Kleine hotelsWeer vandaag23°14°
7,3

Contact

146 reviews over Camping Klein Strand in het Nederlands

Nooit weer naar deze camping!

Sabine Steegstra
14-8-2017

Het positieve is dat de plaatsen mooi ruim zijn. Waar ik me het meest aan gestoord heb is het vreselijk vieze sanitair! Het stinkt, wc zijn te goor, douches putjes zitten vol met haar. Als je wilt afwassen moet je betalen voor warm water! Het is tot diep in de nacht onrustig op de camping, veel duistere typetjes lopen hier rond. In de camping supermarkt staan een paar houten stellingen met wat producten en vreselijk duur! Het personeel is ongeïnteresseerd en onvriendelijk! Vind het echt zonde want het scheeld de helft als het sanitair goed is en het personeel goed is! Wij komen hier in iedereval NOOIT meer!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Smerige.camping

C.
26-6-2017

Nog nooit zo'n smerige en onvriendelijke camping meegemaakt. We hadden een 6 Persoons chalet gehuurd. Beddengoed was aanwezig. Alleen de lakens waren schoon. Dekbedden kwamen de motten uitgevlogen! Brandgaten en schimmel op de gordijnen. Douchen kon niet wand de douchebak was gescheurd. Als je daar op ging staan kwam de viezigheid van de vorige gebruiker naar boven. Veel stof, plak en dode insecten. Sanitair op camping ook geen aanrader. Douches waren heel vies. Camping is half leeg, staat veel te koop. Staan ook afgebrande caravans. Omgeving vt meer is vies. Veel gala int meer. Hadden lang weekend geboekt, zijn anderhalve dag gebleven. Nooit meer!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Matige camping

Ton
28-5-2017

Sanitair wordt niet goed schoongehouden. En ook ontbreekt de controle. 1 nacht veel geluidsoverlast zonder dat er wat aan gedaan werd. Zwemwater slecht. Dode vissen in t water die niet worden weggehaald.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

hetty
21-8-2015

Voor het geld dat je moet betalen, is het slecht. Het sanitair is ronduit smerig en bij tijden vreselijk !! . Er wordt wel schoongemaakt, maar de campinggasten maken er een zooitje van. Bij de receptie zit 1 persoon, wat veel te weinig is. Het gevolg is lange wachttijden. Er is geen toezicht op de camping in de avonden/nacht. Gevolg is een hoop lawaai in de nacht. Als dit een vier sterren camping is. Nooit meer ! Een positief punt: restaurant op de camping is prima. Het personeel op de camping is vriendelijk.

Super!!

Delissen
15-8-2015

Het was een ruime kampeerplek, dicht bij het sanitair, speeltuin en zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

gunstige ligging

Iglo
4-8-2015

De camping bestaat uit een nieuw en een oud gedeelte. De nachten waren erg koud. Gelukkig was het overdag warm. De camping is gelegen aan een mooi meer met een bijbehorend strand. Daar hadden ze leuke glijbanen, dus de oudste vermaakte zich prima. Het zwemwater was wel koud. Vlakbij het strand is er een kleine markt. Jammer dat je voor ieder douchebezoek en voor de afwas moet betalen. De plaatselijke frituur is niet aan te bevelen. De campingwinkel is redelijk duur. De levensmiddelen zijn duurder dan in Nederland. Pluspunt van deze camping is gratis wifi. Voor de kleintjes hadden ze een Kidsclub, een minikermis, een leuke speeltuin en een mooi kinderzwembad (alleen het water was ijs-en-ijskoud). Voor oudere kinderen en volwassenen was er weinig te beleven. . De camping is ideaal wanneer je op doorreis bent door België richting het strand.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige familiecamping

Verhoef_ralph
27-7-2015

Veel faciliteiten voor kinderen erg leuk.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Nooit meer

Isabelle
21-7-2015

Zal niet snel negatief zijn in mijn beoordelingen maar deze camping is echt geen aanrader. We boekten hier last minute een chalet welke zeker niet goedkoop was. De chalet zelf was niet proper, overal stof en onder het bed was er totaal niet gekeerd of opgenomen. Het gaf me een zeer slecht onderhouden indruk. Tevens was een muffe sigaretten geur duidelijk merkbaar. Vooral de verhouding prijs kwaliteit was ver zoek. Voor dit bedrag verwacht ik een nette en frisse omgeving waar je met plezier in vertoeft. Dit was zeker niet het geval, hoe sneller weg, hoe beter.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Matige 4 sterren camping

Harry
19-9-2014

Van een 4 sterren camping verwacht je meer klasse, 3- was beter op z'n plaats geweest. De plaatsen voor niet-seizoen gasten zijn mooi, ruim en goed voorzien. De WIFI is oke, maar na 15 min niet gebruiken gaat deze uit. Het sanitair was tijdens ons verblijf schoon en verwarmd (heel jaar open). Er zijn 2 frietkotten en 3 restaurants, waaronder een chinees-, De kwaliteit was goed, getuige ook de vele bezoekers van buiten de camping. Camping is inderdaad centraal gelegen tussen de kust en Brugge, maar een showstopper is de snelweg (6 banen) die langs de camping raast. Om deze reden gaat de camping van onze lijst af.

Gereisd Met partner in september 2014

Ongelooflijk

G.Suelmann
18-9-2014

Camping is opgedeeld in 2 stukken. Het oude gedeelte bestaat uit half afgebroken caravans, luidruchtige jongeren en caravans waarin waarschijnlijk al in jaren niemand meer een voet gezet heeft. Het "andere" gedeelte heeft een hoog ons-kent-ons gehalte met vaste huurders en gehuurd door elkaar heen. Pluspunt is gunstige ligging tov Brugge en Oostende. Voor de rest: snel weer vergeten en snel de camping sluiten!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Klein Strand in Jabbeke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Klein Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.