We hebben een aantal aanbieders voor Knokke voor je op een rij gezet:

Reviews over Knokke

leuk kustdorp

Erwin
    14-2-2016

een mooi shoppingscentrum met voldoende bars en restaurantjes. In de zomer een leuk strand met verhuur van alles wat je nodig hebt om u hier een dagje neer te leggen voor te bakken,er is dan ook vanalles en nog wat te doen

Gereisd Met partner in februari 2016

Knokke is een leuke omgeving om tot rust te komen

Claire McComish
    10-8-2014

Knokke heeft alles in handbereik, is kind vriendelijk, goed geschikt voor mensen die niet goed mobiel zijn en ook voor om er op uit te gaan met je partner. Ze hebben heerlijke restaurants sommige zijn aan de dure kant maar als je op vakantie bent maakt geld weinig uit:)

Ik ga zeker snel terug komen met mijn vriend. We hebben echt genoten.

Gereisd Met partner in Thu Jul 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Toerisme bij uitstek

Marie- Josee en Bert
    22-6-2014

Op weg naar Brugge hebben we Knokke en zijn mooie strand aangedaan.

Geheel Knokke perfect op het toerisme ingesteld. Prachtige boulevard met van alles uitgelegd op het toerisme. Winkeltjes, strand en casino... niets mis mee. Alleen de prijzen die men aantreft in Knokke zijn echt over de top voor een dergelijke locatie.

Gereisd Met partner in Fri Jun 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie badplaats

kelly
    27-1-2014

Een badplaats waar enorm veel aandacht wordt besteed aan uitstraling van de omgeving. Hebben er zelfs geen papiertje op de weg gevonden. Mooie toeristische trekpleisters de moeite om ze op te zoeken. De naam koningin der badsteden waardig.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Weinig te doen en mega duur!

bianca_bezembinder
    30-10-2013

Ik had een boulevard verwacht aan het strand zoals Scheveningen. Nou mooi niet! Niet allemaal restaurantjes en winkeltjes. Een paar. En of die waren megaduur, of echte visrestaurantjes. Personeel niet echt vriendelijk en zo rond 20uur wordt er pas gegeten dus als je al eerder wilt eten, kijken ze je raar aan. Als je naar het strand wilt, moet je je auto parkeren aan de boulevard, duur! supermarkt is megaduur! plakjes ham 4euro... weinig gezelligheid in het dorpje. Oke we waren en door de week maar toch wel in de zomervakantie.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Knokke scoort een 8 uit 10, op basis van 148 reviews