Camping Klein Strand

Contact

155 reviews over Camping Klein Strand

• 7Harry19-09-2014

Matige 4 sterren camping

Van een 4 sterren camping verwacht je meer klasse, 3- was beter op z'n plaats geweest. De plaatsen voor niet-seizoen gasten zijn mooi, ruim en goed voorzien. De WIFI is oke, maar na 15 min niet gebruiken gaat deze uit. Het sanitair was tijdens ons verblijf schoon en verwarmd (heel jaar open). Er zijn 2 frietkotten en 3 restaurants, waaronder een chinees-, De kwaliteit was goed, getuige ook de vele bezoekers van buiten de camping. Camping is inderdaad centraal gelegen tussen de kust en Brugge, maar een showstopper is de snelweg (6 banen) die langs de camping raast. Om deze reden gaat de camping van onze lijst af.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2014

• 4G.Suelmann18-09-2014

Ongelooflijk

Camping is opgedeeld in 2 stukken. Het oude gedeelte bestaat uit half afgebroken caravans, luidruchtige jongeren en caravans waarin waarschijnlijk al in jaren niemand meer een voet gezet heeft. Het "andere" gedeelte heeft een hoog ons-kent-ons gehalte met vaste huurders en gehuurd door elkaar heen. Pluspunt is gunstige ligging tov Brugge en Oostende. Voor de rest: snel weer vergeten en snel de camping sluiten!!!!

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 1Ikke02-08-2014

Vreselijk!

Vreselijke vieze luidruchtige camping. Zeker geen kindercamping!

Toiletten waren zo vies dat ik mijn kinderen alleen in de caravan liet plassen. Poep op de vloer, wc's die niet doortrokken, enorme stank. De douches stonken en vieze vloeren. Erg duur, 20 cent per minuut! Als je 's avonds gaat douchen bij de dames kant heb je weerspiegeling in de schuine dakramen. Ik kon mijn naaste doucher gewoon zien!

Er was veel lawaai en dronken groepen wat tot in de nacht doorging waardoor de kinderen bang werden. Er heeft zelfs een dronken man vlak voor de caravan staan spugen!

Scooters en auto's reden af en aan en gingen tegen elkaar racen. Er was geen toezicht dus de gasten konden gewoon hun gang gaan.

De receptie neemt je klacht aan maar er veranderde niks....

De omgeving is ook niet geweldig. Het is een groot verouderd industrieterrein met oude gebouwen er omheen.

Oostende en de Haan en Brugge zijn wel mooie steden om te bezoeken.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 3Ronald20-07-2014

Meer dan slecht

Nooit eerder gekampeerd op een camping waar het met boekingen en handhaving van normaal kampeergedrag zo'n chaos is, Een toilet en douchegebouw waar het te vies is om gebruik te maken van zowel toilet en douches! Je zou bang zijn een ziekte op te lopen Bah!! Geen enkel toezicht op het gedrag van kampeerders dus vooral de groepen zetten de muziek de gehele dag en nacht op volle sterkte tot de vroege ochtend geschreeuw rijdende auto's op het terrein kortom doffe ellende. Hoorde ook nog dat het een camping met een Anwb erkenning zou zijn met een beoordeling van 7.6 dat zegt wel een en ander ook over de Anwb zou ik zo zeggen. Geen vakantie maar een nachtmerrie voor mij mag de camping gesloten worden.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2014

• 7Peter25-06-2014

Grote camping met nieuwe stacaravans

Van 13 t/m 15 juni met een groep in Oase 1 t/m 3 verbleven op de camping. Dit zijn nieuwe stacaravans. Camping bestaat uit 2 gedeeltes door een weg gescheiden. Deze stacaravans stonden op deel 2 (niet op het deel van de receptie/strandbad). Op deel 2 waren o.a. een kinderbad/cafetaria/cafe te vinden, veel trekplaatsen voor kampeerders. Op deel 1 veel verouderde staancaravans. Camping ligt op fietsafstand van Brugge (bijna 1 rechte weg op ongeveer half uur fietsen) De staancaravans zijn voor 6 personen, maar zijn veel te klein als je er daadwerkelijk met 6 personen in verblijft.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8henkmeijer4916-06-2014

fijne camping

ruime afgebakende kampeerplaatsen. Mooi toiletgebouw.toiletpapier aanwezig, en water/zeep om handen te wassen en deuren die automatisch opengaan. (Dit is zeer hygienisch) We kregen voor 7 dagen €20,-- tegoed voor warm water en douche, dat was ruim voldoende. Wifi-verbinding was een ramp. Jammer dat er zoveel geluidsoverlast was van de autosnelweg. Personeel vriendelijk. Prima plek om een stad als Brugge te bezoeken. (gemakkelijk met bus en auto)

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Stijn Van Maele18-02-2014

Leuk met een ganse groep (15 personen)

We waren tevreden van de accommodatie van de chalet. Zeker tof om met een groep langs te komen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8rob buis23-10-2013

leuke plek voor een paar dagen

leuke camping met kids, vooral de omgeving is erg leuk. op de fiets naar Brugge, het strand en Oostende voor de garnalen kroketjes

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10Albert21-09-2013

Heerlijk genoten van een super camping

Wij hebben heerlijk gekampeerd op deze top camping. Mooie ruime plekken en prima sanitaire voorzieningen. Leuk animatie team organiseren leuke activiteiten. Met Gent, Brugge en de kust in de buurt heeft de camping een prima ligging. Het zwemmeer is schoon en heerlijk vertoeven.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 6Fam. Kornaat04-09-2013

Leuke, eenvoudige camping!

Klein Strand is een camping die in 2 delen is opgesplitst. Wij zaten bij receptie 2, verm. het nieuwe gedeelte, niet bij het strandje zelf. Wij hadden een stacaravan helemaal achterin het park. Velddreef 160. Vaste stacaravans en verhuurcaravans staan door elkaar. In Velddreef waren aan 1 kant de meeste vaste stacaravans al een hele poos niet meer bezocht, wat een verpauperde indruk geeft. Het heeft onze pret niet mogen drukken. Achteraf gezien waren we blij dat we achterin het park zijn geplaatst want het enige GROTE minpunt was toch de snelweg. Vandaar dat ligging een 5 scoort. Hoewel je wel heel makkelijk naar Brugge, Oostende en Plopsaland kan rijden!!! Stacaravan was compleet en schoon, maar kan wel nieuwe gordijnen gebruiken. Animatie voor kids was SUPER! Strandje was fijn om erbij te hebben. Eetgelegenheden niet bijzonder, winkeltje duur, voor brood en boodschappen kun je beter naar OKAY supermarkt op fietsafstand. Het feest op 15-8 was super! Wij hebben een fijne tijd gehad!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

11 tips over Camping Klein Strand

• saskia, 14-07-2012

plopsaland: 30 min rijden. De haan en bredene: 10 min rijden En ook brugge op 5 min alles is de moeite om te bezichtige!!

• M. Dekker, 18-10-2011

Ligging was goed tov Plopsaland, zeer goed te doen.

• Albert, 21-09-2013

Geniet en ga naar Gent en Brugge!

1 vraag over Camping Klein Strand

• marcbleus, 21-11-2012

masterplan

BESTE, kan iemand mij het masterplan toezenden,van het KLEIN STRAND JABBEKE ? Dank bij voorbaat,

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer