Hotel Auberge St. Pol.

België, West Vlaanderen, Knokke

9Fenomenaal

• Kinderopvang

Contact

42 reviews over Hotel Auberge St. Pol.

• 8Mart05-05-2017

Zeer goed

Kleinere kamer, maar zeer netjes en zeer lekker ontbijt. Perfect onthaal, parkeermogelijkheid aan 10 euro.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9W Dueren17-12-2014

Uitstekend hotel. Buitengewone service!

Nette kamers, zeer goede en comfortabele bedden, ruim terras (superior) en lekker rustig. Niet te vergeten het voortreffelijke ontbijt, mooie ambiance en uitstekend gastheerschap. Kortom een absolute aanrader voor een ontspannen verblijf! Volgende keer Knokke, boeken we zeker weer dit hotel.

Gereisd met partner in december 2014

• 9arys marc27-06-2013

hotel waar je je thuis voelt

zeer vriendelijke en behulpzame mensen,goed onthaal, hulp en uitleg zoveel je wil, uitgebreid en zeer lekker ontbijt dat absoluut meer dan 3 sterren waard is. een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Starink19-05-2012

Gezellig hotel met perfecte service

Wij komen al jaren in dit fijne hotel en vinden het heerlijk om hier te verblijven. Het hotel is mooi gelegen in een rustige omgeving en heeft een prima parking. De eigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Het ontbijt is echt fantastisch en de prijs/kwaliteit van het hotel is erg goed. Bij mooi weer kun je heerlijk buiten ontbijten. De kamers zijn erg schoon en voorzien van alle dingen die men nodig heeft. Wij komen hier al jaren met onze kinderen inmiddels 5 en 10 jaar en vinden het hotel prima geschikt om te verblijven met zowel jonge als oudere kinderen. Kinderen zijn echt welkom in het hotel. Kortom een gezellig hotel met zeer goede service.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 9fam. Krijger09-05-2012

top!!!!

Samen met mijn dochter een paar dagen in St. Pol gezeten. We hadden de kleine standaardkamer en die was prima. Alles keurig schoon en heerlijke bedden. Hele aardige ontvangst. We kregen veel tips. Ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker! Kortom....we komen zeker een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 0glmdamen11-03-2012

Teleurstellend.

Dit hotel is ons, gezien de lovende beoordelingen tegen gevallen. Het hotel behoeft aan de buitenzijde beslist 'n opfrisbeurt en geldt dit ook voor bepaalde zaken in het hotel. Wij waren er met 3 kleine kinderen en bleek het hotel eigenlijk weinig vertier te bieden en bleek ook de locatie verre van ideaal (op 'n pleintje met enkele overigens zeer goede restaurants na, erg afgelegen). Tevens waren we teleurgesteld over het feit dat er zelfs door de hotelgasten betaald diende te worden voor het parkeren van de auto op het eigen terrein. Gezien onze ervaringen elders was 'n bedrag van € 220,- per nacht voor 'n familiekamer niet in verhouding met de geleverde kwaliteit. Jammer en teleurstellend en niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

• 8Karel en Corry18-09-2011

Mooi hotel

Prima hotel en aardig personeel, prijs wat aan de hoge kant , maar mooi en rustige ligging en mooie kamer . Inde buurt van diverse restaurants prijzen moet je ff aan wennen maar de kwaliteit en prettige bediening in onder meer La Sapieniere is grandioos .Eten is fantasties .

Gereisd met partner in september 2011

• 0Railman17-08-2011

Leuk

Onze kamer was groot en schoon, ontbijt was lekker en uitgebreid maar de prijs kwaliteit verhouding was aan de hoge kant. Minpunt: de kamers zijn niet goed geïsoleerd, je hoort je buren, dat vonden we jammer. Wij hebben een keer in het restaurant La Sapinere gegeten ( vlakbij dit hotel) maar de prijs was erg duur voor dit bedrag zouden we drie keer kunnen eten terwijl de kwaliteit van het eten was normaal en niet bijzonder. Wij gingen twee keer naar Brugge en daar was veel beter.

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Rudiger en Annie14-08-2011

Super Hotel

Hotel St. Pol is gewoon zeer goed. Wij zijn er begin augustus met een groep van 10 personen verbleven (ook kinderen). Alles was in orde en het ontbijt was super! Het is dan ook een van de mooiste plaatsen van Knokke om uw vakantie door te brengen. De hotelbaas ,zijn echtgenote en personeel staan altijd klaar om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij gaan zeker nog terug.

Rudiger en Annie uit Lochristi

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 10Carina en Jean-Pierre12-07-2011

fantastisch verblijf

Wij hebben niets dan goede herinneringen aan ons verblijf in St-Pol.Wij hebben in 5jaar tijd 15 keer verbleven.Zéér goede ontvangst,lekker ontbijt,propere kamers enz.

Gereisd met partner in januari 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats