wenselijke faciliteiten. 's morgens krijg je een rijkelijk ontbijt op het tijdstip dat je wenst dat je in alle rust kan opeten, binnen of buiten ! Zowel de natuur, Het Zwin / de zee, als de stad zijn zeer goed en vlot bereikbaar met de fiets of te voet

Gereisd met partner in juni 2016

Bed and Breakfast De Tuinkamer info