Camping Klein Strand

Contact

155 reviews over Camping Klein Strand

• 9Familie Bottema30-04-2019

Mooi paasweekend op kleinstrand

Met onze kinderen op kleinstrand geweest tijdens pasen en ons goed vermaakt verhuurchalets waren netjes en proper alleen de kinderanimatie was nog wat onder de maat gelukkig hebben de kinderen zich vermaakt terwijl wij bij onze landgenoten gezellig op het terras gezeten hebben bij de taverne op de camping onderhoud van het terrein is nog wat ondermaats op de camping en er wordt erg hard gereden door iedereen maar vooral door de campingbaas met de witte audi wat onze kindjes in onnodig gevaar brengt

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Menno Hegge26-04-2019

Fijn paasweekend gehad op kleinstrand

Propere camping en kindvriendelijk Live muziek in de gezellige taverne was ondanks dat het niet onze styl was wel heel leuk. Spijtig dat kinderbadje niet open was Zomervakantie komen wij terug

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    6Saskia15-07-2018

Saaie camping

Wij staan momenteel op de camping Klein Strand. Sanitair is schoon, kampeerplekken zijn ruim. Je moet betalen voor de te douchen waarvan ik vind dat het water fris is. Animatie is een flop, er is ' s avonds niets te doen. Het winkeltje is mega duur en de jongen wat er werkt is meer met zijn gsm bezig als wat anders. De Aldi ligt dichtbij. Al met al een propere camping, maar is oer saai

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2017
    1Ronald22-08-2017

Ergste camping ooit! Nooit weer!

wij hebben een camping plek gereserveerd en blijken zich hier niet aan te houden,zoek maar een plekje uit op de Camping werd er gezegd? Dus onze plek die we gereserveerd hadden was dus gewoon bezet! aan tijden houden ze zich ook niet om 00:30 rijden er gewoon nog auto's rond op de camping mag tot 23:00 en het is nog heel remoerig op de camping stilte kennen ze niet .het sanitair is om te janken en is echt toe aan vervanging , zwarte schimmel zit tussen de douchetegels en de de kranen zitten onder de kalk. Schoonmaken kunnen ze ook niet blijkt, er zit overal haar aan de wanden van de douchjes ,de ontlasting zit op de brillen zelf bloed bij de vrouwen er wordt drie keer per dag schoongemaakt wordt gezegd met de ogen dicht na mijn mening, je kunt niet zien dat ze schoon hebben gemaakt, dat wordt douchenmet slippers aan. Zie mij iedere review op google

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 4Sabine Steegstra14-08-2017

Nooit weer naar deze camping!

Het positieve is dat de plaatsen mooi ruim zijn. Waar ik me het meest aan gestoord heb is het vreselijk vieze sanitair! Het stinkt, wc zijn te goor, douches putjes zitten vol met haar. Als je wilt afwassen moet je betalen voor warm water! Het is tot diep in de nacht onrustig op de camping, veel duistere typetjes lopen hier rond. In de camping supermarkt staan een paar houten stellingen met wat producten en vreselijk duur! Het personeel is ongeïnteresseerd en onvriendelijk! Vind het echt zonde want het scheeld de helft als het sanitair goed is en het personeel goed is! Wij komen hier in iedereval NOOIT meer!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 1C.26-06-2017

Smerige.camping

Nog nooit zo'n smerige en onvriendelijke camping meegemaakt. We hadden een 6 Persoons chalet gehuurd. Beddengoed was aanwezig. Alleen de lakens waren schoon. Dekbedden kwamen de motten uitgevlogen! Brandgaten en schimmel op de gordijnen. Douchen kon niet wand de douchebak was gescheurd. Als je daar op ging staan kwam de viezigheid van de vorige gebruiker naar boven. Veel stof, plak en dode insecten. Sanitair op camping ook geen aanrader. Douches waren heel vies. Camping is half leeg, staat veel te koop. Staan ook afgebrande caravans. Omgeving vt meer is vies. Veel gala int meer. Hadden lang weekend geboekt, zijn anderhalve dag gebleven. Nooit meer!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• Oude reviews

9Delissen15-08-2015

Super!!

Het was een ruime kampeerplek, dicht bij het sanitair, speeltuin en zwembad.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 6Iglo04-08-2015

gunstige ligging

De camping bestaat uit een nieuw en een oud gedeelte. De nachten waren erg koud. Gelukkig was het overdag warm. De camping is gelegen aan een mooi meer met een bijbehorend strand. Daar hadden ze leuke glijbanen, dus de oudste vermaakte zich prima. Het zwemwater was wel koud. Vlakbij het strand is er een kleine markt. Jammer dat je voor ieder douchebezoek en voor de afwas moet betalen. De plaatselijke frituur is niet aan te bevelen. De campingwinkel is redelijk duur. De levensmiddelen zijn duurder dan in Nederland. Pluspunt van deze camping is gratis wifi. Voor de kleintjes hadden ze een Kidsclub, een minikermis, een leuke speeltuin en een mooi kinderzwembad (alleen het water was ijs-en-ijskoud). Voor oudere kinderen en volwassenen was er weinig te beleven. . De camping is ideaal wanneer je op doorreis bent door België richting het strand.

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 1Isabelle21-07-2015

Nooit meer

Zal niet snel negatief zijn in mijn beoordelingen maar deze camping is echt geen aanrader. We boekten hier last minute een chalet welke zeker niet goedkoop was. De chalet zelf was niet proper, overal stof en onder het bed was er totaal niet gekeerd of opgenomen. Het gaf me een zeer slecht onderhouden indruk. Tevens was een muffe sigaretten geur duidelijk merkbaar. Vooral de verhouding prijs kwaliteit was ver zoek. Voor dit bedrag verwacht ik een nette en frisse omgeving waar je met plezier in vertoeft. Dit was zeker niet het geval, hoe sneller weg, hoe beter.

• 5Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 1Ikke02-08-2014

Vreselijk!

Vreselijke vieze luidruchtige camping. Zeker geen kindercamping!

Toiletten waren zo vies dat ik mijn kinderen alleen in de caravan liet plassen. Poep op de vloer, wc's die niet doortrokken, enorme stank. De douches stonken en vieze vloeren. Erg duur, 20 cent per minuut! Als je 's avonds gaat douchen bij de dames kant heb je weerspiegeling in de schuine dakramen. Ik kon mijn naaste doucher gewoon zien!

Er was veel lawaai en dronken groepen wat tot in de nacht doorging waardoor de kinderen bang werden. Er heeft zelfs een dronken man vlak voor de caravan staan spugen!

Scooters en auto's reden af en aan en gingen tegen elkaar racen. Er was geen toezicht dus de gasten konden gewoon hun gang gaan.

De receptie neemt je klacht aan maar er veranderde niks....

De omgeving is ook niet geweldig. Het is een groot verouderd industrieterrein met oude gebouwen er omheen.

Oostende en de Haan en Brugge zijn wel mooie steden om te bezoeken.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

11 tips over Camping Klein Strand

• saskia, 14-07-2012

plopsaland: 30 min rijden. De haan en bredene: 10 min rijden En ook brugge op 5 min alles is de moeite om te bezichtige!!

• M. Dekker, 18-10-2011

Ligging was goed tov Plopsaland, zeer goed te doen.

• Albert, 21-09-2013

Geniet en ga naar Gent en Brugge!

1 vraag over Camping Klein Strand

• marcbleus, 21-11-2012

masterplan

BESTE, kan iemand mij het masterplan toezenden,van het KLEIN STRAND JABBEKE ? Dank bij voorbaat,

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer