Géén boekingskosten

Hotel Binnenhof

BelgiëWest VlaanderenKnokke

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Binnenhof voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 12 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 12 reviews

• Rolstoel toegankelijk

13 Reviews over Binnenhof

• 10Danny Dhondt14-03-2018

Formidabel

Er wordt soms geklaagd over de kwaliteit van onze hotels aan de Belgische kust. Het hotel Binnenhof in Knokke is echter absoluut top. We (een paar) vertoefden er slechts één nacht maar ons zien ze er nog. De beschikbaarheid, dienstbaarheid en vriendelijkheid van het personeel is buitengewoon. Je voelt je er dadelijk welkom! We verbleven in kamer 403, een knusse, nette kamer op het vierde verdiep. De matrassen zijn er gloednieuw, er is TV op de kamer en ook een bar. De badkamer is net voldoende ruim en is voorzien van kwaliteitsprodukten: shampoo, douche gel, body lotion, enz. In de verschillende ruimtes (eetzaal, gangen, bar, receptie) gangen kunstwerken. Klasse! Er is literatuur voorzien in de landstalen: boeken, tijdschriften en de dagelijkse krant. Wifi is vlot en gratis. Wij verbleven al in veel hotels maar wat hier aangeboden wordt als ontbijt (o.a. de regionale kazen) hebben we nog nooit gezien. Formidabel!

• 10gerrit25-11-2015

Formidabel hotel

De ontvangst is super vriendelijk je voelt je er onmiddellijk thuis , trouwens al het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk ! De kamers heel goed en proper wij hebben wel verbleven op een grote kamer. Het ontbijt is fenomenaal alles is aanwezig en van top kwaliteit zelfs een glaasje champagne. Heel goede ligging direct aan het strand en dichtbij de winkelstraat en het centrum.

• 10Martin29-06-2015

Keurig hotel

ontbijt was top, zelfs de schoonmaakster waren vriendelijk en behulpzaam , van deze vriendelijke correcte mensen kan menigeen nog leren

• 10magaura21-02-2015

200% Magaura

We verbleven in het viersterren hotel Binnenhof. Dit is rustig en residentieel gelegen op slechts 50m van het Albertstrand.[...] Hotel Binnenhof is een echte aanrader. [...] Zin in een verblijf aan de Belgische kust? Dan is, volgens ons, Knokke een ideale uitvalsbasis! Een mondaine kuststad met grote winkelstraten, heerlijke restaurants, mooie hotels en natuurlijk zon, zee en strand. De zon was bij onze uitstap in november 2014 minder van de partij. Maar niet getreurd, wij hadden andere plannen.

• 10Elly26-11-2012

uitstekend .

kamers zijn mooi en verzorgd,goed schoongemaakt,het ontbijt is uitstekend alles is aanwezig en ook genoeg,de vriendelijkheid van het personeel is buitengewoon goed.Er is zelfs aan de rokers gedacht want er is een aparte rookkamer,dit is een hotel waar je welkom bent dat voel je in alles.

• 9cathyco3019-10-2012

Aangenaam Hotel

Fijn om te verbmijben. Zeer vriendelijk en netjes Super ontbijt

• 10A.H.01-08-2012

Aanrader

Aanrader zeker het ontbijt was prachtig!!!!!!!!!!!

• 9noben warps23-11-2007

Ben voor de eerste maal in binnenhof geweest,had reeds veel over gehoord, maar is niks overdreven,heel vriendelijke ontvangst kamers heel gezellig met balkon,en het ontbijt was super,gezellige bar waar je nog een sigaretje mag roken

• 9Manon03-06-2007

Goed hotel, zeer ruime kamer (201) met balkon. Vlakbij het strand en de winkels. Het ontbijt is geweldig, veel te veel keus! Kortom; volgend jaar weer!

• 10wipper11-12-2006

Prima hotel, ontbijt en kamers perfect. Service is uitstekend, prijs kwaliteit is in de juiste verhouding (+/- 100 euro per nacht). Goede ligging t.o.v. strand en winkels.

Hotel Binnenhof info

Het complex