Kleine hotelsWeer vandaag18°13°

146 reviews over Camping Klein Strand in het Nederlands

goed voor een nacht

Mark Aarden
29-7-2013

grote camping op een industrieterrein. Als je wil zwemmen moet je de weg oversteken en loop je door een soort sloppenwijk. wordt niet meer onderhouden omdat er volgend jaar een hotel gebouwd zou worden. De kampeerplekken zelf zijn ruim en voldoende privacy door hagen. De Camping ligt vlakbij de kust en plopsaland, dus dat is prima. Wij voelden ons niet prettig op de camping. Voor ons geen 2de keer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een weekendje is lang genoeg

atsirhc2007
21-7-2013

De kampeerplekken zijn ruim, goed afgebakend en goed onderhouden. Het sanitair op de camping is redelijk. Ik kreeg de indruk dat het wel schoongehouden werd maar dat het publiek er een zooitje van maakt... Waarom ligt er wc papier op de grond? De sanitairgebouwen waren zeker niet oud. Er is wel weinig sanitair voor de grootte van de camping. De horeca hebben we niet geprobeerd, omdat ik de waarschuwing op zoover had gelezen. Ijsjes hebben we er wel gehaald, maar dan moest je je wel een weg banen door de sigarettenrook.. De camping is op zich OK. Een 6je is het wel waard, maar dat komt dan niet zozeer door de bedrijfvoering alswel door 'het volk' wat er komt... Tot 4 uur snachts gaat de Marianne Weber-achtige muziek door. Niet echt fijn waren ook de lallende dronkenlappen.. Maar misschien hadden wij die net getroffen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Een mooie rustige en schone camping

A.Lok
17-7-2013

Vervelend en duur dat er voor warm water zoals douchen en afwassen betaald moet met een elektronische sleutel die ook voor de toegang wordt gebruikt. Daardoor wordt de prijs/kwaliteit nadelig beinvloed. Ook moet er worden betaald voor Wifi

Gereisd Met partner in juni 2013

leuke familie camping

veronique
3-7-2013

het is een erg leuke camping voor jong en oud! ik werd vriendelijk ontvangen bij de receptie door het behulpzame en vriendelijke personeel. Voor de kinderen is er dagelijks animatie en diversen speeltuintjes. En voor de oudere, Brugge is op fietsafstand! Op de camping zijn verschillende eetgelegenheden en om s'avonds eens wat te gaan drinken. Echt een top camping!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Sanitair

baak
26-6-2013

Schoonloopmat is te dun waardoor mijn vrouw gevallen is en haar pols gebroken.Eigenaar neemt probleem niet serieus

Gereisd Met partner in juni 2013

Erg leuke familie camping

R
25-6-2013

Voor jong en oud is dit zeker een leuke camping. Ik werd vriendelijk ontvangen bij de receptie en het personeel is erg behulpzaam. Er is animatie voor de kinderen, veel speeltuintjes, veel leuke eet en drinktentjes en Brugge is op fietsafstand. We zijn op de fiets naar Brugge gegaan, dit is zeker te doen! Er zijn genoeg eet en drink gelegenheden onderweg. We hebben een boottocht gemaakt in Brugge, dit was een erg leuke ervaring. Ik kom hier graag zeker nogmaals terug!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Echt de moeite. Overal dichtbij

Jokke
25-2-2013

Het Klein Strand in Jabbeke is vlak bij de snelweg gelegen. Die snelweg geeft onmiddellijk verbinding met Oostende en de ganse kust, Brugge, Gent. Enz. Op de camping een prachtig meer waar in de zomer kan in gezwommen worden. Op de camping zijn drie cafe's, twee restaurants, snackbars enz. Het sanitair is modern en proper. Wij waren er tijdens de krokusvakantie, putteke winter, en toch hebben we er ons geen seconde verveeld. Fietsen mag geen probleem zijn via het knooppuntennetwerk, gezien er twee kooppunten in de onmiddellijke omgeving te vinden zijn. Heen en weer Oostende, inbegrepen een gratis overzet, is 43 km. Het personeel in de cafe's, die zelfs in de winter open waren, zijn uiterst vriendelijk , net als het personeel en de bazen op kantoor,. Met onze groep en natuurlijk de tijd van het jaar, was onze prijs zeer klantvriendelijk. Een kleine speeltuin is voor de kleinsten te vinden kort bij de ingang van de camping.

Gereisd Met vrienden in februari 2013

Voor een paar dagen is het prima!

G.Swijnenburg
5-12-2012

Wij hadden een nieuwe stacaravan, deze was prima! Speelplaats erbij voor de kids, goed! Echter, gegeten bij patatzaak en chinees, dit was erg slecht! Personeel voldoende vriendelijk. Zwembad en particuliere camping zeer slecht onderhouden!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Gereisd Met partner in juli 2012

Ver boven de verwachting

Will Awaad -van Asten
2-12-2012

Wij boekten half november een lang weekend in een recreatie verblijf. Toen we aankwamen was het al lekker warm, ze hadden de verwarming vast aangezet. We troffen een superschoon en van alle gemakken voorzien verblijf aan. De mensen aan de receptie waren behulpzaam en vriendelijk. We hebben een geweldig weekend gehad en Brugge van alle kanten kunnen bewonderen.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Klein Strand in Jabbeke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Klein Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.