Camping Klein Strand

155 reviews over Camping Klein Strand

• 2018
    3Me29-08-2018

Bedwantsen en slechte hygiëne

Qua ligging prima camping, redelijk dichtbij het strand. Geen enorme luxe, maar dat verwacht ik ook niet voor de prijs die we betaalde. Qua hygiëne laat het, in ieder geval in de chalets, wel erg de wensen over. De koelkast was niet schoon, de vloer was zanderig en viezig, Senseo vies. Kennelijk zijn er voor ons ook al klachten geweest over de hygiëne, hier lijken ze niks mee te doen. Helaas was dat niet het ergste. Het bed bleek vol te zitten met bedwantsen, een persoon van het gezelschap heeft na 1 nacht verblijf zeker 25+ beten. Contact gehad met de camping. De reactie was niet geweldig. Ze beloven het chalet 2 weken uit de roulatie te halen. Ten eerste gaan daar de bedwantsen niet van weg, ten tweede vraag ik me af of ze het ook echt doen. Wees in ieder geval gewaarschuwd als je hier een chalet boekt, want ik gun niemand de jeuk toe die de persoon die gebeten is op dit moment heeft.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

8Verhoef_ralph27-07-2015

Gezellige familiecamping

Veel faciliteiten voor kinderen erg leuk.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 7Peter25-06-2014

Grote camping met nieuwe stacaravans

Van 13 t/m 15 juni met een groep in Oase 1 t/m 3 verbleven op de camping. Dit zijn nieuwe stacaravans. Camping bestaat uit 2 gedeeltes door een weg gescheiden. Deze stacaravans stonden op deel 2 (niet op het deel van de receptie/strandbad). Op deel 2 waren o.a. een kinderbad/cafetaria/cafe te vinden, veel trekplaatsen voor kampeerders. Op deel 1 veel verouderde staancaravans. Camping ligt op fietsafstand van Brugge (bijna 1 rechte weg op ongeveer half uur fietsen) De staancaravans zijn voor 6 personen, maar zijn veel te klein als je er daadwerkelijk met 6 personen in verblijft.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8Stijn Van Maele18-02-2014

Leuk met een ganse groep (15 personen)

We waren tevreden van de accommodatie van de chalet. Zeker tof om met een groep langs te komen.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 10Albert21-09-2013

Heerlijk genoten van een super camping

Wij hebben heerlijk gekampeerd op deze top camping. Mooie ruime plekken en prima sanitaire voorzieningen. Leuk animatie team organiseren leuke activiteiten. Met Gent, Brugge en de kust in de buurt heeft de camping een prima ligging. Het zwemmeer is schoon en heerlijk vertoeven.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 10veronique03-07-2013

leuke familie camping

het is een erg leuke camping voor jong en oud! ik werd vriendelijk ontvangen bij de receptie door het behulpzame en vriendelijke personeel. Voor de kinderen is er dagelijks animatie en diversen speeltuintjes. En voor de oudere, Brugge is op fietsafstand! Op de camping zijn verschillende eetgelegenheden en om s'avonds eens wat te gaan drinken. Echt een top camping!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10R25-06-2013

Erg leuke familie camping

Voor jong en oud is dit zeker een leuke camping. Ik werd vriendelijk ontvangen bij de receptie en het personeel is erg behulpzaam. Er is animatie voor de kinderen, veel speeltuintjes, veel leuke eet en drinktentjes en Brugge is op fietsafstand. We zijn op de fiets naar Brugge gegaan, dit is zeker te doen! Er zijn genoeg eet en drink gelegenheden onderweg. We hebben een boottocht gemaakt in Brugge, dit was een erg leuke ervaring. Ik kom hier graag zeker nogmaals terug!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7Jokke25-02-2013

Echt de moeite. Overal dichtbij

Het Klein Strand in Jabbeke is vlak bij de snelweg gelegen. Die snelweg geeft onmiddellijk verbinding met Oostende en de ganse kust, Brugge, Gent. Enz. Op de camping een prachtig meer waar in de zomer kan in gezwommen worden. Op de camping zijn drie cafe's, twee restaurants, snackbars enz. Het sanitair is modern en proper. Wij waren er tijdens de krokusvakantie, putteke winter, en toch hebben we er ons geen seconde verveeld. Fietsen mag geen probleem zijn via het knooppuntennetwerk, gezien er twee kooppunten in de onmiddellijke omgeving te vinden zijn. Heen en weer Oostende, inbegrepen een gratis overzet, is 43 km. Het personeel in de cafe's, die zelfs in de winter open waren, zijn uiterst vriendelijk , net als het personeel en de bazen op kantoor,. Met onze groep en natuurlijk de tijd van het jaar, was onze prijs zeer klantvriendelijk. Een kleine speeltuin is voor de kleinsten te vinden kort bij de ingang van de camping.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 8Will Awaad -van Asten02-12-2012

Ver boven de verwachting

Wij boekten half november een lang weekend in een recreatie verblijf. Toen we aankwamen was het al lekker warm, ze hadden de verwarming vast aangezet. We troffen een superschoon en van alle gemakken voorzien verblijf aan. De mensen aan de receptie waren behulpzaam en vriendelijk. We hebben een geweldig weekend gehad en Brugge van alle kanten kunnen bewonderen.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Rigole24-10-2012

Zeer tof!

Het eten in Chinees restaurant is zeker goed voor prijs dat ze maar vragen.

Gereisd met vrienden in januari 2012

11 tips over Camping Klein Strand

• saskia, 14-07-2012

plopsaland: 30 min rijden. De haan en bredene: 10 min rijden En ook brugge op 5 min alles is de moeite om te bezichtige!!

• M. Dekker, 18-10-2011

Ligging was goed tov Plopsaland, zeer goed te doen.

• Albert, 21-09-2013

Geniet en ga naar Gent en Brugge!

1 vraag over Camping Klein Strand

• marcbleus, 21-11-2012

masterplan

BESTE, kan iemand mij het masterplan toezenden,van het KLEIN STRAND JABBEKE ? Dank bij voorbaat,

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer