Camping Klein Strand

Contact

155 reviews over Camping Klein Strand

• 4Burgman04-08-2019

Doorreis camping

Camping gebruikt voor bezoek aan stad Brugge. Met name vaste bewoning op de camping en dat laten ze weten. Grootste ergernis zijn auto’s die op de camping rijden, een alcohol controle bij de slagboom zou geen slecht idee zijn. Slechte zaak.

Het idee van “klein strand” is een beetje vergane glorie.

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 5Willy en Gerard26-07-2019

Nog nooit zo'Deze camping slaan we voortaan over.

Verblijf van twee nachten in een van de verveloze en verwaarloosde trekkershutten. Tafel buiten en binnen kapot en totaal versleten, grote brandplek op de buitentafel, Matrassen met kuilen in het midden en doorgelegen. Gaten in de gordijnen, Gat inde vloer met wat kastplanken er overheen gelegd. Beloofde lakens pas na heel veel moeite geleverd. Zwemmeer vol met speedboten. Personeel onwetend. En dat voor € 40 p/nacht. Niet naar toe gaan, andere plek zoeken.

• 6Staat v/h sanitair

• 2018
    3Henk08-08-2018

Verschrikkelijk sanitair

Op elk toilet zat een rempsoor in het toilet.

• 6Eetgelegenheden

• Oude reviews

4G.Suelmann18-09-2014

Ongelooflijk

Camping is opgedeeld in 2 stukken. Het oude gedeelte bestaat uit half afgebroken caravans, luidruchtige jongeren en caravans waarin waarschijnlijk al in jaren niemand meer een voet gezet heeft. Het "andere" gedeelte heeft een hoog ons-kent-ons gehalte met vaste huurders en gehuurd door elkaar heen. Pluspunt is gunstige ligging tov Brugge en Oostende. Voor de rest: snel weer vergeten en snel de camping sluiten!!!!

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 6atsirhc200721-07-2013

Een weekendje is lang genoeg

De kampeerplekken zijn ruim, goed afgebakend en goed onderhouden. Het sanitair op de camping is redelijk. Ik kreeg de indruk dat het wel schoongehouden werd maar dat het publiek er een zooitje van maakt... Waarom ligt er wc papier op de grond? De sanitairgebouwen waren zeker niet oud. Er is wel weinig sanitair voor de grootte van de camping. De horeca hebben we niet geprobeerd, omdat ik de waarschuwing op zoover had gelezen. Ijsjes hebben we er wel gehaald, maar dan moest je je wel een weg banen door de sigarettenrook.. De camping is op zich OK. Een 6je is het wel waard, maar dat komt dan niet zozeer door de bedrijfvoering alswel door 'het volk' wat er komt... Tot 4 uur snachts gaat de Marianne Weber-achtige muziek door. Niet echt fijn waren ook de lallende dronkenlappen.. Maar misschien hadden wij die net getroffen.

• 5Staat v/h sanitair

• 1Jovike24-08-2012

Nooit meer !

Wat was dit voor een vreselijk lang w-e . We hadden via touroperator geboekt , waren een beetje te vroeg ter plaatsen maar mochten dan wel rondkijken daar schrokken we al van wat een oude vieze camping . Om 15.00 zouden we sleutel krijgen dus wij naar de receptie geen sleutel beschikbaar ze zeggen ons al welke caravan voor ons bestemd is dit was al het eerste probleem hebben 2 keer een accommodatie gekregen waar er maar 4 slaapplaatsen waren terwijl we met 5 waren om 17.30 eindelijk een sleutel en konden we uitpakken . Ze hadden ons in de cafetaria een drankje aangeboden om het goed te maken daar was het vuil en vies tafels werden niet afgeruimd en op flesje zat de schimmel bah. Caravan was proper met een paar mankementen frieten van bij dolpin waren oneetbaar halfrauw en zeer vettig ! bij de zaaier dessert gegeten was ook niet goed en zeer langzame bediening. Gelukkig zat het weer goed mee en hebben de kinderen van het meer kunnen genieten . Maar dit is geen aanrader absoluut niet !

• 1Eetgelegenheden

• 6Astrid18-08-2012

redelijke camping

Van eind juli tot half augustus 2012 gekampeerd op Klein Strand. Kampeerplaatsen zijn redelijk, sanitair valt mee, we hadden het erger verwacht. Mag alleen wat vaker schoongemaakt worden. Animatie is voor jong en oud ruim voldoende. Jammer dat je dag en nacht de camping op mag met auto/motor en dat er geen bewaking is. In de 3 weken dat wij er kampeerden is er ingebroken, brand gesticht, diverse mensen (gezinnen) ivm geluidsoverlast van de camping verwijderd. Zelf nergens last van gehad. Wel is het jammer dat er zoveel caravans onbeheerd en totaal verwaarloosd bijstaan. De eigenaar bezuinigd op de verkeerde dingen. Als er meer naar de gasten wordt geluisterd en alles beter wordt onderhouden is het een leuke camping in de buurt van Brugge en Oostende.

• 5Staat v/h sanitair

• 2Fam Dinnissen10-04-2012

dit nooit meer

Zeer slecht steenkoud weekend gehad.Dit mi door nalatigheid of onvoldoende onderhoud. Douchen niet mogelijk door slecht functionerende boiler,diverse stroonstoringen gehad.Linnengoed niet uitgewassen. 1deken ipv dekbedden (weer niet uitgewassen) en veel te dun voor dit jaargetijde.Gaskachel vertoonde 2 keer storing en de waakvlam waaide snel uit.Baterijen uit tv waren leeg etc etc.Kortom ipv een onbezorgde vakantie moesten wij keer op keer naar de receptie om te melen dat er iets niet functioneerde,dat is bijzonder ergerlijk.Personeel receptie is vriendelijk totdat je te vaak komt melden dat er iets niet goed is.

• 1Eetgelegenheden

• 3Hollanders02-08-2011

Ook nooit meer.

Nooit gaan we hier meer heen. We zijn nog nooit zo behandeld op een camping. We hebben extra deze camping gekozen omdat ze wifi hadden. Nog extra gebeld of het ook werkte. Geen probleem zeggen ze. We hebben vanaf dag 1 geprobeerd om wifi te ontvangen. Elke dag zijn we aan de receptie geweest, na 6 dagen kregen we een dongel. Maar omdat we wifi moeten hebben omdat we elke dag de mail moeten checken vd zaak. We hebben dit geprobeerd met een dongel die we daarna kregen. Maar dan waren we een halve dag bezig. We zijn dus noodgedwongen eerder naar huis moeten ga 5 dagen. We vroegen of we het geld terug kregen, maar dat kon niet. We kregen wel een tegoedbon. maar wat hebben we daaraan. Onze vakantie is verknald hierdoor. En dan zullen we het maar niet hebben over het hele vieze sanitair. En de onvriendelijkheid van diverse medewerkers. Ook de autosnelweg is erg vervelend. We raden dit echt niemand aan. En als je twijfelt lees eerst de beoordelingen. Ze kloppen echt, en ga ergens anders

• 4Eetgelegenheden

• 5janus31-07-2011

achterstallig onderhoud (sanitair)

Wij hadden afgelopen 2 weken een tourplaats voor onze caravan gereserveerd. Buiten dat het weer slecht was (waar de camping uiteraard niets aan kon doen....) liepen we aan tegen het volgende: * slecht sanitair: douches soms kapot (veel te warm en niet instelbaar) / vieze afwasplaatsen / vieze toiletten De toiletten waren net een maatje te smal. Voor de persoonlijke hygiëne waren 4 wasbakken beschikbaar met van die irritante drukkraantjes die na enkelen seconden stoppen. De handzeep bij de heren toiletten is een week lang leeg geweest. Schoonmaakster mopperde veel maar werkte ook niet echt efficiënt.

Wanneer je verder met je sep key (betalen per seconde!) buiten water wilde halen bij de afwasplaatsen duurde het met de key erin soms wel 40 seconden voor er maar iets voelbaar was van warm water (de key telt wel door!) * Winkel: De winkel is wel wat ver lopen en duur. *Kantine:Dit is een vies rookhol waar je als buitenstaander bijna word buitengekeken. * Verder niets op aan te merken.

• 2Staat v/h sanitair

11 tips over Camping Klein Strand

• saskia, 14-07-2012

plopsaland: 30 min rijden. De haan en bredene: 10 min rijden En ook brugge op 5 min alles is de moeite om te bezichtige!!

• M. Dekker, 18-10-2011

Ligging was goed tov Plopsaland, zeer goed te doen.

• Albert, 21-09-2013

Geniet en ga naar Gent en Brugge!

1 vraag over Camping Klein Strand

• marcbleus, 21-11-2012

masterplan

BESTE, kan iemand mij het masterplan toezenden,van het KLEIN STRAND JABBEKE ? Dank bij voorbaat,

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer