Vakantiepark Klein Strand

Meer vakantiepark info

Contact

158 reviews over Vakantiepark Klein Strand

• 10Arnoud en Bo14-11-2020

Het is lekker relaxen hier in een mooi chalet.

Een vakantiechalet hier is ideaal voor wie het comfort en gemak van thuis niet kan missen, maar toch het kampeergevoel wil ervaren. Alle chalets zijn volledig ingericht om optimaal te kunnen genieten. Je kunt natuurlijk zelf maaltijden bereiden in het chalet of genieten van heerlijke gerechten in het restaurant China Garden en Bistro Happy Days!! Je kan hier lekker ontspannen in de tuin of op het terras van recreatiepark Klein Strand.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in september 2020

• 7M.s.26-07-2020

Prima voor een weekje kamperen

Locatie was super. Vlakbij Brugge, Oostende en Bredene De camping zelf was ok. De comfortplaatsen waren mooi en met genoeg privacy. De speeltuin en de springkussens waren leuk.

Het sanitair was niet altijd schoon. Ben 2 keer gaan melden dat het niet schoon was. En daarna werd het wel schoongemaakt. De dagen erna was het schoner. Douches waren prima. Je kunt de kranen niet warmer of kouder maken. En net als met afwaswater, heb je bij het douchen een kaart nodig en betaal je voor het water.

Het plonsbadje was leuk maar erg koud dus helaas niet veel van genoten en voor onze 7 jarige was het niks. Het kleine strand bij de camping was wel aardig. Maar we gingen liever naar het strand in Bredene. De campingwinkel had heerlijke broodjes. er stonden geen prijzen bij en soms betaalde ik veel meer dan een andere dag. Het winkelpersoneel was sloom, niet klantvriendelijk.

Wij hebben het prima gehad maar komen er ws niet meer terug.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8pg14-06-2020

leuk verblijf

netheid van de huisjes, vriendelijk Personeel

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Arnoud15-03-2020

Perfecte ligging op zo'n 10 km van Brugge.

Mooi onderhouden terreinen en het sanitair wordt beter gepoetst. Perfecte ligging op zo'n 10 km van Brugge. Echt een aanrader deze mooie locatie.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    5Willy en Gerard26-07-2019

Nog nooit zo'Deze camping slaan we voortaan over.

Verblijf van twee nachten in een van de verveloze en verwaarloosde trekkershutten. Tafel buiten en binnen kapot en totaal versleten, grote brandplek op de buitentafel, Matrassen met kuilen in het midden en doorgelegen. Gaten in de gordijnen, Gat inde vloer met wat kastplanken er overheen gelegd. Beloofde lakens pas na heel veel moeite geleverd. Zwemmeer vol met speedboten. Personeel onwetend. En dat voor € 40 p/nacht. Niet naar toe gaan, andere plek zoeken.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Familie Bottema30-04-2019

Mooi paasweekend op kleinstrand

Met onze kinderen op kleinstrand geweest tijdens pasen en ons goed vermaakt verhuurchalets waren netjes en proper alleen de kinderanimatie was nog wat onder de maat gelukkig hebben de kinderen zich vermaakt terwijl wij bij onze landgenoten gezellig op het terras gezeten hebben bij de taverne op de camping onderhoud van het terrein is nog wat ondermaats op de camping en er wordt erg hard gereden door iedereen maar vooral door de campingbaas met de witte audi wat onze kindjes in onnodig gevaar brengt

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Menno Hegge26-04-2019

Fijn paasweekend gehad op kleinstrand

Propere camping en kindvriendelijk Live muziek in de gezellige taverne was ondanks dat het niet onze styl was wel heel leuk. Spijtig dat kinderbadje niet open was Zomervakantie komen wij terug

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Arne en Silvia20-04-2019

Fijn verblijf gehad

Fijn verblijf gehad, wel jammer dat de receptie op het camping deel niet bemand is en je naar de andere kant moet, dit vonden veel gasten een punt. Heerlijk gegeten bij Happy Days welke pas geopend is en daar was niets de vriendelijke eigenaren teveel, een fijne gezellige sfeer en ook de frituur van hun was prima in orde.

Camping is merkbaar weer aan het opbouwen omdat er prachtige vakantiehuizen gebouwd worden

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    2Batman09-11-2018

nooit meer.

Eerst en vooral wil ik meegeven dat ik een vaste plaats heb gehad gedurende 17 jaar op de camping. Ik heb er geweldige tijden beleefd , vandaar die 17 jaar , maar jaar na jaar zag je de boel verloederen . Terwijl er vroeger elke week wel wat te doen was in alle 3 de etablisimenten , moesten we het de laatste jaren vooral bij mede gasten zoeken ,en voor ons eigen entertainment zorgen, wat op zichzelf ook niet onaangenaam was . Wat me al die jaren wel heeft gestoord is de onverschilligheid en het geldgewin van de uitbaters.Een klacht wordt daar echt gewoon weggelachen , en het enige wat die mensen bezighoud is de vraag , met welke reden komen we volgend jaar weer af om de prijs te laten stijgen ? Hygiëne is een woord dat niet bij hun past ,door de getaande belangstelling wordt er nu aanvaard dat er permanent verbleven wordt , wat op zich commune vorming te weeg brengt , dat er meerdere wagens op één plaats staan , dat er aanhangwagens staan , en dat de permanent bewoonde plaatsen overbebouwd over komen. ik heb er vrienden aan over gehouden , maar we zien elkaar nu ver van Klein Strand. Never again .!!!!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in november 2016

• 3Me29-08-2018

Bedwantsen en slechte hygiëne

Qua ligging prima camping, redelijk dichtbij het strand. Geen enorme luxe, maar dat verwacht ik ook niet voor de prijs die we betaalde. Qua hygiëne laat het, in ieder geval in de chalets, wel erg de wensen over. De koelkast was niet schoon, de vloer was zanderig en viezig, Senseo vies. Kennelijk zijn er voor ons ook al klachten geweest over de hygiëne, hier lijken ze niks mee te doen. Helaas was dat niet het ergste. Het bed bleek vol te zitten met bedwantsen, een persoon van het gezelschap heeft na 1 nacht verblijf zeker 25+ beten. Contact gehad met de camping. De reactie was niet geweldig. Ze beloven het chalet 2 weken uit de roulatie te halen. Ten eerste gaan daar de bedwantsen niet van weg, ten tweede vraag ik me af of ze het ook echt doen. Wees in ieder geval gewaarschuwd als je hier een chalet boekt, want ik gun niemand de jeuk toe die de persoon die gebeten is op dit moment heeft.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Vakantiepark Klein Strand info