Géén boekingskosten

Auberge St. Pol.

BelgiëWest VlaanderenKnokke

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Auberge St. Pol. voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 39 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 39 reviews
  • 9Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

39 Reviews over Auberge St. Pol.

• 8Mart05-05-2017

Zeer goed

Kleinere kamer, maar zeer netjes en zeer lekker ontbijt. Perfect onthaal, parkeermogelijkheid aan 10 euro.

• 10schreiber christophe30-04-2016

Séjour très agréable

Séjour très agréable. L'accueil est impeccable. Le service dechambre et le petit déjeuner étaient irréprochable. Un hôtel qui utilise des produits écologiques( pour nettoyer et lessiver...). Le propriétaire est une personne qui est à l'écoute et aux petits soins :-). Un hôtel à recommander

• 9W Dueren17-12-2014

Uitstekend hotel. Buitengewone service!

Nette kamers, zeer goede en comfortabele bedden, ruim terras (superior) en lekker rustig. Niet te vergeten het voortreffelijke ontbijt, mooie ambiance en uitstekend gastheerschap. Kortom een absolute aanrader voor een ontspannen verblijf! Volgende keer Knokke, boeken we zeker weer dit hotel.

• 9arys marc27-06-2013

hotel waar je je thuis voelt

zeer vriendelijke en behulpzame mensen,goed onthaal, hulp en uitleg zoveel je wil, uitgebreid en zeer lekker ontbijt dat absoluut meer dan 3 sterren waard is. een aanrader.

• 9Starink19-05-2012

Gezellig hotel met perfecte service

Wij komen al jaren in dit fijne hotel en vinden het heerlijk om hier te verblijven. Het hotel is mooi gelegen in een rustige omgeving en heeft een prima parking. De eigenaren en het personeel zijn zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Het ontbijt is echt fantastisch en de prijs/kwaliteit van het hotel is erg goed. Bij mooi weer kun je heerlijk buiten ontbijten. De kamers zijn erg schoon en voorzien van alle dingen die men nodig heeft. Wij komen hier al jaren met onze kinderen inmiddels 5 en 10 jaar en vinden het hotel prima geschikt om te verblijven met zowel jonge als oudere kinderen. Kinderen zijn echt welkom in het hotel. Kortom een gezellig hotel met zeer goede service.

• 9fam. Krijger09-05-2012

top!!!!

Samen met mijn dochter een paar dagen in St. Pol gezeten. We hadden de kleine standaardkamer en die was prima. Alles keurig schoon en heerlijke bedden. Hele aardige ontvangst. We kregen veel tips. Ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker! Kortom....we komen zeker een keer terug.

• 0glmdamen11-03-2012

Teleurstellend.

Dit hotel is ons, gezien de lovende beoordelingen tegen gevallen. Het hotel behoeft aan de buitenzijde beslist 'n opfrisbeurt en geldt dit ook voor bepaalde zaken in het hotel. Wij waren er met 3 kleine kinderen en bleek het hotel eigenlijk weinig vertier te bieden en bleek ook de locatie verre van ideaal (op 'n pleintje met enkele overigens zeer goede restaurants na, erg afgelegen). Tevens waren we teleurgesteld over het feit dat er zelfs door de hotelgasten betaald diende te worden voor het parkeren van de auto op het eigen terrein. Gezien onze ervaringen elders was 'n bedrag van € 220,- per nacht voor 'n familiekamer niet in verhouding met de geleverde kwaliteit. Jammer en teleurstellend en niet voor herhaling vatbaar.

• 10Isabelle 13-02-2012

Hotel super

L'hôtel est très agréable et meublé avec goût. Les lits sont très confortables et l'espace pour le petit déjeuner très accueillant avec un feu ouvert. Le personnel est souriant et vous accueille dans votre langue. Trois points particulièrement positifs : 1. le petit-déjeuner offre un choix tout-à-fait exceptionnel tant en sucré qu'en salé; c'est, pour moi, le plus complet jamais rencontré. 2. dans chaque chambre une machine à café permet de se faire, gratuitement, un expresso; 3. les petits produits de toilette (shampoing, etc.) comprennent même, pour les distraits, une brosse à dent et du dentifrice ainsi que un petit rasoir et de la mousse à raser ! a recommander chaleureusement.

• 8Karel en Corry18-09-2011

Mooi hotel

Prima hotel en aardig personeel, prijs wat aan de hoge kant , maar mooi en rustige ligging en mooie kamer . Inde buurt van diverse restaurants prijzen moet je ff aan wennen maar de kwaliteit en prettige bediening in onder meer La Sapieniere is grandioos .Eten is fantasties .

• 0Railman17-08-2011

Leuk

Onze kamer was groot en schoon, ontbijt was lekker en uitgebreid maar de prijs kwaliteit verhouding was aan de hoge kant. Minpunt: de kamers zijn niet goed geïsoleerd, je hoort je buren, dat vonden we jammer. Wij hebben een keer in het restaurant La Sapinere gegeten ( vlakbij dit hotel) maar de prijs was erg duur voor dit bedrag zouden we drie keer kunnen eten terwijl de kwaliteit van het eten was normaal en niet bijzonder. Wij gingen twee keer naar Brugge en daar was veel beter.

Hotel Auberge St. Pol. info

Het complex